Jawel hoor haha.. Je hebt eerst de Teens. Dan moet je verder naar onder scrollen. Dan krijg je de Beauty's en daar staat ze als 2e in de 4e rij.
Ik heb haar gevonden. Allemaal mooie meiden! Was het alleen een stem per email, dan had ik zeker gestemd. Sorry, nu haak ik af vanwege de smskosten! Ik wens haar wel heel veel succes en hoop dat ze ver komt! Ook super lief van jou, dat je je zo inzet!
Zouden jullie op ons kleine meisje willen stemmen? Ze kan nog wel wat stemmen gebruiken. 1x per ip adres, maar vaste internetlijn en telefoonlijn apart kan wel Alvast super bedankt!! https://www.bofkontjevanhetjaar.nl/mijnbofkontje.aspx?Voornaam=Lynn&t=van&Achternaam=Heuven+van+Staereling&bofkontjeId=7156&fbclid=IwAR1WybR6DSqRN_XVzMtvtBxs1By-qHnXg1fDDpebKLFsicr6Vo-oPLcAkF4
Zouden jullie alsjeblieft op de onderstaande link op foto 3 willen stemmen? Dus de foto liken, en dan in het bericht foto 3 typen? Jullie zouden er ons een héél groot plezier mee doen! Gaat om onderstaande foto. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2380833428598451&id=197285943619888
Ik ga trouwens echt niet op fb pagina's kijken wie wie is ofzo. Ik kan natuurlijk niet weten wie er van zp op fb gaat stemmen. Ik heb hem namelijk ook in een andere openbare groep gedeeld. Het zou ons gewoon enorm helpen! Je bent dus nog steeds anoniem als je hier niets zegt, maar op fb wel stemt. Ik weet niet hoe waar of wat. Dat wilde ik even gezegd hebben
Lieve forumleden, Al jaren lid en nog nooit gevraagd om hulp in deze vorm. Normaal ben ik niet zo maar dit zou zo geweldig zijn. We zijn dus nog in de race om een droomreis te winnen. En nu wil ik niet "zielig" doen om zieltjes te winnen maar wil toch heel graag uitleggen waarom. We zijn nooit op huwelijksreis kunnen gaan omdat de dag na onze bruiloft onze schoonbroer van 30 plotseling overleed, en mijn man op onze trouwdag een ongeluk kreeg waarvoor een operatie nodig was. Op de dag dat we op huwelijksreis zouden gaan zaten we op de crematie van mijn schoonbroer. Mijn zusje hebben we destijds met alle liefde financieel ondersteund. Daarna zijn we in 2017 weer begonnen met icsi voor een 2e. Veel spaargeld is naar de icsi behandelingen in Düsseldorf gegaan. Vakantie lukte daardoor niet. Helaas hebben we in 2017 een miskraam gehad...Het is niet meer gelukt een 2e te kunnen krijgen en zijn onlangs gestopt. Hoe geweldig zou een droomreis zijn dat zou echt onvoorstelbaar zijn. Daarvoor hebben we de meeste stemmen nodig. Zouden jullie ons kunnen en willen helpen? Het is dan de bedoeling dat je op het originele bericht reageert met in de reactie "Nummer 3" te zetten dat is onze foto. De foto met de meeste stemmen wint de droomreis. Ontzettend ontzettend bedankt. Mocht je mensen kennen die ons kunnen helpen heel heel graag. Eeuwig dankbaar ♡
Ik ga die site ff op mijn fbpagina promoten, allemaal stemmen op nr 3! (En anders ontvriend ik je, of zou dat too much zijn?)
Sommige like de foto zag ik, dat mag uiteraard ook alleen telt dat niet mee helaas....de bedoeling is dat je in de reactie "Nummer 3" neerzet. Sorry hopelijk lukt het. Heel erg ontzettend bedankt allemaal