@ Ellen; oooh wat heerlijk! Nu nog zwanger en dan is het compleet! @ Tom; ik ben maatschappelijk werkster in de verslavingzorg. (chronische verslaafden om maar zo te zeggen!)
Leuke baan Lola. Ik studeer nu al heel lang toegepaste psychologie aan de OU. Het schiet niet echt op als ik heel eerlijk ben.... Hihihi en ik schrijf een boek! maar die is ook nog niet klaar. Duss als je eens een hulpje nodig hebt..... Maar even wat anders Lola in je onderschrift heb je staan dat je drie keer een MK hebt gehad. Ik was nieuwsgierig hebben ze ook onderzoek naar gedaan hoe dat kan? (Mischien heb ik het gemist hoor in een of ander topic ik slaap ook wel eens) Mijn vriendin heeft dat namelijk ook gehad en dat bleek uiteindelijk maar dikke pech te zijn, zij heeft nu een dochtertje kerngezond.
Marina, balen zeg, dikke knuffel. Ik had dat ook een keer, had ineens een langere cyclus (wist nog niet wanneer mijn ei was) en wilde testen en net van te voren brak de ongi door. Toen was ik best eventjes verdrietig. Heeft Parels nog niks laten weten? Lola, dat zal een opluchting zijn geweest, dat je de formulieren hebt gevonden. Met mij gaat het wel goed, alleen wat last van mijn heup maar verder niks. Mijn vriend heeft gisterenavond het plafond getext en ik een wand. Nou, mooi allebei voor niks gedaan. Op het plafond zag je strepen, wat niet mooi is (wellicht verkeerde roller gebruikt) en de kleur van de wand was niet zoals ik hem bedoelde. Blegh.....mag allemaal weer over. Maar ja, goede bezigheidstherapie . Ik kom zo even terug om te kijken of Parels langs is geweest. Tom, veel plezier met de viooltjes, daar moet je wel een lentegevoel van krijgen! Doei!
En dat mag natuurlijk....anders had ik ze er niet staan Bruidsjurk wordt momenteel verbouwd tot wieg bekleding
@ Leentje: ja een hele opluchting! Wat balen van die muur zeg! Weer overnieuw! Hopen dat je daarna wel tevreden bent! @ Tom: oooh wat leuk! Maar hoezo schiet het niet op? Je hebt er geen zin meer in? Een boek! Wat gaaf, ik zou ook wel een boek willen schrijven! Wat voor een boek schrijf je als ik vragen mag? Klopt ik heb 3 miskramen gehad! Ze hebben van alles en nog wat onderzocht en er kwam niets uit, ook gewoon domme pech! Al mijn miskramen waren ook in een ander stadium, dus daar konden ze ook niks uithalen! Maar ik ben er van overtuigd dat het bij mij wel gaat lukken! Een hulpje is altijd handig! Dus, wanneer kan je! hahaha!
Yes yes yes wat ontzettend goed Parels....jeetje wat ben ik blij voor je! Van Harte gefeliciteerd joh....echt top
danke je meiden, ik kan het gewon niet geloven, het voelt zo onwerkelijk, na al die tijd toch nog gewoon zwanger! Heel raar! @marina, balen dat je ongi toch is gekomen meis, had het je ook zo gegund!
@Parels: GEFELICIFLAPSTEERD!!! Wat goed he! YESYESYES! Geniet ervan meis! @Marina: jammur zo gehoopt sterkte meis! @Lola: gefeliciteerd met het vinden van je papieren! Ook al zo'n mooi begin van de dag! @Tom: ochtendsmep? hmmm lijkt mij ook niks , ik hoop dat je mannetje goed werk heeft verricht @Julita: heeeeeel veeeeeel succes met je iui! Dit gaat 'm worden hoor! @Leentje: balen dat het niet mooi geworden is. En nou het goed droog is, is het ook niet beter geworden? Tja, dan maar opnieuw he! Ga zo m'n tweede clomid slikken. Gisteren avond was ik licht misselijk, maar weet niet of het door die pillen komt. Mijn temp is nog steeds hoog, maar ga er vanuit dat íe morgen wel zakt. Verder weinig nieuws hiero. O ja: goeiemorgen! Liefs Tezzz
ach mijn tijd komt nog wel haha...officieel nog 1 x en dan mogen we ons melden in het ziekenhuis om te kijken of alles goed open is enzo... zeg je pendel had ook gelijk he ! die Hummel had het mooi gependeld zeg...goh ik vind het zo gaaf voor je he!
Nou ik hoop dat je me snel volgt hoor, je hebt ook nog een pendel voor de volgende maand, dus extra hoop nog! En aj goed dat ej het over hummel hebt, die moet ik nog latern weten dat ze het goed heeft, voor haar ook weer leuk
@ Tom: oooh wat leuk! Maar hoezo schiet het niet op? Je hebt er geen zin meer in? Een boek! Wat gaaf, ik zou ook wel een boek willen schrijven! Wat voor een boek schrijf je als ik vragen mag? Klopt ik heb 3 miskramen gehad! Ze hebben van alles en nog wat onderzocht en er kwam niets uit, ook gewoon domme pech! Al mijn miskramen waren ook in een ander stadium, dus daar konden ze ook niks uithalen! Maar ik ben er van overtuigd dat het bij mij wel gaat lukken! Een hulpje is altijd handig! Dus, wanneer kan je! hahaha Nou het is een roman. Sommige mensen die een deel hebben gelezen zeggen dat het een psychologische roman is, door de fijnzinnige diepgang die ik de karakters meegeef. Ik vind dat een beetje (te) hoogdravend. Maar het is deels non fictie. (Zeg maar een deel non fictie en de rest is allemaal fictie). Ja die studie het is voor mij best pittig want ik heb nooit een HBO studie gedaan. Ik heb wel een tijdje gewerkt in een HBO functie maar geen diploma. Maar ik heb het een beetje te druk voor die studie. Want ik zit sinds twee jaar ook in de (lokale) politiek. Als je die studie goed wilt doen moet je 20 uur in de week studeren en dat lukt mij gewoon niet. nu niet maar de Ou kun je gewoon in je eigen tempo doen. Maar Lola waar zit je nu in de cyclus? En heb je een beetje hoop voor deze ronde? O ja en het lijkt mij enorm boeiend wat je doet. Alleen ik woon helemaal in Friesland niet echt in de buurt dacht ik ik?