@Lola: na je werk is inderdaad wel handig ja! Ik deed ze als ik de kids thuis had van school. Dus tegen 15.30/ 15.45 uur. Is ook wel een handige tijd. Als je dan nog eens wil testen, kun 's avonds nog een keer! @Marieke: mijn vroegere beste vriend op school was er ook zo eentje! Toen ik 'm een week kende vertelde hij mij (toen nog 'in vertrouwen' ) dat hij dacht dat íe homo was. En weet je wat ik zei? DAT DACHT IK AL! lag er zoooooo dik bovenop!
@lola ik doe hem om kwart voor vier op aanraden van Tezz. Maar ik doe nooit twee ovutesten in de tijd van de eisprong maar mischien is dat idd wel verstandiger! @ego Tom Ik heb last van ongipijn hmmmm zou dat een eisprong zijn?
zit een beetje in twijfel wil het smepprogramma niet bij voorbaat al door de war sturen, maarreh...m'n ongi is nagenoeg over! En het is nu nog dag 5... dus 7, 9, 11, snappie? Wil eigenlijk het protocol nou echt helemaal gaan volgen! Wat precies uit zou komen met m'n echo op dag 12. Maar ja ongi wel zo'n beetje over...
@ Tezzz en Tom: ja dat is ook wel een mooie tijd idd, vooral met oog als je nog eens wilt testen! Nou ik kijk wel even wat m'n eitje deze ronde doet! Ben benieuwd! Ik ga even uitvissen wat de beste tijd is! Denk toch dat ik het wel na mijn werk doe, want bij een client thuis of in een ranzig cafeetje is eigenlijk niet zo prettig! Beetje suf dat ik me dat nu pas bedenk! haha, sjonge loop al de hele dag te denken hoe ik dat het beste aan kan pakken.... Grrrrr! @ Tom: zou toch mooi zijn als je eitje sprong! haha!
ja nou nee, komt dan dus juist niet uit! dag 6,8,10, en 12 (na echo) komt mooi uit! Dag 5,7,9,11 (dus vlak vóór echo) komt niet mooi uit! Naja...dan maar dag 5 én 6, 8, 10 en 12!
Oh, zo sorry! Moet nog een beetje in het smeppen komen! Ja, dan maar dubbel op toch, vandaag en morgen! je mannetje heeft er toch zin in! Als hij om de dag te weinig vindt moet het lukken vandaag en morgen!
Ik hoop dat mijn vriend vandaag met een gunstig rooster voor volgende week thuis komt, want als hij late dienst heeft wordt het weer lastig met smeppen, dan zien we elkaar alleen s'nachts en dan slaap k! (ik wordt ook niet wakker en hij maakt me ook niet wakker, dat zal de wekker worden dan, elke nacht! hahaha!)
@Lola: pfffffffff ben blij dat ik de wekker er niet voor hoef te zetten zeg! Soms zien we elkaar de hele dag niet, maar als we maar samen gaan slapen ben ik al blij! hihi ja, hij wil vast wel, maar ik ben er achter gekomen dat ik meerdere dagen achter elkaar niet zo goed 'trek'. heb een beetje *rust* nodig tussendoor. Ach, we zien wel! Trouwens: hoe ging het met de opnames vanmiddag? Ik ga er in elk geval vandoor voor vandaag. Heb een beetje hoofdpijn en dan naar het beeldscherm staren helpt niet echt! mannetje trouwens zo ook alweer thuis Morgen weer lekker naar m'n vriendjes en vriendinnetjes van de psz! Gezellie! Ik heb er nou al zin in! Laterrrrr! Liefs Tezzz
@ Tom: kon ik maar even inplannen op dat rooster van hem! hahaha! @ Tezzz: oh, dan wordt het lastig als jij die rust nodig hebt! Ik heb dat eerlijk gezegd ook hoor, mijn vriendje ook, die wilt niet elke dag, want dan geniet ie er minder van! En ik geef hem groot gelijk! Ja, 1 meneer gaat opgenomen worden, er was helaas geen plek in de kliniek vandaag! Maarrrr, hij wilt! Dus dat komt goed! En die andere was niet acuut genoeg... Ik had vernomen dat hij beestje zag! Een delirium of gewoon een psychose, dus samen met de huisarts daar heen, bleek het om nachtmerries te gaan! hahahaha! Nou ja, dan kan ie wat mij betreft thuis blijven! Fijne avond Tezzz! En veel plezier morgen op de PZS!
@Lola: mijn moeder werd ooit eens aangeklampt door een buurvrouw die beestjes zag. Ze zag ze overal! (was eigenlijk stiekum wel heeel grappig :/ ) Maar toen heeft m'n moeder ook maar d'r dochter gebeld, want da's dus niet goed he! Als je overal beestjes ziet die er dus niet zijn! @Julita: Mocht je dit nog lezen: volgens mij kan Rainstarrr wel hoor! En nou ben ik weg! Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Liefs TezzzzzzzzzzzzzzzzzSNURKzzzzzzzzzz
Whahahaaha, Tezzz, ja eigenlijk is het ook wel heel komisch! het zal je maar gebeuren dat je overal spinnetjes ofzo iets ziet lopen! Gatver! maar ernstig is het wel! Is geen goeie zaak in ieder geval!
truste dames! ik ben nog even op sl bezig.. vanavond maar weer smeppen.. al voor de 4e dag achtereenvolgend geloof ik maar goed hihi