Dank je wel! ik ben al eens eerder 1,5 jaar gestopt geweest,maar erg dom geweest om er weer naar te pakken,stappen met een vriend,je kent het wel hihi.. Ik zet ook door,ga ook gelijk gezond eten,moet zeker 40 kilo af,dus gooi flink het roer om.
Wanneer heb je nou voor het laatst gerookt? ja dat aggresieve is normaal,heb ik ook.. maar dan ga je lekker een stukje lopen,breien,afleiding zoeken en doe een kauwgommetje in je mond. Lust je zoethout? En veel water drinken,tot je er ziek van wordt.
Op de 17de smiddags heb ik nog een peukie van iemand gejat. Loop de hele tijd met van alles in mijn mond. En heb met de playmobil van rené liggen spelen. hahaha.
Hahahahahaha,maf geval! Nu niks meer jatten van niemand he!!!!:x Anders kom ik je ff een paar karate klappen geven hahahaha.. Hoe is het met je teen? En is het niet moeilijk om bij je ouders te zijn die wel roken? xx
ik ben vandaag even geweest en het was idd wel erg moeilijk, maar ben niet lang gebleven. hihihi. Met mijn teen gaat het redelijk. De ene keer denk ik ooo ik kan weer alles doen maar het andere moment loop ik weer lekker mank. Buigen gaat wel al iets beterder, dus hopen dat 4 juli weer kan beginnen met trainen. Dan heb ik 6 weken rust gehad en vindt ik meer als genoeg.
hallo meiden, ik kom me hier ook melden! ik ga vanavond voor ik naar bed ga mijn laatste sigaretje roken, waarom ik ga stoppen is vanwege dat ik het de laatste tijd zo benauwd heb en omdat ik graag zwanger wil worden...hopen dat dit er aan gaat bijdragen.... vriendlief doet gelukkig met mij mee zodat wij elkaar ook samen kunnen steunen! ik kom regematig wel ff buurten hier. dames zet em op!!!
Goed zo Laura, ik ben pas vanaf kwart voor 4 gestopt. Merk wel dat het soms 3 min ff lastig is,maar daarna is het ook wel weer over! Zet 'm op!!
Hoe gaat het nu met iedereen? Ik wordt gek hier, maar no way dat ik er nog naar grijp,het gaat ook momenten heek goed!
Blijven volhouden hoor, komt wel goed Ik heb totaal niets last gehad toen ik gestopt ben, vond ik wel super!
Ja,nu zet ik door ook! Maar het is meer van ohja,op die momenten had ik een peukie, na het eten,sochtend's als ik opstond.. Ik merk dat ik me niet goed kan concentreren, en dat ik heel veel woede in me heb.. Ook zweette ik me gek vanacht!
Is normaal hé, die gewoontes, daar moet je je over zetten. Binnen 2 weekjes denk je daar zelfs niet meer aan
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen. Het is niet makkelijk.. En ik ga hopelijk ook niet weer beginnen na mijn bevalling..
ik ben afgelopen zondag gestopt, maar heb het op dit moment echt super zwaar met 2kids die niet te genieten zijn. nu ben ik zelf ook niet de vrolijkste op het moment en kan ik niet veel hebben, maar daymian heeft maar een uur geslapen en is verkouden en dus moe en jengelig en alyssa is gewoon dwars en huilerig om alles wat je tegen haar zegt of wat daymian doet. IK WIL EEN SIGARET!!!!! maar ik doe het niet. kheb niet eens sigaretten in huis en ga niet naar de winkel toe want anders ben ik bang dat ik toegeef. vind het erg moeilijk op het moment want dit waren de moment waarop ik het meeste rookte. ff een time out als de kids dwars waren en ik het ff helemaal zat was. ben nu dus maar kauwgom aan het kauwen en blijf stug achter mn laptop zitten. (kids zijn nu gelukkig weer rustig en lief en gezellig) liefs doris
Goed hoor!! Ben zelf zondag gestopt en ik wil niet eens meer roken.. Snap het echt niet, eerst zo'n drama met die pleisters, zondag die zuigtabletten geprobeerd. Nou die vond ik zoooooo goor dat ik niet eens meer aan een sigaret kon denken. Ben ook weer heerlijk gestart met sporten en m'n conditie is tien keer zo beter als dat ik dacht Heerlijk, niet meer stinken, geen geldverspilling en vooral hoeft mijn dochtertje niet meer aan iedereen te vertellen dat ik rook en dat dat niet goed is!
Ik was vanaf begin maart gestopt naar 16 jaar gerookt te hebben, vorige week op vakantie wel weer gerookt, 3 a 4 sigaretjes per dag. Thuis met mijn stomme kop weer een pakje sigaretten gekocht. Gisteren op het werk ook weer een sigaretje gerookt en werd er ineens flink beroerd van. Hartkloppingen, misselijk tot overgeven toe, heel benauwd en duizelig. Gelijk mijn pakje sigaretten aan een collega gegeven die nog rookt. Dus vanaf gister weer bezig met stoppen. Ik hoop dat het zonder problemen gehad, gelukkig zit ik nog wel aardig in het ritme van niet roken, de vaste momentjes zeg maar. Vanaf maart slaap ik wel al iedere nacht klote, tot afgelopen week op vakantie. Toen sliep ik weer goed, vraag me nu serieus af of ik nu zo slecht slaap door het niet roken. Vind het maar raar dat het zolang duurt. Ik heb trouwens veel gehad aan een site. Google maar eens op: stoppen met roken dagboek. Erg handige sites met tips. En een teller die aangeeft hoeveel je niet hebt gerookt en hoeveel je al bespaard hebt, dit hielp mij wel! Dames, heel veel succes!!! De eerste paar weken zijn echt klote! Daarna word dat gevoel steeds minder.
Hier door een conflict gister"inmiddels opgelost" heb ik er 2 gerookt,en gooooor dat ik het vond!Ik heb er ook gek genoeg geen behoefte meer aan sinds gistermiddag!
Heel voorzichtig open ik dit topic.... Ik moet er ook weer aan gaan geloven hoor, vorig jaar rond deze tijd ben ik gestopt ivm mijn zwangerschap, geen sigaret meer aangeraakt en maar een paar moeilijke momenten gehad.... En ja hoor 5 dagen na mijn bevalling, op een moment dat ik er stresserig was (twins opgenomen) heb ik weer voor het eerst gerookt, en toen zei ik nog heel stoer, ach nu even nu ik het moeilijk heb, inmiddels heb ik het niet moeilijk, maar rook wel weer een pakje per dag... Ik ga even wennen aan het idee, want ik vind dat ik echt wel weer moet gaan stoppen, zo ontzettend dom van me om weer te beginnen... Maar hoe doen jullie dat nu met al die aankomende terrasjes, feestjes bbq's? Liefst stop ik daarna, 1 sept. ga ik ook weer werken, dan heb ik overdag ook genoeg afleiding lijkt me...