Vrouw wordt betrapt bij diefstal en laat baby achter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Betty Barclay, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    ​Dief laat baby achter in Feyenoordshop | RTV Rijnmond

​Dief laat baby achter in Feyenoordshop

Een 25-jarige dief heeft haar baby woensdag achtergelaten in de Feyenoordshop bij de Kuip. Volgens een woordvoerder van de winkel sloeg ze op de vlucht toen ze werd betrapt.

De vrouw zou voor een paar honderd euro aan spullen in haar kinderwagen hebben gestopt. Toen het personeel haar daarop aansprak, sloeg ze volgens de woordvoerder van de winkel op de vlucht. De kinderwagen met baby liet ze achter.

De baby werd opgevangen door het personeel van de Feyenoordshop en later overgedragen aan de politie. Even later meldde de vrouw zich bij de politie.

Je moet voor bijna alles een diploma hebben in het leven, maar moeder worden mag iedereen... :x:(

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Te belachelijk voor woorden! Dat kun je toch geen moeder noemen. Je laat toch niet zo je kind achter.... ;) En dan ook nog zoveel stelen. Wat een gek!

3. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Belachelijk!
    Net wat je zegt voor alles moet je een diploma hebben! Zelfs opa's en oma's die als gastouder oppassen, maar moeder mag je zonder pardon worden!

4. Dom genoeg kan ik me wél voorstellen dat je op zo'n moment van schrik je kind achterlaat. Mensen zijn echt niet zo rationeel als ze vaak denken, een groot gedeelte wordt nog geregeld door je apenhersenen: vluchten of vechten is het dan op zo'n moment.... Deze vrouw is gewoon dom op de vlucht geslapen zonder ook nog maar ergens over te denken

Maar ik snap sowieso al niet waarom je zou gaan stelen en al helemaal niet in de feyenoordshop :(

5. Logan

Logan Niet meer actief

En zo iemand krijgt wel kinderen. Stelen in een feyenoordshop is sowieso al laag. Dan ook nog je kind achter laten. Schandalig!

6. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik denk dat je bedoelt omdat het geen hoognodige artikelen zijn?
    Of gewoon omdat het feyenoord is? Hahaha

7. Beide :p

Maar vooral dat eerste ;)

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Zal het wel hebben willen doorverkopen he....

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat mag zich toch geen moeder noemen... Schandvlek!!

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Inderdaad.. :x

11. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    :$ pfffff! Hadden ze haar maar betrapt tijdens de bevruchting. Arm kindje.

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Jeetje, misschien heeft die vrouw wel enorme geldzorgen en zag ze dit nog als enige uitweg om de voeding en luiers van haar babytje te betalen.
    En is ze, zoals al eerder gezegd uit blinde paniek gevlucht.

We kennen niet het hele verhaal.

*moraalriddermodus uit* :p

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Plottwist.... Misschien was de baby ook wel gejat 😱

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Maar dan ga je toch je kind wel weer halen? Wegblijven is wel het stomste wat je kunt doen en maakt je m.i. wel degelijk een slechte moeder... :(

15. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    We vergeten onze primaire reacties, vluchten, vechten, bevriezen, iedereen heeft deze, daarom kan je niet zeggen dat als je (een voorbeeld) iemand in het water ziet vallen wat je doet, er zijn veel mensen die springen in het water (vechten) en proberen te redden, veel mensen doen niet anders dan verstijfd toekijken (bevriezen) en dan heb je de mensen die wegrennen (vluchten)

En je hebt natuurlijk de sensatie zoekers die het leuker vinden op het mobieltje te gebruiken en op internet te zetten.

Maar niemand kan zeggen wat te doen in een vervelende/gevaarlijke situatie.

Hoewel ik denk dat als (behalve deze vrouw) er kinderen in het spel zijn de meeste ouders vechten.

Wat deze vrouw betreft, waarom steelt ze iets en dan helemaal in een feyenoord winkel:p en ik vind wel dat er actie ondernomen moet worden ten behoeve van haar kindje.

16. Nati

Nati Niet meer actief

+ 1
    Hele domme actie van die vrouw, maar om nou te roepen dat ze geen moeder had mogen worden gaat mij te ver. We kennen de achterliggende problemen niet waardoor ze is gaan stelen. Ik vind het gewoon een heel sneu verhaal voor alle betrokkenen en gelukkig is de baby goed opgevangen en niet ergens op straat in een hoekje achtergelaten.

17. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  18. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn

+1 we kennen het verhaal ervan niet

maar als moeder moet je de goede voorbeeld geven

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Krijg buiten dit bericht meer het gevoel dat er nog meer mis is bij de moeder.

Misschien schuilt er wel een heel sneu verhaal achter. Misschien durft ze nu niet meer haar kindje terug te halen of zelfs erger denkt ze dat het beter af is bij een pleeggezin. Neem aan dat het kindje in een pleeggezin te recht is gekomen.

We weten niet wat voor ellende er achter zit.

Deel Deze Pagina