Ooh fijn om te weten leentje, dan kan ik als ik deze ronde zwanger ben toch nog even 1 keer genieten van haring hier.
Hihihi Ja, ik zit hier groen van jaloezie... daar wil ik ook fotograferen! Lijkt me prachtig om te zien! Ik heb wel een zwak voor dat soort dingen! @ Julita: hier gaan alle duimen in de hoogste stand! Het klinkt goed dus ik hoop dat die zwemmers dat ei goed gaan enteren! Geniet van je laatste tripjes daar! En verse vis: gewoon lekker van smullen! dat kan nu echt nog geen kwaad! (ik zit hier echt op alle fronten te lekkerbekken ) @ SC: wat fijn dat het allemaal goed gaat en super dat je waarschijnlijk nu je beebje voelt! Spannend hoor, nog twee dagen en dan kun je losgaan in het kleertjes kopen enzo! (tenminste als ze het echt goed zien... ik las hier laatst ook een topic over dat het soms niet helemaal goed voorspelt was...) @ Mielenl: Hoe gaat het daar met buik en beeb? En met jou natuurlijk? Kun je je nog een beetje goed bewegen of waggel je gezellig als moeder de gans door het huis? Spannend hoor die laatste weekjes! Ik hoop dat je lekker geniet van je laatste tijd met Keesie in de buik! Ik ga je even PB'en omdat ik graag wil weten hoevaak en bij hoeveel weken jouw echo's waren in verband met uitsluitsel Spina Bifida. Ik heb maandag mn eerste echo en dan wil ik daar ook graag meer over weten (als alles goed is natuurlijk, de vorige keer zijn we daar niet aan toe gekomen).
Hihi ik heb dat ook... gelukkig zijn mijn etos pillen bijna op en dan ga ik gewoon VSm puur mama halen op aanraden van Beastie! En dan eet ik gewoon vaker vette vis en pijnboompitten (daar zit ook omega-3 in als ik het goed heb). @ Beastie: ik heb van de week een fles alcohol vrije wijn gedronken! Smaakte niet naar wijn, maar was wel lekker! Nu op zoek naar alcoholvrij bier... dat bestaat toch nog wel? Of heeft na Buckler niemand zich daar meer aan vergrepen? Vegetarische carpacio he ik nog niet gezien, wel vega filet american!
Over mis hebben gesproken: mijn nicht had 4 zoons, en toen ze weer zwanger was, zagen ze op de echo dat het een meisje was, maar het bleek bij de geboorte toch weer een jongen te zijn....ik kan me toch wel voorstellen dat het dan even tegenvalt.
VSM Puur mama heb ik ook gehad, maar ik moest ervan overgeven. ik heb gewoon nog geen vitaminen kunnen slikken, omdat ik overal misselijk van werd.
Ja, het schijnt dat ze er bij meisjes vaker naast zitten... Maar ja, het is pas 100% duidelijk als je je ukkie in je armen hebt (of, ja, even daarvoor natuurlijk ) Ik wil het ook wel weten, maar de verrassing lijkt me ook wel leuk! Maar eerst gaan we voor de hartactie en een mooi gummibeertje!
@ SC: is jouw misselijkheid nu echt helemaal over? Had je ook dat je uit het niets misselijk wordt en moest kokhalzen (sorry)... Weet je nog bij hoeveel weken dat het ergst was... (probeer me voor te bereiden..) Ik wordt er gewoon door overvallen (en heb halfuurtje geleden nog gegeten...) Gelukkig heb ik toastjes paraat (van die cracker dingen, lekker hartig) EDIT: lees na posten pas je bericht over puur mama en dat je daar ook misselijk van werd... Pfff hoop dat me dat bespaard blijft!
hi lieve smepmeisjes, kan iemand mij kort en bondig vertellen hoe het smeppen precies werkt? ik had ergens gelezen vanaf dag10 na ongi om de dag klussen, tot ei, dan elke dag? klopt dat? dank klingel.
@ Klingel: drie pagina's terug heeft hanne het er net weer opgezet! (1231) daar staat alles! Succes met lezen en natuurlijk: Welkom bij de SMEPpers! Hopelijk snel raak!
dank je go4baby dan kan ik het wel vinden! jij succes met 'broeden' , had je ook wel super verdiend na 19 rondes!
@ Mielenl: Ik heb je PB gestuurd, maar staat nog in mn wachtrij. Misschien is je mailbox vol? Die van mij is leeg (per ongeluk op alles wissen gedrukt... lekker dan weer) @ Klingel: ja, hihi zo omschrijf ik het ook steeds: zeg ik tegen vriend: ik ga vroeg naar bed, ik moet broeden... klinkt wel gezellig! Hoop dat het bij jullie ook snel raak is, en dat 't kribbetje gevuld is straks
Hmm..nou ik hoop echt voor je dat het niet zo erg als bij mij wordt. Ik werd niet plotseling misselijk, ik ben van week 8 tot week 14/15 bijna constant misselijk geweest. Bij het opstaan tot aan de avond. Ik kon de eerste twee weken bijna niets eten, daarna hele kleine porties en absoluut geen vis en/of alles wat maar kruiden had, geen vlees, dus eigenlijk alleen maar groente, fruit en water en een beetje aardappel. Maar bij week 12 is het wel minder geworden en nu is het helemaal over. Ik eet nog steeds niet zoals ik at voordat ik zwanger was, maar dat komt denk ik wel weer. Maar ik denk niet dat het bij iedereen zo erg is hoor, en ik denk dat ook de omstandigheden het niet beter hebben gemaakt. Hoop in ieder geval voor je dat je er geen last van krijgt!
@ SC: Ik kan me inderdaad herinneren dat het zo heftig was. maar je had het dus gewoon continu... Echt mega vervelend! De omstandigheden waren bij jou ook wel heel heftig! Dan mag ik echt niet klagen met mijn golfbeweging Ik hoop dat je inderdaad snel weer je eetlust terug hebt! Was je veel afgevallen zeker? hopelijk niet erg en kom je straks weer gezonde kilo's aan voor je kindje! Dikke knuf!
Goeiemiddag tuttebellen! Parels, gefeliciteerd! Haha, mooi dat het smeppen na 14 rondes voor jou de truc bleek Go4baby, zat ik er toch niet zover naast toen ik voorspelde dat je het woensdag helemaal zat zou zijn . Rustig aan en ik hoop voor je dat het geen SC-misselijkheid gaat worden :-? SC, gezellig dat je er weer bent en dat het goed met je gaat! En Julita, fijn dat de GVR gewerkt heeft. Zal 'm direct weer jouw kant opsturen... Hier net weer een negatieve test, nog wel eipijn.. maar eitje zal waarschijnlijk wel gesprongen zijn of op springen staan. Probeer vanavond mijn man nog zover te krijgen ... gisterochtend voor 't laatst gesmept (haha, ja, we zijn overgestapt op de ochtenden )
Ooooh leuk een roman! ik hou van lezen! Dus geef me een seintje wanneer hij af is goed?! Wel fijn dat je die studie in je eigen tempo kan doen, vooral omdat je ook k inderen hebt! (toch) maar mij lijkt het wel het gevaar, waar jij dus nu ook tegen aan loopt, dat het niet opschiet! Maar goed, als je het papiertje eenmaal binnen hebt! Weet je al wat je wilt gaan doen met het diploma? En wat voor werk heb je gedaan dan? Ja, mijn baan is echt een superbaan! Lekker m'n eigen dagen indelen, lekker rondjes sjeesen door Amsterdam, beetje op huisbezoek! Het praktische is wat minder, maar dat geef ik zoveel mogelijk uithanden! (casemanager is mijn functie dus dan kan ik alles uithanden geven! ) Hmmmm, dat is een beetje uit de richting idd, dan ben je meer aan het reizen dan dat je mij helpt! Hoiii Dames! Lekker gekletst hier!
@ go4baby mijn box was niet vol en je PB is beantwoord Gaat allemaal prima hierzo hoor, maar van mij mag hij/zij nu wel komen
@parels GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII joehoe! veel geluk! @tom: jij ook schrijfaspiraties? cool! wie schrijft die blijft! ik vind het heerlijk! @go4baby: ja broeden mooi woord he! ik gebruikte het altijd voor mijn zus en wat vriendinnen. hoop dat ik snel ook reden heb om te zitten broeden. ik zie mezelf al helemaal zitten voor de openhaard onder een dekentje met een boekje en een pot thee... broed broed broed! trouwens, heb jij er lang over gedaan zwangi te worden? als 'mede- oudere' onder ons? @de rest: SMEPze! veel succes! ik vanav 2e SMEPsessie. ik geloof erin! liefs klingel