Het grote theezakjes topic

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 14 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.292
    113
    Verborgen talent.... zo verborgen dat ik het zelf niet weet :roflmao:

Favo vakantieland... geen idee, elk land heeft zn charme. Filipijnen staan wel hoog op mn lijst om heen te gaan maar dat blijft voorlopig een droom ;)

Leukste kado.... tuinset, omdat man na jaren eindelijk initiatief toonde en het zelf regelde:thumup:

Beste gevoel... als gezin samenzijn, samen dingen doen en genieten van elkaar.
    Oh en de zwangerschappen (ondanks da ze niet allemaal top waren) met als kers op de taart de ontmoeting de geboorte

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

het beste gevoel van de wereld is voor mij....op zondagochtend wakker worden, dat de kinderen bij ons in kruipen en me dan een knuffel geven en me vertellen dat ik de liefste mama van de wereld ben ....:)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh en het beste gevoel van de wereld voor mij is op dit moment dat ik nu net te horen heb gekregen dat mijn geëmigreerde nichtje, die tevens mijn beste vriendin is, zonder wat tegen wie dan ook te zeggen net is aangekomen in Nederland!! Ze heeft dit al een jaar geleden gepland, zonder dat ik het wist :eek: Zegt ze ook nog: dit is mijn enige geheim voor jou hoor, voor de rest ben ik eerlijk geweest :roflmao:

Ben super BLIJ om haar en haar gezin weer te zien!!!

Bubblez en toch3 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina