Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hahahaha, sorry dat ik er ff niet was moest ff door een lego berichten in mijn inbox ;)

Sjonge jongen net nu ik de hele middag eens iets leuks heb te doen (moet voor de politie vanalles uitzoeken over transacties) zit iedereen te mailen...

2. oooh sorry dames moest weg toen strax hahaha
    de mail is verstuurd!
    moet ik m nu wel of niet vertellen hahahaha
    degene die t wil weten moet maar ff wat roepen lol

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Ellenk: weet je meteen waarom het hier zoooooooooo rustig is! :)

4. Niet meer actief

Mariekee, ik roep ik wil weten..

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hoi dames hier meld ik mij weer even.
    Bedankt voor alle bemoedigende woorden over mijn ongelukje ik ga maar lekker op de wachtbank zitten!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Tom: zit je lekker? koppie thee erbij? ;)

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag! Ben er weer...
    Julita, slaap lekker het laatste nachtje(s?) in Tokyo! GVR is alweer op pad gestuurd ;)

Go4baby, vind het zelf ook erg vervelend dat ik niet meekan... zit te twijfelen of ik er vrij voor vraag. Vind ik ook weer zo'n onzin als het idd alleen om een verwijzing voor de uroloog gaat. Maar mannetje snapt er allemaal niks van, dus vind het wel weer heel fijn het direct van de HA te horen en voor hem natuurlijk ook fijner als we samen gaan.. twijfeltwijfel...

Is je nieuwe wasmachine trouwens wel heel gebleven toen ie viel?

8. hahaha oke!

nou tis best een domme wens hoor maar goed zij wil t graag haha
    mn vriendin loopt te zeuren dat ze een keer met een echte nicht wil gaan stappen!
    dus niet een leuke normale homo ofzo nee echt zon nicht met zon handje enzo... en aangezien ik zat homo's ken maar niet van zulke (hihi) dacht ik..kom ik mail paul is. probeer sowieso al maanden kaartjes voor hem te krijgen en dat lukt steeds niet dus dacht dan maar zo!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hahaha, idd, dan maar zo ;) Mocht het niet lukken; ik heb er één in de aanbieding in de schoonfamilie, inclusief het handje :)

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, we lopen alweer gelijk ;) Hoe krijgen we het voor elkaar elke keer (dit keer heb ik gewoon met mijn ei gewacht op jou; is later dan normaal)

11. hihi miep dan moet jij ff naar paul mailen dat je er zo een in de aanbieding hebt hahahaha lol

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hihi Marieke weet ik ook hoe je er live uitziet hhahhahhaha.

@Tezz zit fijn hoor dat bankje ik hou een plaatsje voor je vrij.
    Ik kom vanavond wel weer eens even langs! :D :thumup: :eek: ;) :rolleyes: :oops: (mijn dochter heeft de smilies uitgezocht) Ze gaat nu slapen ze zegt nu welterusten voor mems forumvriendinnetjes! (mem is mamma in het fries)

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik vergeet iedere keer op jou te reageren :oops:
    Hoe was het bij de huisarts? Heb je een verwijzing voor de fysio? Waarschijnlijk gewoon je bekken waar je last van hebt hoor, bij mij begon het ook met pijn in mijn heup, ik kon maar kleine stukjes lopen en dan verging ik van de pijn! De fysio kan je daar echt vanaf helpen, maak je geen zorgen!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Weltrusten dochter van Tom

Hahahahaha lachen Marieke vind het wel een grappige wens wel wat voor bij Paul eigenlijk

15. ja he t is echt wat voor paul dus ik geef t ook wel een goeie kans.. ben benieuwd!
    alleen houd ik er dus niet van om met mn kop op tv de aandacht te krijgen maar goed... hihi

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames!

Marieke, nou Paul gaat die wens vast wel in vervulling brengen! hahahahaha! Dat vind ie vast geweldig!

Ik heb wel zo'n buurman! hahaha! Lenen? (alsof ie van mij is! ;))

Ik ga morgen voor het eerst aan de slag met ovu testen, op welk moment kan ik die het beste gebruiken? Is m'n tweede plasje van de dag al geschikt? Of moet ik het even wat langer uitstellen!
    In de ochtend plas ik om half 7. Als ik het dan ophoudt tot half 11 is het dan goed genoeg? Of beter later?

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lola, half elf zou kunnen, maar ik heb begrepen dat je LH-piek meestal pas in de loop van de dag begint. Heel af en toe test ik 's ochtends positief (test meestal 2x p.d. rond ei), maar meestal is de eind-van-de-middag-test (of vroeg in de avond) de eerste positieve.

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: ok dank je voor je antwoord!
    Dus is het ook verstandig om vlakbij je ei 2 keer te testen?

Dus dan doe ik na mijn lunch een plasje en dan niet meer drinken en plassen totdat ik om 6 uur thuis ben!
    Is eigenlijk ook wel praktischer als ik het nu zo bekijk!
    Beetje lullig om op een huisbezoek bij een client een ovu test te doen! hahaha! Lekker suf dat ik denk aan half 11! ;)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ach, het is ook net wat jou het beste uitkomt ;). Mijn LH-piek is erg kort, dus om 'm niet te missen test ik vanaf een duidelijke streep 2x.
    Afgelopen week ook; eergisteravond (20.00, 2e test die dag) positief en de volgende dag om 16.00 was ie alweer heel erg negatief (helemaal niks meer te zien). Als ik alleen beide dagen rond 16.00 had getest had ik dus geen positieve test gehad... Dus dan maar 2x per dag ;)

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh ok, vandaar! Wel lastig, dus wel goed dat je dan 2x test!

Nou ik ben benieuwd wanneer ik een eisprong krijg! De eerste keer dat ik dit doe, en ik moet ook verplicht tempen van de gyn!
    Krijg ik ook een keertje mijn cyclus in kaart, is ook niet verkeerd! haha!

Deel Deze Pagina