het model is als het goed is '' ugg original sundance'' die zijn rond de 300 in de winkel dus pas op op marktplaats, als ze voor erg goedkoop worden aangeboden zijn het vaak namaak
Maar bestaan er dus wel uggs met van die stiksels? Dus zeg maar dat die stiksels dus echt door Ugg zelf zijn?
Ja. Zoals ik al zei is het plaatje waarschijnlijk van de " UGG original sundance" Zie foto: ugg original sundance - Google Zoeken
Herenschoenen UGG Australia Byron Cognac - Van den Assem Schoenen Ik vind deze mannen UGG's ook mooi! Volgens mij zal vriendlief hier heeeeeel comfortabel op lopen. Zie hem namelijk niet snel op die laarzen...
Volgens mij bestaan die niet eens, alleen in nep uggs. ( of het is een hele hele oude collectie) maar ze staan ook niet op de offciele UGG Australia website Als ik in Google UGG roxy intyp zie je alleen maar nep modellen staan en neppe websites
Ik heb de original sundance besteld, ik dacht weer eens wat anders dan de classics. Weet iemand of de nightfall in t zwart bestaan?
nope, nightfalls worden sowieso niet meer gemaakt ( al jaren niet) ze hebben alleen in chestnut bestaan
Maar toch zie ik mensen met nieuwe nightfall lopen, hoe kan dat dan? Kan je ze nog wel kopen bij Uggs winkels?
Dan hebben ze 100% zeker neppe nightfall uggs, ( er bestaan genoeg nightfalls die perfect zijn nagemaakt waar dus ook gewoon ugg australia opstaat) want ze worden allang niet meer gemaakt, dus ook in geen 1 wink verkrijgbaar.
Waar heb je de original sundance besteld? Want je moet echt opletten voor nep online stores. Als je vanuit het buitenland neppe uggs besteld en ze komen langs de douane en die zien het dan worden de nep uggs vernietigd en krijg je een boete van rond de 200/300 euro thuis gestuurd wegens invoeren van neppe producten tip: om te kijken of een site nep is kun je al kijken of ze nightfalls verkopen. Zoja, is de site al nep omdat deze al heel lang niet meer verkocht worden, ook zijn ze alleen in de kleur chestnut gemaakt ook kun jekijken of ze ugg mini's in de kleur grijs verkopen; zoja, dan is de site nep, want die bestaan niet in het grijs ook als er kaartjes aan uggs hangen of de prijzen zijn belachelijk laag dan is de site ook nep
Ooh maar goed dat ik dat weet want zag op mp allemaal nightfall te koop in verschillende kleuren voor goedkoper dan 300 euro. Ik hou t nu maar ff op me original sundance, die waren al duur genoeg. Wel zit ik te twijfelen of ik de bailey button niet moet kopen erbij om af te wisselen. Uggs blijf je maar kopen zodra je ze een keer gehad hebt, verslavend!!
Dit zijn de gebreide UGG's in het Lila. Heb een foto gemaakt net Had ze in de UGG Oulet webshop gescoord.. voor...42 euro
Helemaal EENS! Ik heb 3 maanden terug de Classic Chestnut gekregen van mijn vriend. Mijn eerste UGG's.. En nu heb ik er inmiddels 3 paar bij. Weliswaar dankzij de UGG outlet want het is echt wel een duur grapje! Maar de nepperds zou ik nooit kopen. Vaak zie je UGG erop staan, maar ze zijn er dan kwalitatief zó slecht en nep uit Je ziet het vaak doordat er naast de zolen wordt gelopen, flink ook! en het materiaal en afwerking is gewoon......anders.
@Assi; leuk he die outlet?!?!?!?! Ben zelf ook geweest en leuk 'gescoord' ben zo blij met mijn uggies!!!!