Whaaaa wij ook hier!! Alleen is die andere ook flink aan het spammen schijnbaar. Ik vind het echt super om te lezen dat veel meiden ook stemmen met het account van hun vriend, hoe meer hoe beter! Ben jullie echt dankbaar! Heb weer een paar dames een pbtje gedaan
Dankje voor het stemmen mamazeyad!! Ja als het topic in de lounge was blijven staan had hij sowieso wel gewonnen, echt heel erg jammer maarja ben al blij met zoveel lieve stemmen van hier!
Oh maar volgens mij heeft hij de overwinning nu praktisch in zijn zak! Er zat net een stem of 12 tussen. Alvast een voorzichtige proficiat, ik ga zo naar bed ...
stuur mij ook maar een pbtje... willen jullie voor mij deze link zoveel mogelijk delen en like via facebook of respecten via hyves???
Zijn er nog meiden die willen stemmen? Het kan nog minder dan een uur nu en degene die op nr 2 staat is nog druk aan het spammen op andere fora's met een paar miljoen leden dus we hebben echt nog alle stemmen hard nodig hihi.
Dankje MrsNuke heb je een pbtje gedaan Veronique jullie ook super bedankt, wij hopen het ook enorm anders zal het echt enorm jammer zijn natuurlijk. Ben bang dat ze vlak voor 00:00 nog met een hoop stemmen komt op een of andere manier.
Super 2 stemmen is nog mooier! Dankjewel Ik ben verliefd, hihi dankje ben heel benieuwd of de poll dan ook meteen om 00:00 word gesloten want weet niet precies hoe dat zit op fb.