Profiel Lieve meiden willen jullie aub stemlen op mijn lief kereltje?? Jullie doen me er onwijs veel plezier mee! dank jullie xxx
wie o wie wil er stemmen op mijn lieve knappe meid via hallo allemaal, Je mag stemmen per email adres dus als je meerdere email adressen hebt zou je dan willen stem per email adres. Dank je wel alvast !!! Hierbij de link van mijn schatje. Vergeet je niet te bevestigen in de mail die je krijgt? http://zwitsal.intertoys.nl/#95-Milou
Mijn dochter doet mee aan een wedstrijd en ik heb stemmen nodig, zouden jullie willen stemmen? Om te stemmen: Eerst de pagina van de fotografe liken, en als je bij mijn foto komt moet je rechtsboven op VOTE klikken en NIET op 'like' want de likes tellen helaas niet als stemmen. Stemmen kan elke dag 1x http://www.facebook.com/bydianne.nl/...51684954848385 Het gaat om het meisje met het witte jurkje aan, donkerbruin haar, klein kroontje op en er staan gele rozen voor haar op tafel. Bij de foto op VOTE klikken. Alvast ontzettend bedankt allemaal! xx
hallo * titara * tinkerbell 1987 * dalillah ik heb gestemd!! willen jullie dan aub op mijn dochtertje stemmen?? alleen deze week nog. Kids Fashion Bergeijk het gaat om lotte schellekens. op vind ik leuk klikken.. alvst bedankt
Ik stel me even voor: Ik ben Tamara en Mama van Yliana. Yliana is op de wereld gekomen met een gewichtje van 2280kg en mat 45 cm. Ze heeft door een infectie heel lang in het ziekenhuis moeten liggen, nu kon ze heel moeilijk drinken dus werd er een maagsonde geplaats, bortsvoeding kon ze toen niet krijgen wel kreeg ze mijn afgekolfde melk. Hier werd ze heel ziek van en er werd naar een oorzaak gezocht, nu bleek dat ik men eigen kindje vergiftigde omdat ze lactose-intolerant is. Nu krijgt ze speciale en 'dure' pap. Nu doe ik mee aan een wedstrijdje om 6 maand pap te kunnen winnen. voor mij als alleenstaande mama zou me dit een duwtje in de rug kunnen geven dus bij deze zou ik willen vragen of jullie eventjes 5 sec tijd willen nemen en op het knopje stemmen willen drukken voor men klein engeltje. bedankt lieve mama'tjes! Profiel
ook gestemd! zusterrtje en natuurlijk iedereen die dit leest willen jullie ook even op mijn dochtertje stemmen. Kids Fashion Bergeijk op lotte schellekens
Heb gestemd voor alle bovenstaande, zouden jullie dat ook voor mij willen doen? Stemmen kan elke dag! Mijn dochter doet mee aan een wedstrijd en ik heb stemmen nodig, zouden jullie willen stemmen? Om te stemmen: Eerst de pagina van de fotografe liken, en als je bij mijn foto komt moet je rechtsboven op VOTE klikken en NIET op 'like' want de likes tellen helaas niet als stemmen. Stemmen kan elke dag 1x http://www.facebook.com/bydianne.nl/...51684954848385 Het gaat om het meisje met het witte jurkje aan, donkerbruin haar, klein kroontje op en er staan gele rozen voor haar op tafel. Bij de foto op VOTE klikken. Alvast ontzettend bedankt allemaal! xx
Hoi iedereen, Zouden jullie ook mijn meisje een stem willen geven want ze is zo'n grote eter. Ze drinkt me arm aan pap Profiel Alvast bedankt!
willen jullie stemmen op mijn kuikwentjes in het gras taart. https://www.facebook.com/TaartenDecoreren/app_279945308782076?app_data=4952 volgends mij moet je wel de facebookpagina liken om te kunnen stemmen maar dat weet ik niet zeker. alvast bedankt
Zijn er nog lieve mensen bij die willen stemmen op mijn lieve dochter !!! Je kan stemmen via Intertoys-Zwitsal Wedstrijd | Aanmeldingen En is binnen nog geen 30 sec gedaan. Je mag stemmen per email adres dus als je meerdere email adressen hebben zouden jullie dan vaker willen stemmen? Je krijgt een email aan die je moet bevestigen Dank je wel !!! Groetjes Chanelle en M.
Willen jullie alsjeblieft stemmen op onze Sylvano? Dat jochie dat op de witte stoel zit met een groene broek aan en streepjes trui Voting
willen.jullie op mijn meid stemmen? ze zit op een rieten stoel met een rode jurk aan en blote voeten. je kan elke dag 2 weken lang stemmen heel erg bedankt. Voting
Voting willen jullie alstublieft op onze lieve zoon stemmen, via bovenstaande link. het is het jongentje met blauwe thirt met witte mouwtjes. alvast bedankt.
Voting willen jullie alstublieft op onze lieve zoon stemmen. het is het jongentje met blauwe thirt met de witte mouwtjes. alvast bedankt.
Willen jullie alsjeblieft stemmen op onze Sylvano? Dat jochie dat op de witte stoel zit met een groene broek aan en streepjes trui Voting
Mijn dochter van 4 doet mee om een meet&greet te winnen met k3. Helaas is mijn dochtertje met haar 4 jaar erg onzeker. Ze vind zichzelf nooit mooi,goed,slim of getalenteerd genoeg. Om haar even een hart onder de riem te steken en te laten zien dat zij ook de moeite waard is ben ik heel hard bezig om voor haar deze wedstrijd te winnen. Natuurlijk is dit geen blijvende oplossing maar wel een geweldige opsteker. Stemmen doe je via fb. Deze link: Easypromos Premium op Facebook | Facebook Delen mag natuurlijk ook!We staan op dit moment 2e dus we kunnen de stemmen hard gebruiken. Alvast heel erg bedankt voor jullie stem.
Monument Gemeente Hoorn « Nederlandse Veteranendag Laat Hoorn winnen en breng je stem uit... Na het stemmen nog even in het mailtje dat je ontvangt op het linkje klikken...