Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnnnnnnnnnnnnavond!

tjongejonge, het was weer ouderwets gezellig hier vanmiddag of niet? ;) Wat jammer dat ik dat nou nét heb moeten missen :)

ff kijken wat ik onthouden heb hoor:

@Julita: wat goed dat je iui zo goed ging! Ik hoop dat je op dit moment zoete dromen droomt van eitjes en beebjes en vrienden die je binnenkort gaat zien en natuurlijk je familie! ennuh...alvast goeiemorgen!

@SC: wat leuk om weer wat van je te lezen. Ik hoop dat je gauw terecht kan in een nieuw huisje (voor jezelf ;) )

@Hanne en klingel: welkom! Veel smepplezier!

@Mielenl: als ik jouw beebje was zou ik toch nog minstens een weekje blijven zitten hoor! Lekker warm en knus!

@Go4baby: doorbroeden jij! ;)

@Miepie: nou maar hopen dat jouw mannetje niet zo gek op voetbal is als de mijne :rolleyes: anders wordt het weer een latertje!

@leentje, beastie en SC: yep, plopjes is beeb! Cool gevoel he? (geniet er maar van want over een poosje gaan die beentjes en handjes en kontje en hoofdje je danig irriteren! Ik heb een zwevende rib die iets te goed 'zweeft' als bewijs! :()

en @ de rest: kweet het nu echt niet meer!

heb sinds vanmiddag weer heel veel last van mijn rechterborst(spier). Vraag me af of het van de clomid komt :( Heb namelijk bijna nooit last van m'n borsten (alleen zaterdag een paar uurtjes gehad en dat was dus om m'n ongi aan te kondigen).

liefs Tezzz

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmmm, Tezzz, naar die pijnlijke borsten... ik heb het altijd ná mijn ei. Maar zou idd best van de clomid kunnen komen; hormonen doen rare dingen met je lijf :-?

Julita, had er helemaal niet meer aan gedacht :oops: en vervolgens compleet overheen gelezen, sorry :oops:, maar super dat het allemaal goed ging!

Tezzz, hij is vanavond te druk met stress op het werk (hem niet uit zijn gehaaste uitleg kunnen halen wat er allemaal aan de hand was, maar ze moeten voor 0.00 iets af hebben wat eerder fout was gegaan ofzo) dus meneer zit achter zijn compu met de radio aan. Hoop dus dat ie vanavond nog in is voor wat afleiding ;)

3. goed nieuws julita! hopelijk is t snel raak meid!

ellen super dat je al bijna kan beginnen bij je nieuwe baan joh!

verder weer veel teveel gekletst hier haha als je hier een dag niet kijkt is er zoveel gekletst dat je t niet meer bij kan houden haha

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: dan is het dus te hopen dat Nederland die 3-1 achterstand nog kan ombuigen naar winst :rolleyes: óf dat ie in elk geval dat stressie gebeuren op z'n werk af krijgt! Anders is z'n humeur vast naar de maan! ;)

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedenavond!

@ Klingel: ja, heeft wel even geduurd... vanaf juni 2006 hebben we het laten gaan.. in oktober was ik voor het eerst zwanger, maar dat was helaas mis. Alleen een vruchtzakje.
    Hoop dat het bij jullie een stuk sneller zal gaan! Maar nu was ik opeens zwanger zonder dat we daar moeite voor hadden gedaan. We wilden eigenlijk deze twee/drie rondes overslaan. Maar ik was jarig, gezellig etentje, drank en toen nog een vag SMEPje gemaakt op een donderdag en ik voelde mn ei op zondag... Dus zomaar kan 't gebeuren!

@ Mielenl: Yes! Thanx! He 't gelezen! Snap niets van die mailbox dingen hier!

@ Miepie: hihi ja, je zat goed hoor dat ik het snel zat zou zijn!
    Hoop inderdaad dat het te overzien valt zoals nu.
    En hoop dat je straks je kerel nog weet te verleiden tot een vage late night SMEP! Lastig soms, al die drukte van werk enzo en dat dat stomme ei maar zo kort leeft ect ect. Hopelijk komt er toch wat moois van *belangrijkste bij een vage smep, zorg dat je lekker vochtig bent, daarin overleven de zaadcellen het beste! onze smep heeft ook eindeloos geduurd omdat we iets teveel hadden gedronken en we kunnen ons amper herinneren hoe het afliep toen... nu wel dat 't opeens gewerkt heeft!*

@ de rest: truste! Moet nodig mn bedje in!
    Waren even uit eten en heb lekker gesmikkeld!
    Morgenochtend komt de nieuwe wasmachine. Ik hoop dat die wel komt en gen Beastie toestanden...
    Moet de oude nog wel even van de muur halen en daar grondig reinigen... :( ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: mannetje al thuis?
    @Go4baby: wasmachine van de muur halen? Lijkt me nou typisch een klusje vooooooooor: aanstaande superpappa! ;)

Slaap lekker allemaal!
    Moet morgenochtend (voor de derde keer *zucht* ) naar de tandarts. Gelukkig alleen om m'n voortand weer 'op te frissen'. :( Dusssssssss tot morgenmiddag!

Laterrrrrrrrrrr

TezzzzzzzzzzzzSNURKzzzzzzzzzzz

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @lola en @klingel ik geef jullie een seintje als het boek klaar is.
    Als het af is moet het eerst nog door de nederlandse taal ballotage commisie hihihi Ik heb nl regelmatig last van Friesismen (Dat zijn friese woorden die je vertaald naar het nederlands)
    (Alhoewel wij onze kinderen nederlandstalig opvoeden. totaal gen profijt van dus)

@ TOM Nou ik weet het even niet meer.

Vandaag mijn laatste ovutest die was negatief.
    Vanochtend geklust en Maandagochtend. Ik heb een dag gemist dus (ik moest zoals jullie eerder konden lezen vandaag mijn man erop trekken)
    maandag had ik een positieve test en dinsdag. Vannacht was ik heel warm. En vanmiddag had ik echte pijn. Serieuze pijn.
    Ik zit een beetje met de dinsdag. We hebben niet volgens de regels van de SMEP iedere dag geklust dat lukte gewoon niet.
    Stel dat het deze ronde raak zou zijn geweest dan nog heb ik het vanavond waarschijnlijk verprutst.
    Ik moest naar het gemeentehuis voor een fractievergadering, ik ging op de fiets het gemeentehuis is een dorp verderop (12 kilometer) dusik was best moe en daardoor lette ik niet op.
    Ik knalde zo met mijn fiets met een grote snelheid een put in ik had het gevoel dat daarbinnen alles door elkaar gebutst was. (KEn je dat met je kruis op de stang dat gevoel au :rolleyes: )
    Dus ik voel me gewoon kut

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen!
    Ik was er dus om half 5 al uit hier. We waren al te laat voor de veiling maar we hebben wel de markt in volle aktie gezien. Manlief heeft heel veel fotos gemaakt. Ik vond het allemaal wel indrukwekkend, maar ik kan niet zo goed tegen al die drukte dus ik trok het niet zo lang. Er was een super lange rij voor dat bekende sushi restaurant dus hebben we het maar niet gedaan. Ik denk dat ik het nog wel aan durf om hier sushi te eten. HEt is idd heel vers hier.

Ik moet nu echt heel hard gaan schoonmaken en inpakken! Ik kom later weer kijken.

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Een goedemorgen allemaal!

Tezz, succes vandaag bij de tandarts. Ik mag volgende week...

Julita, ben je nu dan niet hartstikke moe nadat je zo vroeg opgestaan hebt? Het klinkt wel super, fotootje in je album?

Ik moet zo naar de ha voor mijn heup, kijken of ik doorverwezen wordt. Ik voel me net een oma, ik hoop het wel.

Doei!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!

Julita, klinkt wel heel gaaf! Nog maar 2 (?) dagen... en dan weer lekker naar je poezebeesten :)

Tom, au!

Tezzz,
    :) ;) you know what we did last night ;)

Temp was hier vanmorgen 0.3 omhoog, dus eitje is ergens gisteren gesprongen. Kreeg het rond 5 uur heel warm > had ik volgens mij vorige maand ook al toen mijn eitje vermoedelijk net gesprongen was. Zou dat dan mijn ei geweest zijn?
    Ga zo even de HA bellen voor een afspraak volgende week...

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmorgen!

@Tom: Klinkt auwie!, Maar dáárom heb je dus een schaambeen daaro om de boel te beschermen ;) Komt vast goed. Enne een dagje overslaan gebeurd ons allemaal wel eens :rolleyes: .

@Julita: tjeetje, ben je zooo vroeg opgestaan en dan nog te laat voor de veiling! Nog tijd om een fotootje te uploaden of te druk met inpakken? ;)

@Leentje: je wordt vast wel doorgestuurd. Ik herken het zo goed van die heup! Maar zoals ik al eerder zei, het wordt wel beter naarmate de maanden volgen. (Tenminste, bij mij wel ). Sterkte!

HIero temp eindelijk gezakt naar 36.6! Als het zo doorgaat ga ik een prachtig kaartje krijgen! (Ik hoop het toch zo! :) )

Nu kids naar school brengen en daarna naar de tandarts! Tot vanmiddag!

Liefs Tezzz

edit: @Miepie: I know what you did last sum...eh..night! ;)

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, fijn dat je temp weer normaal begint te doen!

Tom, wij hebben ook moeite het smepprogramma netjes te volgen :oops: Is ons geloof ik 2x helemaal gelukt in de 7 of 8 rondes dat ik hier meebep ;). Deze ronde ook weer niet gelukt; alleen gesmept op dag 5 (...toen onthouding voor zaad inleveren...), 12, 14 (+test) en 15... en héél misschien dat het vanavond nog lukt ;). Maar dan vertrekt mijn man op wintersport, dus de boel een beetje opschudden op dag 17 zit er niet in...
    Aan mijn temp te zien is mijn eitje gisteren al geweest, dus ga vanavond ook niet heel hard mijn best doen hem nog tot een smep te verleiden denk ik ;) Hij mag een nachtje rustig slapen...

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge damessss..

@go4baby...tis echt mannenwerk hoor die wasmachine...niet zelf er aan trekken en sleuren. (je mag heus nog wel wat maar wasmachine is echt TE zwaar!) :-s En poetsen?? ding gaat naar de schoothoop daarvoor ga je niet poetsen?! Toch?
    Nou lekker was plezier vandaag! 8)

@Julita ... foto foto foto! :D

@Miep...dikke vette knuff (tis niet leuk om de mmm in te gaan...gun je zoveel beter/meer/leuker ... knuf)

15. Niet meer actief

Goedemorgen!

16. goedemorgen!

ooh julita de tijd gaat hard nu!

zal zo es ff naar je filmpje gaan kijken miep haha hoe is het verder met jou dan?

vanmorgen heb ik even getempt.. 36.8.. maar ja omdat ik verder niet getempt hebt kan t zijn dat ie al naar boven aan t krabbelen is.. ik moet haast mn eisprong wel hebben gehad. heb eipijn gehad en de gyn zei dat ie op springen stond. maar goed nu ben ik er dus niet zeker van... had ik nu maar wel getempt :(

maar goed gisteren dus weer gesmept haha voor de 3e keer achter mekaar en mn vriend vast voorgelegd dat we vanavond weer moeten lol

zo en nu ga ik paul de leeuw mailen voor mn vriendin..kom strax nog wel even buurten

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Thanx Beastie... lief van je
    Afspraak staat, volgende week vrijdag 8.10. Ik kan zelf niet mee, moet om 8.30 lesgeven, dus mannetje zal alleen moeten en bij een andere HA. Nou ja, zal wel alleen een doorverwijzing krijgen. Kan ie ook wel alleen ;). Ga 'm wel vragen de info voor me op te schrijven, haha.

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marieke; Paul de Leeuw mailen?
    En klinkt alsof je eitje geweest is, ja... jullie hebben in elk geval niks aan het toeval over gelaten ;)

19. hahaha nee we hebben onderhand meer gesmept als ons hele leven bij mekaar hahaha nee dat is overdreven maar toch..
    ja ik heb een vriendin met een hele rare wens haha en die ga ik dus even aan paul de leeuw voorleggen.. ben benieuwd hahaa

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    ... vertelvertel...

Deel Deze Pagina