Kimmetje ik zie niet in hoe een kartonnetje voorkomt dat de flappen naar buiten gaan hangen? Kiwi danku! En het was gisteren ook gisteren maar had nog geen nieuwe banner
Dan blijven ze schijnbaar beter in vorm, heb er zelf ook geen ervaring mee, maar het schijnt te helpen...
Ik wil ook de bailey button maar k ben nu echt bang dat ze gaan hangen. Denk dat ik dan maar voor de classics ga.
Shereen, ik heb nog nooit een gedragen paar gezien die niet hangt... Ik zou zeker voor de classics gaan!
De linker hangt wel wat op de foto maar ze hangen idd niet zo erg als bijv. die van mij... wat is uw geheim?
Ik vind ze inderdaad ook wel wat hangen, maar daar begint het vaak meer. Heb wel het idee dat het hoge model het minder erg doet, maar dat is op zich wel logisch
Ik vind van niet. Ze staan iets opzij aan een kant, maar bij hangen heb ik een heel ander idee. Het is ook wel het model he. Ik heb ze nu meer dan een jaar, lang zat dus en ze zijn niet veranderd in de tussentijd. Lovely, met heel veel liefde behandelen he, dat is het geheim Nee joh, geen idee hoe dat komt. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik zie die flappen ook vaak helemaal naar beneden hangen.
Hey meiden, Vraag mij af, kan je heel goed het verschil merken tussen de echte en neppe uggs? Zoja wat is het grote verschil? Dat je snel ernaast gaat lopen? Of echt het uiterlijk van de laars?
@MissT: Dat kan allebei zijn. Vaak kun je het ook zien aan het soort bont, en aan de vorm van de neus. Maar tegenwoordig kunnen ze ze zo goed namaken, dat je het pas merkt als je ze draagt en er inderdaad naast gaat lopen.
@missT Ik heb een echt paar en een neppe paar. De echte zijn warme het bont is daar veel dikker. Kwa er naast te gaan lopen merk ik echt niets deze zijn net zo stevig... OVer het logo bij mij mis ik dat ® maar boeien niemand die dat ziet... en deze had ik voor 40Euro de classi tall die lange en de echte Classic tall was ik 240 euro kwijt dus ja ik dacht voor die prijs kan ik het wel proberen en ze zijn echt wel fijn.
http://94.100.114.2/1162800001-1162850000/1162823501-1162823600/1162823556_5_H65d.jpeg dit is vooral het probleem na een tijdje bij neppe uggs
Oh wat verschrikkelijk he (plaatje hierboven). Ik zie meiden regelmatig zo lopen, denk dan echt :-S :-S