Gestemd hoor Bolkje! Je ligt helemaal niet meer zover achter. Als ieder lid hier nou even stemt, dan komt het goed!! Ik heb je bericht ook nog gedeeld op FB.
Jullie zijn echt lief, heel erg bedankt! Ik sta op dit moment 97 stemmen achter op de nummer 1. Dus opzich moet het te doen zijn. Alleen de wedstrijd loopt nog tot donderdag, dus het belangrijkste is om niet te ver achterop te komen en dan eigenlijk op het laatste miment ze gewoon opeens voorbij te gaan
Zo vaak je wilt je moet alleen zorgen dat je steeds een ander IP adres gebruikt maar daar heb je handige (gratis) apps en programmatjes voor.
https://www.uitmetkorting.nl/nieuws/achtbaantester-2015-verkiezing/#Algemeen Ik zet hem er weer even op, want hij zakt elke keer weg Willen jullie stemmen op Danielle?
Ik heb het ook op een forum in Amerika gevraagd of ze willen stemmen.... Dat wilden ze wel, op 1 voorwaarde: dat ik in mijn trouwjurk in de achtbaan zou gaan Het wordt steeds gekker als ik win
Haha, ja hoor, ik doe dat wel Ik had toevallig vorige week nog op mijn blog geschreven dat ik dat eigenlij wel leuk had gevonden voor mijn trouwdag, dus eigenlijk vind ik het wel een tof idee
Leuk toch? Krijg je die nog aan dan (niet onvriendelijk bedoeld hoor!)? Lukt mij niet meer, vrees ik... Is toch wat van de zwangerschap aan blijven zitten...