Nee Wieffie, toen ik afgelope cyclus licht posi testen werd ik steeds vroeg wakker inplaats van 10.00 werd het eerst 8 uur en toen 7 uur. Het is nu elke keer rond half 8 geweest en gister was het kwart voor 7 nu 10 voor half 7. Dus hopelijk is het dit keer weer een kwaaltje alleen blijft het goed zitten.
Geen idee, niet naar gevraagt waarom we zonder tv zitten, sateliet moet dan vast nog geplaatst worden ofzo? En internet moeten we nog zoeken voor in de bergen, lopen geen kabels daar en misschien kan maar op 1 pc. Dus ik zit voorlopig zonder internet.
Ik hoop het echt voor je meid! Ik hoop dat er maar een flinke babyboom mag komen half december begin januari
@ Ikdus: aaaah, dat zal wel flink afzien worden zonder internet! En ik hoop voor je dat het een kwaaltje is! Ik ben tegenwoordig ook steeds erg vroeg wakker, maar bij mij kan het geen kwaal zijn omdat mijn ei nog moet komen! hahaha! @ Wieffie: allemaal kerstbaby's! Leuk is anders, maar voor mij kan het echt niet meer schelen wanneer mijn kindje geboren wordt! Grrrr!
Ik heb ook geen idee of we daar telefoon hebben, misschien hebben we niet eens bereik met de mobieltjes. Alles moet volgens mij daar in de bergen via sateliet ( hopelijk kan dat op alle tv's aangesloten worden want anders gaan mijn oom en tante natuurlijk alleen de huiskamer doen en hun slaap kamer en kunnen wij het bekijken ! ) Dus duim maar lekker allemaal dat we daar degelijk snelle internet kunnen krijgen zodat het naar mijn laptop aangesloten kan worden.
anders zit je echt 'in the middle of no-where' Ik hou wel van rust om me heen, maar dat is toch iets te veel van het goeie hoor!
Hahaha ik hou ook van rust, maar met mijn neefjes en eventueel nog 2 aankomende baby's zal het niet zo rustig zijn.
Ik ga echt niet voor een tweeling zeker niet al is die kans vrij groot, komen veel 2lingen voor aan mijn kant van de fam.. Maar mijn tante is inderdaad ook bezig voor een beeb. Ik ga er vandoor, ik hoor net dat me vriend gaat werken morgen dus ben er dan gewoon morgen. Fijn weekend, voor mensen die er niet zijn xx
Internet op je mobiel is ook handig kun je in ieder geval altijd het zw forum checken. Ik heb vandaag een klote dag gehad. Mijn opa heeft een zware hersenbloeding gehad. En ligt nu in het academisch ziekenhuis. Er zit waarschijnlijk geen verbetering in. Dus of hij overlijd of hij word een kasplantje. Mijn man is met mijn oma en mijn moeder meegegaan als chauffeur, mental coach en brede schouder. Ik ben zo trots op hem. Mijn opa was nog maar 74 of is. Ik ga nu maar even lasagna maken. En ruimte maken voor waar dit forum voor bedoeld is praten over nieuw leven!
@ Ikdus: ok, wat leuk zeg, straks beide zwanger! @ Tom: jeetje meid, dat is niet niks! Dikke knuffel! Is het vandaag gebeurt?! Wat lief van je man!
Tjee rot voor je meid een dikke knuffel voor jou. Hopen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn en het toch opeens goed gaat. De vader mijn opa die lag ook op sterven ze hadden hem al opgegeven en helaas is die man helemaal beter geworden ! En mijn oma daar in tegen was nog hoop voor maar zij is binnen een half jaar gestorven aan longkanker op 58 jarige leeftijd ( 8 maar 2007 ).. Ik hoop dat alles goed komt en dat je vent straks ook een brede schouder is voor jou ! Ben er nu echt vandoor.
@Tom: getver, wat een nieuws! En wat is jouw opa nog jong zeg! (Mijn vader is begin van de maand 65 geworden ) Ik hoop dat het allemaal toch nog mee valt. Sterkte ermee! Ennuh...voor dit soort dingen is er hier ook zat ruimte hoor!