Ik kan jullie hul héél goed gebruiken. Ik ben namelijk in de race om achtbanentester te worden. Dit wil ik echt heel graag. Dus ik hoop dat jullie allemaal voor mij willen stemmen! https://www.uitmetkorting.nl/nieuws/achtbaantester-2015-verkiezing/#Algemeen Edit: wel handig inderdaad om mijn naam erbij te zetten: Danielle Bol-Koster
Gestemd! Hoop dat jij het wordt! Haha er staan gewoon 3 mannen met de naam Koen onder elkaar Er is dus ook maar echt 1 winnaar begrijp ik?
Ja, viel mij ook al op dat er 3 Koenen meedoen, blijkbaar is Koen een naam die bij mensen past die van achtbanen houden Maar er zijn 6 categorieën en in elke categorie is 1 winnaar....
Thanks! Ik kan de stemmen echt goed gebruiken, want ik word opeens gigantisch ingehaald door de nummer 2
Heel erg bedankt voor alle stemmen. Helaas is mijn topic stopgezet, omdat ik erin had gezet dat jullie in dit topic konden kijken voor de link... Maargoed, maakt niet uit
Gestemd hoor. Jammer dat je topic gelijk word dichtgegooid. Had je avontuur graag nog verder willen volgen zodra jij de tester wordt!