lees stukje van mij op vorige pagina Gemiddeld is een innesteling tussen de 5 a 10 dagen....maar een latere innesteling is nooit uitgesloten.
Avond! Iedereen lekker gesmikkeld? Ik wel... ik zit mutje, van mn kruin tot aan mn @ Beastie: lekker hoor dat je morgen nog vrij hebt! En tja, wat kan je dan beter doen dan de vloer dweilen... hihi echt schoonmaakdwangneurose Ik zou echt niet meer weten of, en anders wanneer ik mn vloer voor het laatst heb gedweild... Maar ik zit pas in week 6 dus mijn tijd komt nog wel straks Ik ga lekker mn nestje in! Truste allemaal! @ Julita: hopelijk heb je vannacht heerlijk gedroomd thanxs to the GVR! (of ehh Big Friendly Giant ofzo in engels ) Nog leuke plannen voor een van je laatste dagen? Of alles al in aan het pakken?
morgen meiden, De GVR heeft het niet gered naar Tokyo...WEER zo'n nacht terror. Deze keer wel een stukminder erg. Ook omdat ik er nu bijna aan wen misschien. Ik was wel alweer bijna mijn bed uit gegaan om van alles te gaan doen, toen werd ik net op tijd wakker. Ik ga nu naar gyn en komen over een paar uur weer terug om te vertellen over mijn paaseitjes.
ben weer terug! Met goed nieuws: eitje (rechts) van bijna 21mm. Die gaat morgen dus springen. Ik heb vandaag ook een HCG spuit gehad. Mijn BMslijmvlies was heel mooi dik 11.5 mm. Daar ben ik ook blij mee. Dus ik ga morgenmiddag voor mijn IUI. Heb ik toch nog een vroeg ei (voor mijn doen dan). Wie weet dit. Ik had die HCG spuit vanmorgen om 10:30 gehad en ik heb om 13:00 een ovu test gedaan. Ik ben in de tussentijd niet naar de wc geweest. Heb ik mijn lh piek opgepikt of was dit al het effect van de spuit. Ben gewoon nieuwsgierig naar.
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 9 mrt 4. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 5. Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) 6. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 7. Wendy \/ (ronde 6, ? x smep] 8. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 9. Parels, ronde 14, NOD 25 mrt 10. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 11. Lola1982, ronde 4, NOD 25 mrt 12. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 13. Tezzz, ronde 5, 27 mrt 14. Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt 15. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 15 SMEP - kandidaten 9 Ongi.... 2 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita, ronde 14, NOD 9 apr 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 12. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr
Daar ben ik weer, heb echt weer helemaal niets bijgelezen. Jullie praten veeel te veel ! Hoe was je vakantie beastie ? En Julita gefeliciteerd met je verlate paasei, fijn dat de iui door kan gaan ! Marieke, hoe was de samenlevingstest?
Hallllooooo! Pffff....wat moest ik veel bijlezen. Ik heb dit weekend helemaal niet achter de computer gezeten omdat we flink aan het klussen zijn in huis. Over twee weken willen we namelijk al een heel end zijn en er moet nog best veel gedaan worden. Dus het weekend was erg productief. Misschien vergeet ik dingen of heb ik late reacties maar toch: Wieffie en alle andere met een pos. test: dat was een mooi paascadeautje. Hopelijk worden jullie eitjes ook versierd door een heeel sterk zaadje . Go4baby, bij mij hielp het veel als ik kleine dingen at om het half uur, dan werd dat misselijke gevoel minder. Ik heb in die tijd heeeel veel appels gegeten, zo ging de misselijkheid wel weg en kwam ik niks aan. Diaantje, dat was zeker schrikken. Wel fijn datze alles zo goed in de gaten houden en je bent al een heel end dus jullie minimneisje is al een heel end. Julita, een goede vriendin van mij heeft ook heel vaak rare dromen. Ze heeft dan het idee dat ze wakker is maar als het ware gevangen zit in de droom. Het lijkt soms ook wel alsof ze zichzelf dan van een afstand bekijkt ofzoiets. Ze stat dan ook wel eens op enzo en dat vindt ze best eng, vooral nu ze weer alleen woont. Ik heb haar een boek gegeven over verschillende dromen en nachtmerries en daar stonden ook allemaal tips in om ervoor te zorgen dat de slechte dromen verdwijnen. Ik weet eigenlijk niet of het al geholpen heeft. Maar er stond ook in uitgelegd hoe die dromen ontstaan en waarom je die dromen hebt, best interessant. Spannend morgen trouwens! Oooooh ja: Wendy GEFELICITEERD! Een beetje laat. Tezz, fijn dat je ongi er is, maar niet dat het zo erg is. Hopelijk is het snel over. We waren vrijdag bij de vk geweest. Ik heb al enige weken last vna mijn heup/bil en ik dacht dat dat er bij het sporten ingeschoten was. Maar de vk verteld dat dat waarsschijnlijk van mijn bekken komt. Ik doe te veel en heb vaak een slechte houding en dat zorgt er voor dat je gewrichten wel eens niet goed staan en de zenuwen en spieren dan pijn gaan doen. Dus ik ga maar eens kijken of ik een afspraak bij een CESARtherapie (volgens mij schrijf ik het verkeerd) kan maken, want ik moet sowieso op mijn houding letten omdat mijn rug niet zo sterk is. En de pijn in mijn bekken moet niet erger worden want dat gaat niet zomaar over. Dus nu ga ik echt niks meer tillen, want stiekem doe je snel veel te veel. Doei!
Goedemorgen allemaal! @ Julita: Wat super dat je ei zo groot is! Het klinkt allemaal erg goed! Nu maar hopen dat je vannacht lekker slaapt. Wel fijn dat je nu tijdig wakker werd. @ Leentje: Goed dat je jezelf even teruggevloten hebt. Voor je het weet doe je inderdaad teveel (ik ben er ook wel goed in)! Wel fijn dat jullie zo zijn opgeschoten in huis! Als die buik straks in de weg zit dan kun je lekker achterover leunen en genieten Was vanochtend weer beetje misselijk maar heb er direct een matzes tegenaan gegooid! En inderdaad, Leen, dat is wel een goede tip. Maar nu is vriendlief weer misselijk hij doet wel lief mee Hier een boel te doen dus kom later weer neuzen! @ Marieke: succes met de SL!
hallo allemaal, hoe si tie hier? Fijne pasen gehad allemaal? Hier spannende dagen, had een super geod gevoel, tot ik net een beejte buikpijn kreeg maar na een kwartier was het ook weer over, dus ik voel me een beetje vreemd haha, maar ik blijf wel bij mijn besluit, ik ga morgen testen! dus morgen weten we meer...
Nou ik dacht dat de spanning er hier af was...gisteravond na t klussen buiten werktijden weer heerlijke ongi krampen, dit bovenop de hoofdpijn en emo bui die ik al had het laatste teken dat ik nodig had om te weten dat ik ongi zou worden, dus naar bed met voorzorgsmaatregelen. Maar tot mijn grote verbazing tot op heden helemaal niks....
mmmmmmmmmmmmmmmorgen! @Julia: getver, 3 nachten achter elkaar! Misschien dat je goede nieuws van je grote ei helpt om wat rust te vinden vannacht? Zit net te denken, misschien komt het ook wel door je hormonen dat je zulke dromen krijgt. Ik droom altijd veel meer en onrustiger als ik ongi ben Ik weet niet of een hcgspuit zo snel effect heeft op een ovu-test, maar je ei zit er sowieso aan te komen dus is het niet van het 1, dan is het wel van het ander lijkt me. @Leentje: ja, die bekkenpijn komt me bekent voor. Goed op je houding letten helpt het beste. Op rechte stoelen zitten, op 2 benen staan en vooral NIET TE VEEL DOEN achter elkaar. Ik probeerde me altijd aan de regel te houden '1 grote activiteit per dag'. Da's wat ik met de kids ook hanteerde toen ze nog wat jonger waren. Dus als je gaat boodschappen doen, dus de rest van de dag niet te veel meer uitspoken. Mijn strijkwerk slonk dus behoorlijk toen ik zwanger was, want daar kon ik rechtop bij zitten en dan deed ik toch nog wat nutigs @Parels en Marina: weet niet hoe jullie er precies tegenover staan, maar ik vind het al errug spannend worden bij jullie hoor! @Go4baby: misselijkheid al over? kleine beetjes eten schijnt goed te helpen. @All: ongi nog niet over, maar begint eindelijk iets meer normale vormen aan te nemen. (dus niet meer 6 x per dag maandverband wisselen ) Ik ga vandaag starten met de clomid en heb net (na 5 minuten in de wacht te hebben gezeten! ) m'n afspraak gemaakt voor volgende week bij de gyn. Mijn gyn zit hier alleen op donderdag, dus heb m'n echo op dag 12. In het vruchtbaarheidstopic zeiden ze dat dag 12 nog wel redelijk 'rond dag 10' was. In elk geval gaan we toch smeppen, dus dat ei gaan we absoluut niet missen! Zit nog een beetje in twijfel wat nu de beste tijd is om de clomid te gaan slikken. (Wieffie in de buurt? ). Temp vandaag 36.8 dus lijkt eindelijk iets te gaan dalen. En er ligt een dik pak sneeuw hier (die al de hele ochtend aan het smelten is) dus ik heb een goeie dag! Laterrrrrrrrrrrrrrr! edit: @Krientje: Welkom! Als je vragen hebt, stel ze gerust! Als je even je nod doorgeeft en hoeveelste ronde dit is voor je, voegen we je toe aan ons lijstje!
goedemorgen! julita geweldig dat je ei zo groot is! hopelijk is t deze keer raak met de iui! verder hebben jullie weer zoveel gekletst dat ik t niet meer bij kan houden haha hier om 5 over 3 naar de gyn.. weer een andere..pff... poging 2. hopelijk is t nu wel goed..
Marieke, ik hoop dat jij vandaag ook een mooi dik ei hebt en dat de SL test posi is. Succes! @tezzz, fijn dat je ongi alweer iets afneemt. En clomid nemen! Dat is wel spannend. Ik hoop dat het in een keer aanslaat. @Leentje, dat klinkt niet fijn die pijn in je heup/bil. Het zou fijn zijn als ze er wat aan konden doen, of dat het in ieder geval niet erger word. De baby die wordt natuurlijk ook steeds zwaarder... Is zwangerschaps yoga iets voor je? ( Ik ben een yoga fanaat...vergeef me)
Ik dacht net aan iets: Als ik nu zwanger raak ( [-o< [-o< [-o< ) dan ben ik dus uitgerekend ergens net voor kerst. Normaal niet zo'n top datum, maar mss voor mij wel dit keer. Dan zou namelijk meteen de hele familie 2 vliegen in een klap kunnen slaan als ze naar Califirnia komen om me op te zoeken!
@Leentje rustig aan meid dan breekt het lijntje niet. Wat Tezz zegt een grote activiteit per dag is genoeg en echt rustig aan doen. Je bent niet gehandicapt dat weet ik ook wel. Mar als je nu rustig blijft doen heb je er straks mischien profijt van. @Julita YOGA ooo dat doe ik ook! En mediteren tweemaal daags..Suc6 met de iui @ MArieke veel suc6 @Marina en parels ik zit me hier toch te duimen draaien! @Tezz wat vervelend die ongi maar goed dat het lekker opschoont. Hier sneeuwt het weer. Maar wel natte sneeuw. Mijn dochter is aan het uitzieken ze heeft buikgriep maar ondertussen ben ik de eerste verdieping een goede poetsbeurt gegeven. Nu warm eten en vanmiddag alles stofzuigen. Meestal bewaar ik dat tot mijn NOd er bijna aan zit te komen maar het begon me nu te irriteren.. Mischien een bijna ei verschijnsel?