Super hoor dames. Ik heb vannacht echt zo SLECHT geslapen. Ben nu echt gebroken. Dei kleine gaat zo een middagslaapje doen en ik ook. Verder ben ik wel een beetje geirriteerd, maar ach het gaat wel over. hihihi
Super! Succes allemaal dames! Ik heb mezelf pas bij de 9e keer zover gekregen maar het is gelukt!(6jr geledn) De aanhouder wint! Stop ze allemaal!!! Heeeeeeeel veel succes!
Dat had ik dus ook de eerste paar weken...vreeeeselijk! Nu ben ik onwijs moe dus haal de schade wel weer in
hahaha ja dat had je gisteren ook. @sab,hoe gaat het? Hier besloten om morgen te stoppen. Ik maak ff mijn pakje op.
Hallo allemaal, ik ben afgelopen September gestopt na hardcore verslaafd te zijn geweest. En dit met de hulp van Prostop! verzekering dekte een groot deel en het is echt echt echt super! Ik raad het jullie allemaal aan! Heel veel succes met stoppen!!!
zat net te kijken en ik heb dan liever direct die lasertherapie. Dat lullen aan de telefoon is 1 of 2 keer leuk maar niet steeds.
Ik heb nooit iemand aan de lijn gehad hoor Gewoon 1x er naartoe voor 1 uur. 10 minuten kletsen en 50 minuten laseren en je bent klaar! Het heeft het mij echt makkelijk gemaakt.....
Moonfairy Heel veel succes meid! Het is echt niet grappig om te stoppen, maar het wordt iedere dag minder moeilijk.
Je kan kiezen uit bepaalde behandelmethode vandaar. Zal morgen eerst mijn ziekenfonds bellen en dan kan ik gelijk die prostop bellen. Ben erg benieuwd.
Mens en Gezondheid / Verslaving: Discussie: Gevolgen van stoppen met roken Heel veel ervaringen van mensen die gestopt zijn.
ik ben vandaag 1 week rookvrij,en heb het helemaal niet moeilijk dankzij het boek van allan carr. ik denk er zelfs niet meer aan!
Ik had dat boek vroeger gekocht bij een eerdere stoppoging maar bij mij werkte het niet. Misschien ook omdat ik niet zo'n lezer ben. Hier gaat het redelijk. Wel erg geirriteerd.