Leuk hé Pluis! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! Dat was voor mij ook een grote hulp, dat ik gestopt was met de pil!
Weet je wat het is. Je stopt met roken en dan gebeurd er iets. 4 weken geleden brak ik dan mijn teen. Het ging nu weer wat beterder dus weer beginnen te stoppen met roken. En wat gebeurd er vanmiddag. Wil mijn schoen pakken die naast het bed stond en stootte mijn ( je raad het al) teen. Ik hoorde en voelde krak. Ging door de grond. En werd helemaal eng. Ziekenhuis gebeld en moest langskomen, weer een foto gemaakt en ja hoor. Weer mijn teen gebroken.... Hij is nu weer ingetaped, en moet volgende week weer langskomen. Heb ik nou erg veel last dan ga ik gips krijgen. Mocht gelijk gips maar met dit warme weer wat eraan zit te komen pas ik daar echt voor, daarbij ben je met gips ook niet mobiel meer. Nu wel met tape. En heb op advies van het ziekenhuis klompen gekocht. En moet zeggen. Die dingen zitten echt HEERLIJK. Maar dus om even terug te komen op het niet roken. Door dit soort klote omstandigheden ga je weer beginnen. Ben net een kleine baby die niet kan lopen. pfffff
Maar dit zijn toch excuses? Vervelend is het zeker, maar het lijkt of je omstandigheden aangrijpt om te beginnen. Misschien ben je er nog niet klaar voor? Ik weet er overigens alles van hoor (het is ook geen aanval) heb zelf ook zoveel van die halfslachtige stoppogingen achter de rug voordat het eindelijk lukte.
misschien wel. Maar ik ben nu dus niet echt mobiel meer. Dus verveling. Anders kon ik afleiding zoeken en nu zit ik merendeel aan huis gekluisterd. En wat ga je dan doen ( psygisch) om de tijd te drijven. Roken. Ik dan.
Ik snap het heel goed, maar realiseer je dat jíj die sigaret pakt en dat het niet de omstandigheden zijn je dat laten doen. Succes!! Hopelijk zijn de omstandigheden snel beter en lukt het wel.