Vergeef me mijn nederlands heeft kuren.. Ik ben de bovenverdieping een goede poetsbuurt aan het geven of ik geef de bovenverdieping een goede beurt.... hmmm
@Tom: tjee, hebben we nu ook al bijna ei-verschijnselen ? @Julita: dat zou wel een hele goeie combinatie zijn ja! En in Amerika zijn ze ook nog veeel meer in kerststemming dan hier! Dat wordt FEEST! Ik ga maar eens m'n haren doen enzo. Moet de kids alweer bijna ophalen (en heb dus alleen nog maar hier op het forum gehangen vandaag ) Vanmiddag maar ff aan de slag dus! Laterrrrr! Liefs Tezzz
Goedemorgen! hoe is het hier? @ Julita: woow, dat is dus eigenlijk een perfecte timing! Je had een super ei, mijn duimen draaien! hoe is het met alle andere gevonden eitjes gegaan? Ik hoop dat ze mooi allemaal bevrucht worden! Hier geen nieuws, saaie gedeelte van de cyclus, alvast oefenen voor over een dag of 8! Altijd goed! Woooow, het sneeuwt hier echt hard nu op dit moment, ben ik blij dat ik geen huisbezoeken heb, (uitgezonderd van 1, maar die zit om de hoek!) Ik ben zwaar in de stress, ben belangrijke papieren kwijt van een client. Resultaat: mijn bureaulades zijn netjes, en mijn bureau zelf + alle werkdossiers van mijn clienten! Alleen wordt m'n client dan uit de bewindvoering getrapt, omdat vandaag echt alles gefaxt moet worden! AAAAAAAARG! We hebben ook nog eens zingeving vanmiddag, we hadden een huiswerk opdracht en die heb ik natuurlijk weer vergeten mee te nemen etc. ! Kortom: shit dag!
En nu heb ik een dik probleem! Aaaargh! Voor mijn client kan ik het wel goed praten daar, dus dat scheelt, alleen baal ik hier echt van!
@lola, sterkte...dit word een lange dag voor je zo te horen. Ik had er idd vorige week nog 2 (eitjes), kennelijk neemt er dan een dominant ei over en die ander verdwijnt dan ofzo. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt, maar er was er in ieder geval maar een vandaag.
Nou ik hoop eerlijk gezegd wat later haha... Ik ben vrij, de laatste dag, dus ik hoop dat ik toch wat langer uit kan slapen, maar ja dat weet ik maar nooit, de laatste paar dagen was ik elke keer zo vroeg wakker, zat vanmorgen op mijn vrije dag al om 7 uur o! Maar goed zodra ik iets weet, laat ik het hier weten natuurlijk!
dank je dames! we hebben gisteravond gesmept.. naja vannacht om half 1 hahaha hopelijk is daar nu nog wat van te zien lol
haha ja dat snap ik..ja ik begin iedere dag om half 8 (werk 4x9) dus sta om kwart over 6 op,......pffff ik vind dit zo gek...gisteravond voelde ik echt krampen zoals altijd en nu eigenlijk niks meer...snap dr niks van...
Hallo lieve meiden, Hier hebben we er iig alles aan (bijna geheel volgens de Smep-methode) gedaan om het paasei te kunnen vinden Nou morgen dan ff niet en overmorgen nog eens om het af te leren Wel heb ik sinds vanmorgen steekjes in mijn lies en zijn mijn (.)(.) erg gevoelig... vaag... maar ik denk dat ie al wel is gesprongen gisteren. FF gaf mijn ei op dag 14 maar dat kan niet kloppen omdat ik op dag 15 en 16 positieve ovutesten had. Marieke spannend meid! Ik hoop dat je een mooie uitslag van je SL test krijgt! Ik zal voor je duimen! Julita, klinkt goed zo'n mooi groot ei! Hopelijk gaat de IUI nu eindelijk goed werken en kan de familie mooi de kerstdagen in California met de kleine doorbrengen Ik moet ook aan de poets, we hebben gisteren een klein paasfeestje gehad dus het huis moet dringend een poetsbeurt hebben. Kom straks wel weer beppen
Hallo allemaal, Jeetje, is echt moeilijk bijhouden hier, als je maar af en toe even langs komt Alweer heel wat pagina's erbij! De vorige keer dat ik hier was vertelde ik over de eerste afspraak bij de gyn en dat mijn mannetje ook ff gecheckt werd Wij hadden dat zelf natuurlijk niet verwacht. Ze voelde wat en zei goede zaadleiders en ze keek og hij geen liesbreuk heeft of heeft gehad. Zijn er hier ook mensen die een cyste hebben gehad in de eierstok en hoe lang duurde het voor deze weg was. Baal een beetje, want zo lang deze er is zullen ze niet snel iets gaan doen, zoals bijvoorbeeld beginnen met clomid... De rest allemaal succes met testen, smeppen en afwachten! XXXX
go wieffie! Jij smeppert ff vraagje: wanneer op de dag slik jij de clomid? @Lola: klinkt als een heftige dag zo ik hoop dat je de papieren nog terugvindt en nog ergens tijd vindt om je huiswerkopdracht op te halen/ te maken. @marieke: ik hoop het ook voor je! Maar misschien zijn de beste zwemmers allang bij je afdalende eitje joh!
@Jikke: voelt een beetje als verspilde tijd zo he? Snap best dat je baalt. Geen idee hoe snel cystes wegtrekken. Ben nabg dat je toch moet wachten tot je volgende onderzoek.
Oh vreselijk he dat vroege opstaan, ik moet normaal ook altijd om 7 uur beginnen, nu lekker een paar daagjes vrij dan, dus ik ken het dat je zo vroeg op moet, ik haat het! Nou lekker weg blijven die krampen dan, kan alleen maar goed zijn toch! Hier ook een beejte vaag, soms wat krampen en dan weerniet, ik heb ook geen idee meer van wat of hoe! Denk dat we beiden gewoon morgen af moeten wachten haha!
Ik slik op dag 3 t/m 7 de clomid (net als jij?) En het is echt een rare gewaarwording dat ik nu op dag 16 een ei heb... het lijkt zo snel Ik heb mijn kaartje trouwens ff upgeload.
@ Tezzz: ja inderdaad! Zit je in de MMM en dan moet je toch nog wachten... balen! Maar ja ben nog geen jaar bezig, dus het kan natuurlijk nog veel erger! Hoop zo dat de cyste over 4 weken gewoon weg is! Las dat jij ongie bent geworden en dat je aan de clomid mag, hopelijk geeft je dat een goed gevoel en zal het z´n werk gaan doen! Succes ermee!
Wieffie, jij ook al zo een raar kaartje, hier ook. Als ik het op advanced zou zetten zou FF een kruis op dag 19 zetten waar niets van klopt :s