Vanaf ongeveer 3 maanden na de bevalling heb ik last van heel erge haaruitval. In de zwangerschap had ik daar ook last van en daarvoor ook een beetje maar minder dan nu. Het is erg dun geworden Ik wil zo graag mijn haar weer verven, maar ik weet niet of het dan nog meer uit gaat vallen. Heeft iemand ook (dun)haar geverfd na de bevalling en ging dat goed?
als je het niet bleekt of blonder maakt dan is het gewoon te doen, ik verf het altijd iets donkerder dan eigen haarkleur en dat gaat ondanks haaruitval heel goed!
Ik wil het donkerblond verven. Ziet er wel bruin uit. Maar er zit toch waterstofperoxide in die bruine verf, dat is ook niet goed toch
gebruik dan een kleurspoeling!! ipv verf als je het zekere voor onzeker wil. of vraag advies bij de kapper hoe ze de kwaliteit van jou haar vinden.
Ok dankje. Ik heb al voor kleurspoelingen gekeken maar die zijn niet te koop bij Kruidvat(alleen van L'oreal casting creme gloss maar die wil ik niet omdat die er niet helemaal meer uit schijnt te gaan).
Ik gebruik catsing creme gloss af en toe en ben er erg tevreden over. Het kleurt goed en je haar lijkt een stuk gezonder.
Maar dan komt je eigen haarkleur nooit meer helemaal terug toch? Volgens mij blijft er altijd wat van die kleur inzitten.
Snap het even niet hoor??? Je wil je haar VERVEN maar geen kleurspoeling omdat de kleur er soms NIET HELEMAAL uit gaat???????? Waarom dan je haar verven dat moet er uit groeien Terug naar je vraag Weet niet hoe je haar er uitziet en aanvoelt maar het is idd mogelijk dat een kleurspoeling niet helemaal uit je haar verdwijnt als de haarschubben beschadigt zijn of open staan. Er bestaat ook haarverf zonder waterstofperoxide Als je zoveel last hebt van haaruitval miss toch een bezoekje brengen bij de ha kan komen door vitaminegebrek/stress snel en veel afvallen
@Gooischemama: hee ook een mama uit het Gooi Mijn eigen haarkleur is lichtbruin/rossig. Heb het ooit geblondeerd en daarvan heb ik nu erge uitgroei. Ik wil er dus bruine verf overheen zodat het blonde niet meer te zien is. Het liefst wil ik een spoeling omdat dat minder agressief is. Op zich wil ik ook wel verven maar weet niet of mijn haar dan nog meer gaat uitvallen. Ik neem al extra vitamine b tabletten en eet gezond.
Kom je ook uit het gooi hahaha zo zie je maar weer Je kan het gewoon verven maar kijk dan wel naar verf zonder waterstofperoxide Ben van nature een rooie met ook heel dun haar maar ik blondeer het altijd met de hoogste percentage's moest laatst een heel stuk afknippen omdat het was afgebroken Heb ff in me kappersboeken gekeken maar staat niks in dat verven haaruitval bevordert
Jaa haha toevallig Oke, ja van blonderen breekt het gauw, dat had ik ook.. Heb ook fijn haar van mezelf. Nou, dan ga ik het maar proberen. Ik had al een verf gekocht maar ik zie dat daar wel waterstofperoxide inzit(kv huismerk). Ik zou niet weten in welke dat niet zit want had ook gekeken naar Garnier enzo daar zit het ook in..
Mijn oude baas in bussum werkte met die haarverf was gemaakt van natuurlijke grondstoffen en rook heerlijk naar spekkies en ander snoepgoed hahahaa kan niet zo gauw op de naam komen maar als je naar de koniningenweg gaat zit een kappershandelzaak die zullen dat vast wel hebben
Best prijzig dat dan weer wel ja:S Hahahaa nou als je niet beter wist zou je het verfbakje uitlikken hahahaha