Het grote tv-series topic :D

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rosao, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Heb je Revenge al gezien? Zèker de moeite waard..

2. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Zonde! :D Ik had ook bij de eerste aflevering zoiets van 'pff, dat ga ik echt niet kijken!'. Afgezet en niet meer gekeken tot een vriendin van me zei dat het écht de moeite waard was om verder te kijken. En wat denk je?? Beste serie ever!!! :D Haha.
    Zeker de moeite waard om toch verder te kijken ;)

Series die ik gezien heb en de moeite waard vind:

- Dexter
    - Californication
    - True Blood
    - The Walking Dead
    - Game of Thrones
    - Breaking Bad
    - The Vampire Diaries
    - Orange is the New Black
    - Fargo
    - Suits
    - White Collar
    - Chicago Fire
    - Modern Family

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Dexter
    Suits (voordat het op netflix of rtl4, gewoon online op een gratis site)
    White Collar (hetzelfde als hierboven)
    True Blood, (hoewel seizoen 4 en 5 mega slecht vond) maar kijk nu seizoen 7 op dezelfde als Suits en White Collar.
    Bones
    Ncis
    Ncis Los Angeles (hoewel minder leuk dan Ncis)
    CSI (toen de verandering kwam met ted danson en andere)
    Dharma and Greg op comedy central familie
    Are we there yet ook op comedy central familie
    Perception (13th street)
    Intelligence (13the street)
    Person of interest
    Chuck (Netflix)
    Law and order (svu, Criminal intent)
    The orginals
    The vampire diarie (alleen seizoen 1, toen was ik Elena zat met haar gezemel en stefan met zijn zijn eeuwige zelfkastijding, wel jammer want Damon is yummie! maar seizoen 3 ben ik begonnen met kijken weer en toen kwamen de originals en was ik verkocht aan Klaus, Elijah en Kol, daarna ben ik weer gestopt met kijken.

Alles weliswaar via internet (wil je de link want lang niet alles wat hieboven staat, is al te bekijken op netflix, pb me dan even)
    Ik kijk weinig gewone, ik word gestoord van de reclame elke 10 minuten en dan duurt die reclame 8 minuten:$

Orange is te new black heb ik 1 aflevering gezien en vond het helemaal niets.
    Tudors vind niets aan.
    24 ook niet
    Rookie blue niet
    Grey's anatomy helemaal niet

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Rookie blue vond ik ook niets. Grey's anatomy vind ik heerlijk om te kijken, wacht met smart op het nieuwe seizoen :)

Ik ben nu nieuw wel royal pains aan het volgen en heb necessary roughness klaar staan.
    Ik heb ook nog steeds longmire, the last ship en dominion (laatste twee zijn nieuwe series) klaar staan. Iemand die al gezien?

En heeft iemand the leftovers al gezien? Ook een nieuwe zomerserie.

Oh by the way: under the dome is weer begonnen! Kijk het zelf niet, maar weet dat er hier volgers zijn :)

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    ben trouwens ook wel benieuwd naar
    extant (premiere 9 juli)
    legends (premiere 13 aug)
    rush (premiere 17 juli)
    outlander (premiere 9 aug)

2014 TV Premiere Dates - TV.com

6. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    CSI heb ik gekeken tot seizoen 4 of 5 en toen werd ik het zat, allemaal hetzelfde, maar toen ik las op nu.nl dat Ted Danson een rol zou krijgen was ik erg benieuwd, ken hem alleen van komedie, en ze eindelijk Catherine (marg Helgenberger) eruit gegooid, vond vreselijk, nu kijk ik als ik zin heb.

Trouwens Criminal minds kijk ik ook, hoewel het wat minder spannend wordt.

Bij NCIS los angeles, vind ik dat de spelers niet echt samenkomen in hun spel, ook kensi en deeks (hij wel erg grappig) maar ze zijn samen en ineens binnen 1 zin klaar, niets wordt uitgediept, je weet niets over callen (ja hij heeft het moeilijk gehad), hoeveel seizoen waren daarvoor nodig om dat duidelijk te maken en Sam Hanna, tja....ik heb het idee dat Chris o donnol en LL Cool J meer egotrippen zijn.

NCIS is meer een familie, je weet meer en elk seizoen kom je iets meer te weten, hoewel idd het laatste seizoen niet het beste was, wel vond ik de laatste aflevering van de dood van de vader gibs in de serie toch wel vedrietig, maar hij is echt overleden dus ze moesten wat.

Perception is op internet ten zien, 2/3 seizoen al, een dokter in de neurologie geeft les op een universiteit en assisteerd de FBI bij vreemde zaken, mensen die vaak een neurologische aandoening hebben of iets anders psychisch, hij is zelf paraniode schrizofreen waardoor hij af en toe hallicuneert maar altijd de zaak weet op te lossen.

White Collar heb ik 2 seizoenen gezien en toen gestopt, allemaal hetzelfde.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee is die echt dood! Dat wist ik niet. Hij speelt ook de vader van booth in bones. Ik vraag me af of ze daar dan nog wat mee gaan doen.
    Oh perception klinkt nu wel bekend, heb er wel over nagedacht om het te volgen, maar leek me niet zo leuk. Klinkt een beetje als cracked. Dat was ook een serie over misdaden gepleegd door mensen met een psychische aandoening. Is helaas gestopt.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Buiten wat al genoemd is
    Ripper street
    Da vince demons
    The defanders
    Hanibal (zelf niet gezien)
    The transporter, verhaal is simpel en steeds t zelfde, pakketje moet afgeleverd worden, ondanks tegenslagen lettlijk en figuurlijk

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik weet niet wat cracked is, perception is de moeite waar om 1 aflevering te kijken, wat ondank mentale ziektes die aan bod komen is het gewoon een detective serie met verdere heel normale karakters, ik zou het eens een kans geven.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    outlander!!! 9 augustus al?? daar kan ik echt niet op wachten!!! heb die boeken verslonden, en kan ook niet wachten tot de vertaling van boek 8!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffff

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Jup! Ben heel benieuwd naar de vertaling naar tv. Ik ben geloof ik blijven hangen in boek 7. Die heb ik wel liggen, maar kwam er niet doorheen op 1 of andere manier.

12. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Series die ik echt volg zijn:
    Grey's Anatomy
    Bones
    Glee
    Pretty Little Liars

Vond Celblok H ook geweldig terwijl ik normaal niet van Nederlandse series houd

's Avonds staat bij ons de tv vaak op Veronica. Dan kijken we naar:
    According to Jim en Still Standing

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Kijk nu the tomorrow people.

Kijk diverse series...

14. Rosao

Rosao VIP lid