Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb voor 12w al de kraamzorg geregeld

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Leentje das behoorlijk kl#te. Je hebt ook echt wel de hele dag iemand nodig. Ken jen iet een kraamverzorgster?

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hai meiden..kwam weer even voorbij fietsen..

Wat de kraamzorg betreft..was erg vroeg mee...mede omdat de VK zei dat ik er op tijd bij moest zijn...er was nog een plaatsje vrij toen ik belde in die periode ...(zouden ze je kunnen weigeren eigenlijk?)...
    :-k
    Voordeel is wel dat we kunnen kiezen uit meerdere kraambureaus in Gelderland....

we zijn het niet helemaal eens over sommige dingen ....zoals wiegje verplicht op de kamer ..etc....
    Persoonlijk vind ik het bull dat dat de band tussen baby en moeder versterkt....mijn jongens hebben ook niet op onze kamer geslapen (ja als ze ziek waren) en daar zijn ze echt niet slechter van geworden...
    En ga ook zeker niet voor dat ff-tjes een wieg aanschaffen...
    We zien wel... ;)

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Helaas beide niet... Was beetje druk met werk, moesten dingen af voor klant en daarna naar die klant... Nu weer terug... pffff helemaal gaar! (en steeds weer misselijk... vanochtend bijna over mn nek... gelukkig was maag leeg...) Daarna goed ontbeten kon ik er weer tegen!
    Gelukkig nog lang niet klaar vandaag! Dus ik zwaai weer even =; =; =;

@ Julita: ego geeft niets hoor met al die drukte en stress van het verhuizen!

Ik ben verder ook ego dus ik zeg: jaaaahhhh, Maskers! hihihi

Tot later...

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, ik heb ook dan ook best relatief laat gergeld, bij de 16 weken volgens mij. Maar ik blijf het absurd vinden dat je onderhand 30 weken van te voren al iets moet regelen. Misschien moet ik daar gewoon nog aan wennen. Ik zal dan ook maar eens op gaan schieten met een kinderdagverblijf. Komt ook omdat we het thuis best druk hebben. Het liefste wil je dat eerst snel afhebben en dan verder met het volgende, je hebt niet echt tijd om je in te lezen ofzo. Maar van die kraamzorg was al verteld dat ik het snel moest regelen, maar de weken vliegen zo voorbij... Ach we zullen zien!

Doei

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja dat moet hier ook zo'n drama zijn...
    Gelukkig heb ik de luxe dat ik thuis kan blijven ..
    Maar belachelijk is het zeker!

had je dus eigenlijk al 3 jaar geleden moeten regelen.... :D

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    HALLO DAMES!

Hoe is het hier?
    Bij mij alles happier dan happy!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heeeeé, dat klinkt goed...ik heb zin om te shoppen...maar zit op me werk! AARRGG :rolleyes:

Zou daar idd ook wat werk van maken ... ik heb de luxe dat er bij ons geen wachttijd is bij kdv ... dus wij gaan alleen ff kijken in April.

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Wat een gedoe zeg met die kraamzorg :( Leentje, hopelijk vind je toch snel een oplossing. Maar ze kunnen het toch niet zomaar weigeren?

Het is eigenlijk onwaarschijnlijk maar ik loop me op 4dpo al weer helemaal "gek" te maken. Ik vind onze hond stinken, :confused: heb steeds krampjes in mijn onderbuik, mijn gezicht wordt een "puistenkop" en ben met vlagen niet te genieten :( Ik hoop dat het nu wel lukt met de clomid maar ik moet mezelf wel een beetje gaan beschermen.

SC, fijn dat je zo happy bent... een speciale aanleiding?

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jazeker! Vandaag de 20-weken echo gehad!

IT'S A GIRL!

Ik ben er zóóó blij mee!
    En natuurlijk in de eerste plaats dat alles gezond en goed eruit zag!

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    AAAAAccchh natuurlijk! Geweldig meid! Wat leuk zeg, een meisje! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent! :D

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    yesssss wauw Cynthia...een meisje !

superrrrrrrrrrrrr !

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wooooohoooooo, SC goes realy PINK!!!!

Wat gaaaaaaf, oh dat is ffies leuk een meid.... ** ga er ff van uit dat ze natuurlijk reuze veel op haar sterke mama gaat lijken maar dan met een kleurtje extra...hihihihhi**

PROFICIAT! :baby: \:D/ :D

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: wat kunnen vrouwen zich ook gek maken he?! Ik ken het hoor! Denk altijd van alles te voelen en te merken, om ziek van te worden!
    Ik duim wel heel hard dat het raak is voor je!

@ Cynthia: Super zeg, een meid! gefeliciteerd!
    Ze hebben veeeeel leukere baby meisjes kleding in de winkels!
    (al m'n vriendinnen krijgen jongens en dat is echt lastig om iets leuks te vinden, maar meisjes kleden: echt super veel leuke!)
    En natuurlijk echt super dat je kleie meid helemaal gezond is!

Ik ga vandaag voor het eerst in mijn leven een ovu test doen!
    Moet ik het echt in een bakje doen of kan ik over het stripje plassen?
    De laatste gaat mijn voorkeur naar uit! ;)
    Wel lastig, zolang je plas op houden! Grrrrr! Nog even een half uurtje doorbijten!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **ik was echt bloed sjachie vlak na me bevruchte ei...werkelijk ik zou mezelf het huis uit hebben gezet! :confused: :oops: **

Zelfbescherming is geen overbodigeluxe....en je moet ook zo lang wachten met je ..iets langere...lf :rolleyes: knufff

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He lola,

spannend he zo'n eerste testje? Gebruik je de strips? Dan zou ik wel met een bakje doen omdat eroverheen plassen echt geen goede optie is hoor. Vanaf het zwarte streepje mag ie nl. niet nat worden... Ik hoop dat ie snel positief gaat worden!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als je zo'n klein strippie heb ... bakje....tis namelijk erg slecht mikken :( Nou is dat geen ramp maar ze nemen, vind ik, nogal traag de urine op .... voor het geval dat ie nix doet..is ook zonde! Heb je er een van CB..dan zeg ik stikkie plassen ;) suc6!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: ja vind het eigenlijk best spannend! hahaha!
    Ik heb namelijk nooit een idee gehad wanneer mijn ei komt en hoelang mijn LF is! Dus ik ben benieuwd!

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Helemaal mee eens, maar wat kan je je weer anders voelen als anders hoor :( Iedere keer na mijn ei merk ik weer andere "rare" dingen maar ik probeer mezelf we iedere keer aan te praten dat het niet gelukt is.
    al ben ik daar totaal niet van overtuigd :(

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh, ik heb trouwens van die strips! En wat zijn die krengen klein! hahaha!

Deel Deze Pagina