Parels: GEFELICITEERD! En hup...verander die banner! Was het een overduidelijke tweede streep? Hoe laat had je getest? Hoe voel je je?
Sorry meiden ik heb een beetje geknoeid met de quotes in mijn vorig stukje... Ja Parels vertel vertel vertel
heb om iets voer 10 getest, was vanmorgen weer zo vroeg wakker maar echt geprobeerd te blijven liggen en eindelijk weer geslapen! De streep si wel lcihter dan de andere, maar wel heel goed zichtbaar, ga denk ik zaterdag nog eens testen, voor als tie dan lekekr dik is haha! Verder voel ik me heel raar, kan niet geloven dat ik zwanger ben na gewoon anderhalf jaar, en ik heb wel nog steeds buikpijn en wat krampen, vind het wel een beetje eng, maar lees overal dat meerdere dat hebben, dus ik hoop er het best van!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 9 mrt 4. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 5. Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) 6. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 7. Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) 8. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 9. Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) 10. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 11. Lola1982, ronde 4, NOD 25 mrt 12. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 13. Tezzz, ronde 5, 27 mrt 14. Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt 15. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 15 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 3 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita, ronde 14, NOD 9 apr 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 12. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 13. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 14. Dag, ronde 5, NOD 24 apr @Marina: heb je (helaas) vast op rood gezet. Hoop dat je dat niet erg vindt? @Parels: Jij mag op roze! Nogmaals gefeliciflapsteerd!
Nee we waren gewoon nog zelf aan het proberen, we hadden het er wel steeds over, maar mijn vriend was een beetje angstig er voor steeds, hij wilde liever niet... En nu maar goed ook! Vind het zo fijn! Begon namelijk echt te twijfelen of ik dan maar neit eens zelf langs moest gaan, maar dat hoeft gelukkig allemaal niet meer!
Hallo meiden, Allereerst, Parels, van harte meid! Wat goed dat de 1e smep gelukt is! Nu lekker een nieuwe banner uitzoeken en genieten van het zwanger zijn, jullie hebben er ook lang genoeg op gewacht! marina71, balen meid dat die rot ongi toch is doorgekomen Verwen jezelf maar ff goed vandaag en hopelijk gaat de volgende ronde jullie geluksronde worden! Lola, klinkt als een ontzettend zwaar werk wat je doet! Fijn dat je je papieren hebt gevonden! Julita, heel veel suc6 vandaag! Ik hoop dat dit nu ook echt de laatste keer is! Gewoon lekker zwanger worden nu! Ik duim heel hard voor je! Tezzz, mijn temp bleef ook lang hoog met de clomid. Pas toen ik de laatste had ingenomen ging ie zakken. Oja, ik werd ook misselijk van die tabletten, maar dat komt omdat ze ook vreselijk smerig smaken :x Go4baby, lekker toegeven aan je moeheid hoor! Je lichaam is nu natuurlijk ook wel heel erg druk! Dikke knuf! Ik ben echt erg druk met werk maar kan mijn hoofd er maar slecht bij houden. Ik vind het allemaal weer zo spannend nu Eindelijk weer in de periode na mijn ei! Heel vreemd Nou ja, ik kom straks nog wel weer ff gluren
@Wieffie: mijn temp bleef de laatste keer dat ik een ongi had ook nog 5 dagen hoog. Dus het verbaast me ook niet zo erg nee. Ja, wat smaken die pilletjes vies he? ale: Maar ik had 'm smorgens al geslikt en werd pas 's avonds misselijk. Eerst maar zien of ik het vanaaf weer heb natuurlijk Blijft je lf net zo lang met de clomid? Enig idee? Want dan moet je nog zo lang wachten!
Nou de banner is er hoor meiden, wat raar om nu deze banner te hebben Krampen zijn zeker niet leuk, maar als het erbij hoort heb ik het gewoon voor over hoor, net als alle andere dingen haha!
goedemorgen parels van harte gefeliciteerd meid! marina balen! dikke knuffel! ellen, ja als ik fotos meekrijg zal ik ze zeker in mn album zetten hahaha kan ik jullie niet ontnemen he haha lolbroek! hier gister weer gesmept, waren eigelijk erg moe maar toch maar gedaan lol. vanavond dus ook gewoon maar weer. heb nu dus eerlijk gezegd geen idee wanneer mn eisprong is.. gister zei de gyn dat ie op knappen stond.. en gsteravond voelde ik wel iets wat er op kon duiden maar toch.. mn banner loopt denk ik 1 dag voor.. maar goed die verander ik nog wel haha
heheheh jullie kunnen goed smeppen! mijn mannetje is er ook helemaal klaar voor hoor! Als ik ongi ben, wordt er hier (natuurlijk) nog niet gesmept. Zegt íe gisteravond in bed tegen me: ehm, het is toch heel goed voor de zaadjes om ze regelmatig te verversen? Dus ik: jaha. Hoezo? Dat klinkt als een uitnodiging! En hij: ja, eigenlijk wel he? affijn...rest kan je invullen dus ik heb niet gesmept, maar m'n man is vast begonnen
@ Parels: GEFELICITEERD!!!! SUPER!!!! Raar gevoel he? Probeer er maar aan te wennen want 't is echt zo! (en dat wennen duurt ook best lang hoor! ) Die vage rare buikpijnen horen er gewoon bij. Ik heb ze soms ook, maar gelukkig duren ze nooit lang, zite het telkens ergens anders en soms waren het gewoon mn darmen En nu maar wachten op de kwaaltjes Ik zat te zeuren dat ik maar niet misselijk was enzo... en nu ben ik het alweer zat en vraag ik me soms af waarom dat nodig was dat zwanger worden... als ik met mn hoofd uit het raam hang om frisse lucht te happen... Dus geniet nu je kunt genieten! @ De rest: liefs! Ik moet zo naar school... heb gesprek van 45 minuten en ben als de dood dat ik halverwege opeens ga kokhalzen... dat komt soms namelijk in 1 x zonder aankondiging opzetten...
Ja ik voel me zo raar, kan er gewoonnniet aan wennen, het si zo moeilijk te geloven! Ben blij dat meerdere ook dei buikpijn hebben , onbewust dacht ik eerst daardoor dat ik gewoon niet zwanger was, en nu ben ik als de dood dat het daardoor juiost nu niet goed is.. Maar ik moet me gewoon niet zo druk maken! Nou ik kan me voorstellen dat je wilde dat je misselijk was of iets hoor, dan weet je in ieder geval dat het goed is, maar kan me ook voorstellen dat dat snel genoeg voor je is haha.. Toch mag het van mij ook komen hoor haha! Succes op school! ps jij ook zeker een nov mama? Moet me nog ff aanmelden daar straks!
Super Parels, Wat goed he! Ronde 14 en dan gewoon zwangergesmept! Super! Geniet er maar lekker van! Knap ook dat je de moed niet had opgegeven! Groetjes Elba
@ Parels: 't blijft nog wel even onwerkelijk hoor, maar dat is wel een hele leuke fase! Dat je steeds even kan glimlachen bij het idee dat het zomaar gelukt is! Ik ben ook een november mama, maar heb me nog niet gemeld. Doe ik volgende week denk ik als mn 7 weken echo goed is! Gewoon lekker blijven zweven en je niet druk maken! Gewoon genieten, want dat kan niemand je afpakken! (Heb ik ook gedaan de eerste keer en ondanks dat het mis ging geen spijt van gehad!) @ Elba: hoe is het met jou? Zie je af en toe langshippen met die gezellige roze avatar! Worden weer spannende dagen!
Soms heb je mindere dagen he, maar altijd gewoon weer door gaan, anders gebeurt het helemaal niet, proberen overal positief naar te kijken en zo veel mogelijk dingen te benutten, smeppen, gezond leven, pilletjes slikken... Had er alles voor over, en uiteindelijk bracht ons dat resultaat Gaan nu super genieten er van en ik hoop voor jou dat je ook heel snel zwanger mag zijn! Goed je best doenaan komende dagen
Hallo, hallo dametjes! Het doet me goed om te zien dat er weer nieuwe zwangerschapsbanners bij gekomen zijn! Typisch geval van Jippie! Gaat het goed met iedereen? Tezzz, ik zie dat je aan de Clomid bent nu, hopelijk gaat dat snel helpen! Go4baby, wanneer ga je naar de vk?
Ja die tabetten zijn idd super smerig, kon nou niemand ff bedenken er een smaakje aan te geven... jakkes.. vooral als ze achter in je keel blijven plakken... Jak :x Ik weet eigenlijk niet of je lf veranderd maar ik denk het eigenlijk niet. Ik ga er dus vanuit dat ik gewoon een lange lf blijf houden. Met progesteron veranderde mijn lf wel. We zien het wel....Dan is het nog maar 15 dagen tot mijn NOD
@parels: GEFELICITEERD en geniet ervan. Hier nog geen ongi te bekennen, wel wat krampen, maar geen echte voortekenen. @Tezzz ik had op ma 10 mrt een redelijk posi ovu test in handen. Hij zag er net zo uit als die andere keren dat ik mn ei gevonden had. Dus daarom ga ik ervan uit dat rond die tijd mn ei is gesprongen. Maar ja we wachten af