wat een mooi beesje als ik nog een hond zou pakken dan werd het beslist die..wat een prachtbeest dit is onze poes Pee-Wee vandaag is hij 11 weekjes http://94.100.115.139/777150001-777200000/777166701-777166800/777166786_5_A7Dd.jpeg
haha nou kom ik ff hoor ga ze maar niet per stuk neer zetten doe wel ff waar ze samen op staan. links onze jackrussel reu spike (6) rechts onze nieuwste aanwinst vanaf afgelopen zaterdag bij ons. jack russel teef lizzy (2,5)
ja ik heb het vaker gehoord dat ze zo erg kunnen schreeuwen... maar ik heb nu eerst ook wel genoeg aan 2 honden en 1 papegaai en hopelijk straks nog een kleine
Dit was onze 12 jarige boerenfox Timon. Helaas afgelopen augustus overleden . Bekijk bijlage 29646 Deze foto hebben we op canvas laten zetten, is erg mooi geworden..
en hier dan de laatste. Onze jongste dochter had er een potje vol van om de hond te zoenen en d ehond had hier natuurlijk geen problemen mee. Inmiddels hebben ze het beiden gelukkig nagenoeg afgeleerd in die zin dat mijn dochter haar mondje niet meer opent als zij gezoend wordt en de hond voortaan wel oppast waar zij zoen..... Caithlynn heeft namelijk iets nieuws uitgevond: bijten, haar zus bijten, mamma bijten (vooral mamma's tenen zijn erg leuk) maar ze heeft ook geprobeerd de hond te bijten toen die haar een kusje gaf. Voortaan krijgt ze dus alleen kusjes op haar beentjes en teentjes en Caithlynn probeert de hond niet meer te bijten, hoewel mijn tenen het vaak nog moeten ontgelden als ik met mijn voeten op de bank zit. Slimme hond en een slim kind