Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Meestal is je eisprong dan wel net geweest ja.
    Maar volgens mij is dat ook niet bij iedereen zo.
    Ik zelf had op dag 18 mijn eerste LH-piek en pas op dag 21 is mijn eitje gesprongen.

2. Niet meer actief

Wat fijn Julita, ga heel hard duimen voor je!

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha, LOL! Ja da's waar, maar vergeet niet dat ik op het moment nog bij mijn ouders woon he.....dan moet je toch behoorlijk uitkijken met dat soort apparaten.....(niet dat ik ze niet heb hoor....:))

Aha, dat vind ik een heel goed uitgangspunt !

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hee Julita!
    Wat goed dat het in orde was zeg! Is er iets gedaan, dat het zaad nu goed is, of is dat spontaan beter geworden? In ieder geval houden zo zou ik zeggen! Bevruchten die hap! hihi...

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Cynthia, spannend hoor die 20 weken echo! Gaat verder alles goed met je? Hoe is het met jullie huis, kun je zelf al op zoek gaan naar een ander huis? Heb je je beebje al een keer gevoeld en wanneer was dat. Ik heb het idee dat ik vanaf afgelopen zaterdag een soort plopjes voel op plekken waar mijn darmen niet zitten maar mijn bm. Heel apart.

Julita, wat een supernieuws zeg. Zo zie je maar dat de kwaliteit van het zaad afhankelijk is van het moment. Nu gaan we 12 dagen voor je duimen tot je NOD. Helemaal super dat je het zo daar af kan sluiten en dat het ook geen pijn deed! Voor je man moet dat ook echt een opsteker zijn geweest of niet?

Doei!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @cynthia, de eerste zaad analyse was goed. Maar toen was het bij de eerste IUI opeens slecht, ik denk omdat we het te vaak achter elkaar hadden gedaan.
    Nu hadden we het express 3 dagen achter elkaar niet gedaan en mannetje heeft zink genomen!

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Hanna, die laatste keer na een dag rust daar hebben wij ook niet echt een verklaring voor gevonden. Je ei kom 24 tot 48 uur na je pos. ovutest en is 12 uur vruchtbaar volgens mij. Maar wij dachten dat dat was om alles nog eens even goed op te schudden ;).

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    WAT GOED!!! Nou euhh.... pupo pupo pupo!! ;) :thumup:

Jah dat schijnt de grootste ter wereld te zijn....met dikke vette tonijnen enzo...voordat Go4baby het zegt ...wel foto's maken! :D

@SC ... och ja..bij je ouders...hmmmmm :-k

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @leentje, yup mannetje is blij met zijn 'performance' vandaag. We zijn deze keer heel hoopvol en blij.

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jahahaha dat is hem! Da's de beeb! :whistle:

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik zal morgen ochten fotos maken.
    Het is ook gebruikelijk om dan om 7 uur s 'ochtends sashimi te gaan zitten eten...
    Eigenlijk kan ik al een tijdje geen rauwe vis meer zien en dan ook nog zo vroeg. Het is natuurlijk wel de verste die ik ooit zal eten. Mag het eigenlijk nog wel nu?

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JA lekker eten hoor...het niet eten van rauwe vis gaat eigelijk om verpakte vis....dat een tijd onder een plastickje heeft gezeten zegmaar ;) Dus dat de bacterien lekker kunnen groeien...bij jou niet van toepassing!

En verser bestaat niet...ja als je hem zelf vangt en in het water opvreet ja da's vers!

13. Niet meer actief

Waarom niet? Heel veel zwangere vrouwen eten toch haring en dat is toch ook rauw ;)
    Mijn moeder rookte, at vaak haring en dronk ook aardig wat koffie. En ik ben nog steeds gezond voor zover ik weet.

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik dacht dat het ook ging om parasieten en dergelijken Beastie?

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja die zich ontwikkelen in de verpakking .... tis een bepaalde hoeveelheid die vers vis niet bevat maar ontstaat na "broeien" in een verpakking. Maar als je er zelf geen lekker gevoel bij heb...niet doen hoor ;) je moet geenschuld gevoel bij jezelf oproepen 8)

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hee Leentje!
    Alles gaat goed hoor! Ik ben bezig met een huisje voor mezelf en hopelijk hoor ik deze week of ik het krijg of niet, d.w.z. of de verkoper mijn bod accepteert. Volgende week gaat ons eigen huis als het goed is in de verkoop, en dan maar hopen dat het snel verkocht wordt.
    Ik voel sinds vorige week af en toe inderdaad een soort plopje in mijn buik waarvan ik dan denk: dat zijn volgens mij niet mijn darmen. Leuk he? Het gaat alleen maar leuker worden als de baby harder kan schoppen! (totdat het te hard wordt natuurlijk).

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Aha, kijk, dan krijg je dus resultaat! Mooi zo! Ik weet zeker dat het helemaal goed komt, en ik heb een idee dat het binnenkort gaat gebeuren!

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Willen jullie wel eens even ophouden met al dat gepraat over rauwe vis....bwuhhh :)

Volgens mij wordt zowel rauwe vis als vis dat in plastic verpakt heeft gezeten, afgeraden. Maar als je nog niet zwanger bent, of net wel, dan maakt het nog niet uit, want de eerste weken krijgt de baby dat niet door van je lichaam.

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Als rauwe vis vers is mag je het eten. Maar omdat je hier vaak niet weet hoe vers het is, kun je het beter hier niet doen. Voorverpakte vis wordt afgeraden ivm de listeriabacterie.

Maar Julita, ik asl sushiverslaafde zou als ik daar was en zag dat de vis meteen uit het water wordt gevist zeker een hapje eten. Dat is gewoon helemaal super, zo vers vind je hem bijna nergens. Geniet ze! Mmmmmm...ik krijg ineens superzin in suhsi (maar dan met advocaat, surimi of komkommer want hier durf ik de verse vis niet te nemen).

Een haring is technisch gezien niet rauw. De haring wordt gerijpt (met zout). Deze mag je volgens mij dus wel gewoon eten. Hier op de zw.pagina is er ook ooit eens een topic over geweest.

Doei

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hihihi...ja jij had pillen met visolie....en lekker boertjes :(

Ik heb waanzinninge zin in bier en capacio :rolleyes:

Deel Deze Pagina