Hahaha ben niet gek Tezzz, ik blijf echt niet nog heel lang hier, dan hebben we geen huis om in te wonen. Ja wist wel dat je in het ziekenhuis moest blijven en in de meeste gevallen ook ruggeprik geven. Maar wist niet dat je dan een week moest blijven :S Vind dat wel erg lang hoor, hier hoor je heel vaak dat de moeders de zelfde dag nog naar huis gaan of de volgende dag en soms 2 dagen daarna, ligt er natuurlijk aan hoe de bevalling etc. is gegaan. Wat betreft het in de gaten houden van een kind dat gebeurt allemaal bij de kinder arts.
@Ikdus: ik bedoel ook dat je 2 weken van te voren ofzo naar nederland gaat, hier bevalt en dan weer terug gaat naar spanje. En hier ligt het er maar aan hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven. Meestal kun je met een nachtje al weer naar huis en gaat de kraamzorg daar verder. Maar als je een week in het ziekenhuis moet blijven krijg je de kraamzorg gewoon daar. ligt er maar net aan hoe je bevalling is geweest (en hoe veel bedden ze hebben ) Ik ga de kids ophalen en volgens mij komt er weeeeeer een bui aan! grrr!
Hoi meiden ! Ik zit weer in een nieuwe ronde en wilde toch eigenlijk wel gaan smeppen met mijn hubby! Kan iemand mij uitleggen wanneer we het beste kunnen klussen? banner is gelijk aan afgelopen cyclus... Alvast bedankt! Dag
Oww zoo, ja daar dacht ik ook al aan haha. Maar doe het maar niet, word het toch een erg duur grapje . Ik zie het vanzelf wel allemaal, eerst maar eens zwanger worden.
@ Ellen: ik hoop dat je die baan krijgt! Ik duim voor je! Zo, hier de papieren nog niet gevonden, heb er helemaal hoofdpijn van! Grrrrr! Zingeving weer overleefd, is best leuk, zo leer je je collega's op een heel andere manier kennen! Zo nog even 1 huisbezoekje doen, dan zit het er weer op!
welkom nieuwe leden! sorry dat ik de laatste tijd zo ego ben dames.. kan dr ff nix aan doen! lees te weinig terug.. maar jullie kletsen ook zoveel haha iig.. hier dus weer terug van de gyn.. dit keer deed t gelukkig geen pijn en was t zo gebeurd. mn eitje was 17 mm zag er mooi uit en volgens deze gyn stond die op knappen. dus vanavond en morgen en overmorgen en van mijn part de rest van de maand maar klussen haha de samenlevingstest was positief. de zaadjes zwommen vrolijk rond haha dus ook dat is goed.. nu moet ik volgende maand (als ik ongesteld ben moet ik bellen voor nieuwe afspraak) een foto van mn baarmoeder laten maken. kreeg een heel papier mee met hoe en wat. nou als ik dat lees word ik al niet vrolijk. catheters vloeistoffen, ongi krampen enz enz bah bah ben dus niet zo vrolijk op t moment. heel belachelijk want alles is tot nu toe goed.. maar toch.. waarom wil t nou niet gewoon lukken.. oke puppo knop gaat weer aan...we weten waar we t voor doen!
Jeetje marieke, er staat jou dus ook van alles te wachten Nou ja iig fijn dat de SL test goed was! Ik hoop gewoon dat je mooi roze gaat over 2 weekjes en mooi al die onderzoeken kunt gaan vergeten! Klik maar aan! Tezzz, ik neem de clomid altijd bij het ontbijt.
@Lola: toch raar dat je dan die papieren niet meer terug kunt vinden. Niet perongeluk meegenomen naar huis of aan iemand laten zien of zo? @Dag: Welkom hier! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Wat is je nod en hoeveelste ronde is het voor je? kunnen we je toevoegen aan ons lijstje @Marieke: wat fijn dat je zoveel goed nieuws hebt gekregen! Tja, zij willen natuurlijk ook graag weten waarom het nou maar steeds niet wil lukken, dus dat ze je bm nader willen onderzoeken klinkt dan niet zo gek toch? Maar jij gaat gewoon lekker smeppen en deze ronde zwanger worden hoor! Pupo pupo! zal de lijst ff gaan opzoeken
Hey marieke, dat is dus goed nieuws! Die foto van de baarmoeder heb ik ook gehad en dat viel wel te doen. Het is gauw weer over en gelukkig is het voor het goede doel. @ikdus, het is wel waar dat beter dan in NL kan het haast niet hoor. En Spanje is kwa gezondheids zorg niet zo'n topland. Als ik nog in Zwitserlnad had gezeten was ik zeker naar NL gegaan voor de bevalling. Toch fijn als je cultureel op een lijn ligt als het om dit soort dingen gaat lijkt mij. Ook moeizaam als je de taal niet goed spreekt. Maar mss kan je naar een internationale kliniek ofzo. Ik ben al begonnen met inpakken hier en ik moet zeggen dat het me erg mee valt. Ik ga nu naar bed en hoop lekker te kunnen slapen. Tot morgen weer! miepie, beastie, go4baby, waar zijn jullie meiden?
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 9 mrt 4. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 5. Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) 6. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 7. Wendy \/ (ronde 6, ? x smep] 8. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 9. Parels, ronde 14, NOD 25 mrt 10. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 11. Lola1982, ronde 4, NOD 25 mrt 12. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 13. Tezzz, ronde 5, 27 mrt 14. Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt 15. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 15 SMEP - kandidaten 9 Ongi.... 2 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita, ronde 14, NOD 9 apr 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 12. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 13. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 14. Dag, ronde 5, NOD 24 apr @Dag: heb maar ff een gok gemaakt van je nod en wat is je ronde? @Krientje: je nod is (voorlopig) gelijk met de mijne! Gezelli!
@Wieffie: ik heb eerlijk gezegd geen idee! Ik moest me rond dag 10 weer melden voor een echo en voor de rest weet ik van niks! Zal ook wel van de uitslagen van het bloed en de echo afhangen denk ik. Ik heb in elk geval geen eisprong en daar heb ik dus direct clomid voor gekregen ivm onze kinderwens. Wat en hoe nu verder zal ik nog wel horen. Als er een eitje blijkt te groeien ben ik al blij eerlijk gezegd. Op dit moment weet ik nog niet eens zeker óf ik ze nog wel heb. En dan hoef ik nog niet eens zo nodig terug voor fm's of zo hoor. Zelf met ovutests doen en na anderhalve week bloedprikken of m'n ei is geweest vind ik ook prima. Ik zal het wel horen. wat is de overeenkomst tussen de mmm en een vrouwenlijf? -> 1 groot mysterie!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Ik mag morgen al mijn contract tekenen! IK BEN AANGENOMEN! *einde egomoment*
Haha, heb je helemaal gelijk in, Tezzz Goeiemiddag allemaal! Hier ook een verlaat paaseitje gevonden Normaal zie ik meestal gelijk een 2e streep verschijnen als ie positief gaat worden, maar vandaag was ie pas na 10 min écht positief... maarja, streep = streep . Marieke, fijn dat de SL goed was. Wel balen dat je daarmee eigenlijk nog niks opschiet... nog geen duidelijkheid over waarom het dan niet lukt :-? Hoop dat ze daar nog wel achter gaan komen (of nog beter, dat de verdere onderzoeken niet nodig gaan zijn!) Mielenl, fijn dat het gewoon een Nederlandertje gaat worden Leentje, rustig aan hoor! Goed voor jezelf en je kleintje zorgen! Ikdus, lijkt mij heel vervelend in een vreemd land te moeten bevallen, zeker als je de taal niet spreekt :-? Maar... over 9 maanden spreek jij natuurlijk vloeiend Spaans Julita, ik zal de GVR straks even een extra harde trap onder zijn gat geven Fijn dat je eitje goed gegroeid was.. nu nog bevruchten! Nieuwe meiden; welkom hier! Het blijft hier maar sneeuwen... als je binnen zit wel gezellig, maar verder mag het van mij nou wel lente worden.