@ de rest: Bedankt al!!! tgaat niet alleen om het mooi zijn vind ik maar ook om het creëren van zelfvertrouwen en andere kansen
Haha, ja, sorry. Was ook wel de bedoeling dat ik op je nichtje zou stemmen, maar toen ik eenmaal op de site zat vond ik het eigenlijk een beetje stom om op iemand te stemmen puur om het stemmen.
bedankt allemaal ze heeft al weer een hoop stemmen bij. maar degene die gisteren op 1 stond heeft ineens ook weer 100 stemmen erbij :S als er mensen zijn die zin hebben om nog een x te stemmen, Graag!! ModelVote.nl - Win een gratis fotoshoot!
bedankt allemaal we hebben nog veel stemmen nodig hoor! als jullie je vervelen mag je weer stemmen op Cynthia!! Thank joeeww! ModelVote.nl - Win een gratis fotoshoot! (bij Solo: nr 215)
Heb gestemd. Ik zou gewoon familie optrommelen om allemaal een smsje te sturen. Die geldt als 10 stemmen per keer las ik net. Dan gaat het lekker hard. De nummer 1 nu staat 150 stemmen voor al op je nichtje...ik hoop dat het haar lukt.
Hoi hoi dames! Ik heb een paar dagen terug een foto geplaatst voor baby van de maand, Maar ik zie heel mn foto nergens terug...
Bekijk bijlage 172232 Stem op m'n foto in het grootste #HEMA fotoalbum, dan maak ik kans op mooie prijzen. Thanks! HEMA Fotoalbum.