Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi smepgirls,

hoe gaat het met jullie?
    hier braaf op dag 8 en 10 gesmept.
    ik geloof wel in dat dit zeer goed en kansvol is, maar romantisch is het minder! heheheh!
    hoop dat het, mocht het lang gaan duren, wel te doen is, zo 'verplicht'!

maar alles voor het goede doel en hoe moe je ook bent; als je eenmaal bezig bent is het toch wel erg fijn he!

succes, smepze en klusze en wachtze en word maar snel zwanger allemaal.

liefs
    klingel.

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

Stelletje kletskonten!

Waren hard aan het werk. Nu thuis, kopje thee en dan lekker slapen!
    Even snel doorlezen wat jullie hier hebben uitgespookt ;)

Slaap lekker allemaal en Julita in 't bijzonder (laatste nachtje?)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    goedemorgen!
    Gister heel laat naar bed en vanmorgen er weer vroeg uit...Ze zijn net al de dozen op komen halen dus dat is afgerond. Ik moest gisteravond ook mijn fiets terugbrengen naar de andere kant van Tokyo (1 1/2 uur) dus ik was een beetje moe.
    Nu mijn laatste dagje. Vanavond gaan we naar die bar van de film "lost in translation" en daarna naar een mooi restaurant.
    We vliegen ook weer vroeg morgenochtend dus ik denk wel dat ik lekker zal slapen in het vliegtuig.

weeeeeeeer niet bij kunnen lezen. Sorry for de ego berichten. Ik denk dat ik in Switzerland het weer oppak.
    @miep , yesssss, we lopen gelijk! Gezellig. Ben je mijn cycle buddy.
    Ik kom denk ik vanavond nog even snel kijken.

4. Niet meer actief

Marieke vind het toch een leuke wens hoor ;)
    Je moet trouwens even je banner aanpassen, het is nu 1 DPO toch?

Tom, aaah lief hoor ! Wens dr vanavond maar van mij weltrusten ;)

Miepie & Lola, toch raar dat persona met de eerste ochtend urine gebruikt word hè, en die meet ook LH-piek, snap niet waarom dat bij die andere testen niet kan.

Julita, jaa het is bijna zover leuk hoor ;)

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @ikdus Hihhi ze sliep al maar zal haar vanavond van ikdus welterusten wensen. Vraagt zij natuurlijk wi is ikdus.... is dat een naam?

@Julita Wat een heerlijke vooruitzichten allemaal.
    Fietsen in Tokyo? daar neem ik mijn denkbeeldige hoed vooraf!

@klingel het is voor de goede zaak! En het is bewezen dat het werkt!

@lola Kun je al weer inloggen hyves doet gewoon vreemd afentoe.
    Als je vriendjes wil worden pb je mij maar even!

@Marieke jij doet het goed ik dnek dat wij met het smeppen het landelijk gemiddelde aardig opkrikken!

Ik ga nu de ontbijtboel opruimen was wegwerken, en dan maar aan het werk.
    Mannetje is zeer productief geweest dus kan ik weer factuurtjes maken!

6. Niet meer actief

Zeg dan maar Dees :p

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hahahhahhahha ok zal ik doen! Rustig hier trouwens!

8. Niet meer actief

Jaa, ze zijn allemaal druk bezig of nog aan het slapen :p

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge....ja moest eerst wat inleveren op me werk...errrrug rustig hierzo!

Go4baby nog aan de slaap? Of druk aan de was? ;)

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Julita, goede reis en tot in Europa dan maar :) :)

Iedereen druk aan het werk denk ik ;)

Lola nog ff over ovu testen. ik test altijd tegen 6-en houdt vanaf uurtje of 2 rekening met mijn plasschema en dan drink ik ook wat minder thee (maar ik drink wel hoor want mijn testen zijn bij posi altijd vet posi)

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Verdorie, ben ik dan nu te laat om Julita een fijne reis te wensen? Nou ja, bij deze dan: EEN HEEEEEELE FIJNE REIS. Nog eventjes en je ziet je poezevriendjes weer!

Ik was gisteren bij de ha geweest voor de pijn in mijn heup/bil. Bleek het gelukkig toch niet mijn bekken of heup te zijn maar een ontstoken of overbelaste spier of pees ofzoiets (ik vergeet sommige dingen zo snel). Ik moet wel langs de cesartherapie om iets aan mijn houding te doen om dit te voorkomen en om er voor te zorgen dat het minder wordt, maar ik was erg blij dat het niet iets anders is.

Oh ja, weten jullie wat erger is dan één wand in een verkeerde kleur texen? Een nieuwe kleur halen en dan na nog een wand zien dat dat nog steeds niet de goede kleur is. AAAARGH! Maar driemaal is scheepsrecht, de derde keer hebben we precies de kleur gehaald die we wilden. Ik was gisteren vrij en heb met mijn moeder samen veel gedaan. Nog eventjes en het is voorbij. Ik hoorde gisteren wel dat tussen het schuren+imregneren en het in de was zetten van onze houten vloer 2 weken moet zitten, dus mijn ideale plaatje om over twee weken gesetteld te zijn mislukt nu een beetje. Ach ja, als het einde maar in zicht is.

Doei!

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Pfoe klinkt nog als druk druk druk beetje rustig aan he!

13. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @julita: Hopelijk heb je een goede reis gehad

@Tezzz: smeppen is toch pas vanaf dag 8 van je cyclus? Dus waarom nu op dag 5 al?

@allemaal: ben net terug van het zh. Heb een echo gehad en aan het slijm te zien moet ik binenn een week ongi worden. Zo niet dan heb ik alvast een recept voor provera gekregen om dan te gebruiken. Hopelijk is dat niet nodig omdat ik anders mss in de war kom met de trouwdag van/ weekend weg met mn vader.

14. goeiemorgen!

SL is een spel online.. naja tis niet echt een spel. het is second life.. de naam zegt t al. je maakt daar je popje en kan de hele wereld overvliegen. alles is zoo mooi nagemaakt. echt geweldig. + dat je enorm veel contacten maakt met mensen over heel de wereld. je kan er shoppen, bouwen, vliegen, eigelijk alles wat je in je dagelijks leven ook kan :D zelfs zwanger worden lol

julita meid ik ben ook te laat! een hele goeie reis en tot snel!

tom haha ja wij krikken letterlijk en figuurlijk t record aan smeppen op geloof ik. gisteren weer gesmept.. mn vriend weet niet wat m overkomt haha maar ik wil perse dat t deze maand raak is lol. juist dan gebeurd t niet maar goed. ben als de dood voor dat onderzoek! mn temp was vanmorgen 36,9 dus denk dat ik mn ei allang heb gehad lol

deed, ik weet niet precies hoe mn banner moet staan. aangezien mn temp gister 36,8 was en mn ovu meestal met een lagere temp is denk ik dat mn eispring dus eergister was ofzo... dan zou ik nu 3 dpo zitten.. zal mn banner strax even veranderen :D

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    hiihhi krikken mooi toepasselijk woord!

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nyncke, hopelijk wordt je dan uit jezelf ongesteld, dat zou het fijnste zijn. Konden ze wel zien of je een eisprong gehad hebt.

Even en tip voor de dames, als je weet dat je zwanger bent, regel dan z.s.m. kraamzorg. Ik vond dat allemaal te vlug en onzin om het meteen te doen omdat ik eerst door de onzekere weken wilde komen. Nu blijkt dat ik in een superdrukke periode zit en er geen een het aantal uren kan bieden die ik via mijn zorgverzekering krijg. De meeste kunnen maar 24 uur bieden, 3 uur per dag en sommige zitten gewoon vol. Mooi balen dus. Ik heb nog een kansje bij een kraamzorgverlener, anders moet ik maar eens gaan kijken hoe ik dat moet oplossen/aanvullen. Iemand tips?

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve SMEPgirls,

ik wens iedereen een heeel fijn weekend vol goed nieuws, spannende tests, mooie uitjes, bergen met geduld, gezonde baby's in buikjes, lekkere klussen, en heel veel liefde! :D

SMAK

klingel

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    #-o Da's niet mooi!
    Mijn verzekering was gekoppeld met een organisatie waar meerde kraamhulp bureau's aan gekoppeld waren en als je voor 14 weken opgaf dan was je verzekerd dat je dus volle kraamhulp krijgt! ...Maar ja je zit al bijna op 19 weken..gaat de tijd snel! :confused:
    Weet wel dat je je vaak eerder moet opgeven in grote steden... **hint aan go4baby ;) **
    Veel bureau's bellen en vragen en zeuren is mijn tip.. :rolleyes:

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja dat moet idd snel. Ik had het ook al geregeld de kraamzorg met week 13 ofzo. We kregen na de termijn echo echt op het hart gedrukt dat zo snel mogelijk te doen.

20. jeetje t is toch wat!
    echt weer een babyboom dus!

Deel Deze Pagina