Hoi allen! Dankzij jullie allen hebben we al ruim 100 stemmen verdient maar nog lang niet genoeg! (ik denk niet dat ze het nog kan winnen hoor!) maar mijn nichtje vroeg me of ik jullie wou vragen om nog eens te stemmen! bij deze geef ik jullie de link: ModelVote.nl - Win een gratis fotoshoot! model 215 Cynthia! thanks alvast! x sharon
NRC Charity Awards nrc geeft een aantal goede doelen de kans om een gratis advertentie te winnen! je hoeft alleen je emailadres en achternaam achter te laten en dan krijg je een bevestigingslink
Ik en me Partner hadden altijd al op 11-11-11 willen trouwen. Mja je raad het al onze financiele situatie laat dat niet toe. Nu heeft Skyradio de actie om een droomhuwelijk te winnen. En je raad het al, op 11-11-11! Zouden jullie op ons willen stemmen? Dan kan nog niet maar pas vanaf 12 sept.. Maar dat moet helaas wel via sms en kost 60 cent. Zoeken | Droombruiloft | Sky Radio 101 FM | Have a nice day Tegen de tijd van 12 sept zet ik de juiste link weer neer. Ik hoop zo graag dat een aantal mensen mij willen helpen en dat ik me partner kan verassen..
hallo allemaal willen jullie op ons stemmen? Wij hebben voor de ASN-bank via boomerang create een ontwerp gemaakt waar we 250,- mee kunnen winnen. ze hebben nu op hun facebook pagina de beste 5 ontwerpen neergezet waar je op kan "liken" wij hebben de kaart met de schoenen ingezonden en de beste 2 ontwerpen worden dus beloond met dat leuke geldbedrag wat wij op t moment erg goed kunnen gebruiken dus mijn vraag is.... willen jullie AUB stemmen op ons? we hebben zoveel mogelijk nodig alvast bedankt en hieronder de link ASN Bank | Facebook
Zouden jullie ons misschien willen helpen en een smsje willen sturen zodat wij kans maken op de droombruiloft van sky radio ? De reden dat wij graag de bruiloft zouden willen winnen is omdat wij het geld er niet voor hebben om een mooie bruiloft te houden en mijn vriend wil graag toch een leuk feestje geven omdat hij weet dat ik daar altijd van heb gedroomd. (al hoeft dat niet voor mij persé ) Maar de belangrijkste reden: Het gaat slecht met mijn schoonvader (longkanker ) en we weten niet hoelang hij nog te leven heeft! Wij zouden het enorm fijn vinden als hij er nog bij kan zijn.... Mijn vraag aan jullie is: Zouden jullie misschien op ons willen stemmen? Ik zou dat ontzettend leuk vinden! Wij hebben niet zo heel veel vrienden en kennissen die op ons kunnen stemmen en om in de top 101 te komen hebben we toch best wel wat stemmen nodig... Helaas kan je alleen maar stemmen per Sms ik verplicht jullie natuurlijk tot niks en ik snap het heel goed als je niet wil stemmen maar ik zou het enorm waarderen als er wat mensen zijn die het wel zou willen doen! Wat je moet doen ? SMS: SKY 1519 naar 4422 ( 0,60 per stem) Alvast bedankt!
Meiden! Ik heb jullie hulp nodig...Het duurt maar 2 secondjes en je maakt me er héél blij mee Via deze link; https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=170906342989793&set=a.169693903111037.43483.149967955083632&type=1&theater Mijn tekening "leuk vinden" is genoeg... Ik sta momenteel op één, maar het wordt echt spannend. En als ik win, krijg ik mijn ontwerpje uitgewerkt in hout. Zou dolgraag winnen dol-dol-dolgraag! Liefs!!
Hallo dames, Ik heb mijn prinsesje opgegeven als bofkontje van het jaar, ze heeft zo een mooie lach, dat ze het verdiend Willen jullie misschien ook mee stemmen?? Hierbij de link: Mijn Bofkontje - Pinar Gulmez | Bofkontje van het jaar verkiezing | Wie word het bofkontje van het jaar 2011? Wij doen voor het eerste mee, wel spannend! alvast bedankt Xx
kom op dames, wij willen graag zo een playskool winnen.. sorry dat ik er oom vraag, normaal ben ik helemaal niet zo van die acties maar vond de prijzen hier zo mooi