Nee ik heb mijn ene sigaretje nog. En ga als ik straks met die kleine in bad ben geweest er nog even van genieten onder het genot van mijn glaasje rose.
en nu volhouden he... Ik ben nu 5,5 maand rookvrij, cold turkey en als ik het kan kan echt iedereen het!!! Ik vind de eerste weken erg zwaar maar heb toch gewonnen van die vieze/dure stinkdingen hahah Heel veel succes...zoek afleiding, ik ben bijv. gaan sporten, of ging lange wandeling maken met me hond, of gezellig bakkie doen bij een vriendin.
Succes alle meiden die gestopt zijn!!! Zoek zo veel mogelijk afleiding en bedenk dat de moeilijkste momenten echt maar kort duren. En je kunt zo ongelofelijk trots zijn op jezelf als je die rotpeuken kunt overwinnen. Het is echt een van de meest vervelende verslavingen om vanaf te komen. RESPECT!
dames 1 tip, lees allan carr en je bent zonder moeite van het roken af,ik denk er nog niet meer aan!! echt een tip!!
Allemaal heel veel succes gewenst! Niet schrikken als je de eerste weken veel gaat hoesten, dat schijnt erbij te horen. Ga veel naar buiten, wees actief en zoek afleiding. Enne... stoppen-met-roken cursussen zitten nú nog in het basispakket. Je kunt dus ook bij je HA langs om een goede cursus te vinden.
ik ben afgelopen 10 febr. gestopt toen ik een positieve test in me handen had heb het wel ff moeilijk gehad maar nu gaat het heel erg goed...dus jullie kunnen het!!!!
@mams,gefeliciteerd!!!! @sab,hoe gaat het? Hier besloten om morgen te stoppen. Ik maak ff mijn pakje op.
super dat je dit gaat doen!! weet je wat een goede motivering is?? (ik ben zelf net 6 weken gestopt, dus weet waar ik over praat.) dat wat je per dag normaal oprookt, nu aan geld apart te leggen... zo heb ik nu al 200 euro gespaard in die 6 weken echt heel fijn!! ik wens je heel veel succes!!
Jaja heb vanmorgen nog een peukie gerookt en vanmiddag stiekem 1 van iemand gebietst maar ben nu aan een paar uur helemaal clean. En de rest van de dag eigenlijk ook wel. This dat de verleiding even te groot werd vanmiddag door prettig gezelschap. Ja dan ga je al gauw door de mand. Heb iig helemaal niets in huis. Kan me dus nergens aan vergrijpen. En nu gewoon volhouden....
Wat goed van je!! Ga ervoor! Ik ben nu zo'n 10 maanden gestopt met roken en het is inmiddels "normaal" en uit mijn systeem. De eerste week had ik het wel zwaar hoor; 's nachts zweten, vreetkicks, uberchagrijnig en rusteloos. Maar daarna ging het in een week ook weer steeds beter en begon het makkelijker te worden. Ik ben de laatste die zal zeggen dat het makkelijk is hoor. Schuif ook een poosje de alcohol opzij, ik merkte dat met een glaasje wijn de behoefte naar een sigaretje enorm toenam! Ik was, voor de laatste stoppoging al een aantal keren gestopt met roken maar het liep met een paar weekjes toch spaak. Probeer echt vol te houden en probeer voor ogen te houden dat je het beste ontwent door in één keer te stoppen. Dan ontwen je in één keer goed in plaats van het nicotinepeil toch te laten pieken. Succes hoor!
Wat toevallig! Ik wil maandag stoppen, ben sinds vorig jaar zomer weer gaan roken terwijl ik 2 jaar cold turkey was gestopt.. Zomaar ineens op een dag besloten dat ik dit niet meer wilde et voila.. Had mezelf beloofd dat ik na mijn toetsen zou stoppen als ik die zou halen hahaha. Laat ik nou net alle toetsen gehaald hebben, dus ik moet weer aan de bak met stoppen.. Ga het proberen met zuigtabletjes, heb 2 maanden geleden geprobeerd te stoppen met roken via pleisters maar daar kreeg ik uitslag van en heel suf weer begonnen met roken. Ik ben het nu ook echt weer zat maar de drive om cold turkey te stoppen heb ik niet meer. Afwachten of ik sterk genoeg ben met die zuigtablette
Ik ben 26 maart gestopt met roken, gelijk diezelfde dag gestopt met de pil. Zonder hulpmiddelen, en heb tot op vandaag nog geen sigaret aangeraakt. Beter zelfs, ik vind de geur vies! En geloof me, ik heb 10 jaar gerookt, aan een 12 sigaretten per dag. Best fier op mezelf, en hoop hiervoor snel beloond te worden met een mooie positieve zwangerschapstest