Hebben jullie nog leuke ideeën en tips qua feestje thuis houden? ik heb nu op het lijstje staan: taart eten/maken of versieren cadeaus verstoppen of leuk spelletje om wat tijd te rekken. armbandje maken schminken frietjes eten
Een kist met verkleedkleren opentrekken en een modeshow lopen? Of de armbanden/andere sieraden showen?
Niet alles gelezen, wij dit jaar de bananen minions getrakteerd. Was erg leuk. Kinderfeest, begonnen met cake versieren, daarna dino speurtocht. Met dino botten op t eind.. echt heel leuk. Toen nog met water gespeeld (Was mooi weer)en dinobeeldjes geschilderd. Toen pannenkoeken gegeten,nog een pinata kapot laten slaan en iedereen voldaan naar huis
1 jaar: rijstwafel schaapjes 2 jaar: rupsje nooitgenoeg Afscheid eerste kdv: badeendjes met "er gaat er eendje weg" kaartjes Over naar peutergroep: uiltjes prikkers met rozijntjes Zometeen als z'n broertje geboren wordt: bellenblaas met eigen wikkel En nu heb ik weer inspiratie nodig voor als hij. 3 wordt! Iemand leuk idee met danoontjes of klein snoepje ofzo? (Beetje te snoepen vind ik bij 3 wel leuk maar moet wel redelijk gezond blijven)
Danoontjes als neus voor een feestvarken! Even googlen, vind je m vast wel. Een varkenshoofd met een danoontje als neus. Ziet er leuk uit. Ik had toen nog een ballon in de mond gedaan
Lees even mee. Mijn zoontje wordt over 2 week 5 jaar. Hij zou graag iets met haaien en politie willen. Geen idee hoe dat te combineren in een traktatie. En dan moet er ook een feestje gegeven worden, 6 jongetjes in de leeftijd 4 en 5 jaar.
Voor de juffen zo'n watermeloen fruit haai ? Staat wel leuk, vraagt wel wat van jou creatieve talent... en dan voor de kinderen nog iets in het politiethema.