@Cynthia: wat leuk om weer wat van je te lezen! Alles goed? Over 2 daagjes je echo weer! Jippiee! En wil je weten wat het is? @Nyncke: dan maak je het wel spannend zeg! Ik hoop voor je dat je gauw roze kleurt! Werd mij daarstraks medegedeeld door ventje dat hij vanaf 17.45 aan de tv gekluisterd zit ivm voetbal Denk dat ik vanavond dus nog wel ff langs kom! Laterrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
Hee was ik weer! Parels, gefeliciteerd meid! Nou heb mijn contract binnen, zaten wel wat foutjes in dus krijg een nieuwe vandaag of morgen. En.... ik mag per 1 mei weg JEHHHH! Hahaha Tezzz, bij mijn man is er maar 1 ding wat hij het lekkerst vindt, waar hij midden in de nacht voor wakker gemaakt kan worden en waar meneer nooit te moe voor is rara wat zal het zijn Ik net een heerlijk broodje filet gegeten want het kan altijd je laatste zijn dus blijven genieten
@ ellenk gefeliciteerd met je nieuwe baan! Zou wel lekker zijn he, als je 1 mei al kan beginnen @ wendy en parels GEFELICITEERD met jullie zwangerschap! Geniet maar lekker van die roze wolk en neem maar van mij aan, voor je het weet staat er ineens 37 weken op die banner @ beastie welkom terug, fijne vakantie gehad? @ julita succes met de iui vandaag (of misschien heb je m al gehad) @ marieke super zeg, een mooie samenlevingstest! Nu maar hopen dat een van die zaadjes z'n tomtom had aanstaan! @ tezzz en wieffie jakkiedakkie smaken die clomid tabletten. Ik nam ze meestal VOOR het tandenpoetsen, dan was ik die smaak tenminste gauw kwijt! Tezzz, ik slikte 100mg clomid toen ik zwanger raakte. Ik had vooral last van een hele vieze smaak in mijn mond, staat niet als bijwerking in de bijsluiter maar ik denk wel dat het van de clomid was want ik heb er daarna geen last meer van gehad. @ nyncke ik duim voor je dat je een dezer dagen een grote verrassing krijgt meis! @ go4baby succes met het gesprek op school. En voor dat kokhalzen, er heerst (of in elk geval heerste) een vervelende buikgriep hoor kun je het altijd nog daarop gooien
Ja, ik kom niet zo vaak meer buurten, maar dat is een gebrek aan tijd en geen onwil hoor! Ik ben elke keer weer benieuwd wat ik voor nieuws lees! Ja, nog twee daagjes, ik kijk er zo naar uit! Ik hoop in eerste instantie dat alles gewoon goed blijkt te zijn, en daarna ben ik benieuwd naar jongetje/meisje. Ik wil het wel heel graag weten! K heb voor een meisje al namen, voor een jongetje weet ik het nog niet zeker. Maar wel een idee.
Wauw, nog maar twee weken voor jou zeg! Wat gaat de tijd dan hard he? Ben je er een beetje klaar voor?
Even een vraagje: wat is nou precies de theorie van SMEP? 3 Dagen achterelkaar of 4 dagen achterelkaar...? Groetjes, Hanna
Ik dacht net nog aan je...wilde ff een oproep doen of alles nog oke was...Maare klinkt in iedergeval wel zo mooi zo! Lekker hoor over 2 dagen echo...spannend hoor ...heb een een gevoel...van wat het wordt?
Heeeeeeeeeeeel speciaal Hierzo hebben de hormonen de overmacht genomen en ben door het minste of geringste opgewonden Het is nog geen probleem ... maar over een paar weken is ie het mischien wel zat!
Alles gaat goed hoor, af en toe nog wel een down moment, maar over het algemeen heb ik het naar m'n zin in m'n nieuwe leventje. Er moet nog wel veel geregeld worden maar dat komt allemaal hopelijk mooi op tijd in orde. Nee, helemaal niet eigenlijk. Ik had in het begin heel erg het idee van een meisje, maar nu helemaal niet meer. Ik ben gewoon heel benieuwd en blij met wat het dan ook wordt!
haha....ja, dat herken ik wel. Alleen vrij lastig zonder man helaas....ik had beter de eerste drie maanden alleen kunnen zijn eigenlijk.
SC, leuk dat je weer ff komt buurten meid! Spannend hoor die 20-weken echo! Mielenl, jee wat schiet dat hard op zeg! Ben je trouwens ook met 50 mg clomid begonnen of direct met 100 mg en hoeveel rondes heb je clomid genomen?
Ja, ik heb er zooooo'n zin in! Ben echt heel erg benieuwd! Daarna kan ik eindelijk concreet aan een zoon of dochter gaan denken. Heel bijzonder. Wat is Pupo?
Tjee, wat kunnen jullie kletsen zeg ! Vriendje van mijn neefje komt even aan de deur om te vragen of neefje komt spelen ( maar die is in Amsterdam ) hij valt voor de deur van zijn fietsje af ik hem troosten en hem heel misselijk naar huis tillen en jullie hebben weer veel gekletst. Sjonge jonge, moet dat nou altijd als ik weg ben of even niet lees ofzo?
Zeg daar hebben ze toch ook apparaten voor **en op wat gezoemmmmmmmm na zijn ze verder vrij rustig ** Pupo = Pregnat untill proven otherwise (maar dan zonder spelfouten)
Ah! Ik heb het eindelijk gevonden! Op blz.68: SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Korte versie: * Klussen om de dag vanaf dag 8 van je cyclus * Koop minstens 10 ovulatie tests * Begin met testen vanaf dag 10...bij lange cyclussen kan je ook wat later beginnen * Op de dag dat de test positief is klussen en de 2 dagen erna ook... * Sla een nacht over...en dan nogmaals klussen (dit is waarschijnlijk om de boel in actie te brengen in de baarmoeder...maar zeker weten doen we niet...) * Doe een zwangerschaps test 15 dagen na je positieve ovulatie test...als je niet ongi bent geworden.. * Als je nooit een positieve ovulatie test krijgt in 35 dagen, blijf dan om de dag klussen en doe dan een zwangerschaps test de dag na dat je ongi had moeten worden. Er staat 'klussen om de dag vanaf dag 8". Is dat op dag 8, of is dat dag 9?? Groetjes, Hanna
'k Snap nog iets niet.... Als ik het goed begrijp moet je 3 dagen achterelkaar gaan klussen op het moment dat de ovutest positief is. En dan een dag rust en dan de volgende dag weer. Maar dan zit je toch al vet ná je eisprong? Dan heeft deze keer toch geen effect meer? Of begrijp ik het nu verkeerd...? Groetjes, Hanna
Hey super Parels! Gefeliciteerd! Ik hoop dat ronde 14 voor mij ook een geluksronde word! Je geeft me wel veel hoop natuurlijk! Vandaag is het super gegaan. Ik zat in de kliniek te wachten tot ik aan de beurt was en toen begon ik eipijn te voele. Super timing dus. Deze keer deed het helemaal geen pijn en het best nieuws is dat het zaad deze keer weer helemaal top was! ik ga weer vanaf vandaag aan de progesteron maar gyn zei dat de BMslijmvlies er sowieso wel goed uitziet. We hebben dus een echte goeie kans! Ik hoop het zo. Nog heel erg bedankt voor jullie aanmoedigingen. @beastie je zat er niet ver naast, mijn dagje zag er bijna helemaal zo uit alleen zonder dat middag dutje. Die doe ik morgen mss wel want we gaan er om 5:30 al uit om naar de vismarkt/veiling te gaan. Dat kennen jullie mss wel, het schijnt wel een reisje waard te zijn. @cynthia , leuk jou ook weer even te zien! verder heb ik niet alles bijgelezen, sorry meiden...