Lieve meiden, Zouden jullie op mijn kleine bebaarde meid willen stemmen? Ze doet mee met de sinterklaas wedstrijd van de Hema! speel voor Sint Alvast héél erg bedankt!!!
ff tussendoor... We hebben nog 1,5 uur om Stan Noah op de eerste plaats te houden... Dus allemaal ff stemmen!!!!!!!! Baby van de maand - Babyenkind.nl
Ha allemaal, De Roodshow van de AVRO geeft begin volgend jaar een geldbedrag aan een goed doel. Er zijn 3 doelen genomineerd, waaronder Make a Memory. Helaas staat Make a Memory ver achter als het gaat om het aantal stemmen. Zullen we daar iets aan gaan veranderen?? Stemmen kan via de website van de roodshow. (www.avro.nl/roodshow) Je kunt per IPadres maar 1 keer stemmen, dus zegt het vooral voort! Groetjes en natuurlijk bedankt!
Nee, niet stemmen op een kindje dit keer....maar wel dringend jullie hulp nodig! In maart dit jaar is Bart overleden. Hij reed op zijn motor. Een tegenligger, die zo nodig een tractor wilde inhalen en niet oplette, reed hem frontaal aan. Bart was op slag dood. Pas 19 jaar jong... Als liefhebbers van Pink Floyd hebben zijn ouders het nummer Shine on gekozen als openingsnummer tijdens zijn afscheid. De diamant staat voor hen symbool voor Bart. Een ruwe steen die altijd schittert evenals de muziek. Bij de Top 2000 kan je met een foto een nummer uitbeelden. Bart is uitgebeeld met het nummer van zijn afscheid. Het zou top zijn als Bart de nummer 1 positie haalt, willen jullie helpen? Stem: Top2000 - Radio2.nl Dank jullie wel! Je hebt al gestemd!
Hee, een stemtopic! Ik zou het héél fijn vinden als jullie op mijn foto willen stemmen. Het kan alleen als je Facebook hebt. Jullie zouden me er enorm mee helpen. Dit is de link: Who are you with Nikon? op Facebook Alvast bedankt he!
Er zijn al best veel stemmen bij, ik denk van een aantal van jullie. Bedankt! Ik kan nog veel meer stemmen gebruiken, dus alle facebookers, stem even een keer op mijn foto (van mijn kleine mannetje) en jullie maken me heel blij! Hier is de link: Who are you with Nikon? op Facebook
Geen baby om op te stemmen, maar een aspirant-Zorro. Een vriend van mij - Marijn Brouwers - doet mee met "Op zoek naar Zorro". Voor wie het interesseert, dit is zijn site: AVRO | Op zoek naar Zorro | Marijn Brouwers De liveshows zijn op zaterdagavond om 20.30 uur op Nederland 1. Willen jullie tijdens de liveshows op hem stemmen? Dat kan door MARIJN te SMS'en naar 5200 of door het telefoonnummer te bellen dat tijdens de uitzending in beeld komt. Namens Marijn reuze bedankt! Groetjes, Wendy
Lieve meiden! Helpen jullie mij mee om de leukste baby van 2010 te worden!! Klik maar op de link Foto | Leukste baby van 2010 | Lenn Parren | dé Weekkrant Alvast heel erg bedankt! Dikke kus Lenn
mijn mannetje doet mee aan de eerste hapjes fotowedstrijd zouden jullie willen klikken op onderstaande link en dan stemmen op ruben uit wierden? http://www.nutriciakindervoeding.nl/actiesites/actiesite%204%20maanden/fotomuur.aspx we kunnen nog wel wat stemmen gebruiken
Hallo mensen hierbij nogmaals de oproep om te stemmen op Ruben uit Wierden ook als je dit al hebt gedaan, dit kan namelijk elke dag opnieuw, we staan nu op de 1e plek en willen graag winnen, kleine moeite groot plezier, hier de link http://www.nutriciakindervoeding.nl/actiesites/actiesite%204%20maanden/fotomuur.aspx
up we staan weer op de tweede plaats en hebben echt jullie stem hard nodig. een heele kleine moeite maar een groot plezier voor ons