Het grote UGG Australia topic

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik zie dat je ook de bailey button chestnut hebt, die wil ik deze week kopen alleen klopt t dat de flappen gaan hangen?
    Want op jou foto zie ik dat wel, heb je ze al lang?
    En vallen ze wat groter dan de classics?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wauw dniise!! Geweldige collectie!! :D

@shereen: de flappen gaan 9 vd 10 keer idd hangen. Ze vallen wel hetzelfde als de classics, dus je kan dus gewoon dezelfde maat nemen

3. SeaShell

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey Daantje, hoeveel kosten deze in de winkel dan?

5. SeaShell

Hey Assi :)

Ze kosten in de winkel €240,-

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Daantje: Wat balen dat je ze nog niet verkocht hebt. Jammer genoeg heb ik maat 'boot' ;)

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb deze sinds kort en ben er superblij mee!
    Lekker met m'n blote voetjes er in en geen last meer van m'n wintertenen! De flapjes gaan idd hangen,bij mij nu bij 1 schoen een klein beetje maar daar verzin ik wel weer wat op!

Bekijk bijlage 116346

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

9. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik heb deze in het bruin al een tijd maar nog geen flapje wat hangt hoor! Volgens mij zijn het de uggs met 1 knoop waarbij de flappen zo snel gaan hangen omdat daar de knoop lager zit dan bij de 3 knopen. Vind het zonde dat bij jou wel flapt en dat terwijl je ze nog maar zo kort hebt :)

10. SeaShell

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Daantje: Wat fijn!!! Welke ga jij nu scoren? Of gewoon dezelfde maar dan in de goede maat? :D

12. SeaShell

hey kimmetje, thnkx :D

ik wil nu denk ik de classic short choco, alleen die zijn nu even uitverkocht op assem.nl, dus dat wordt ff wachten..

alles in de outlet is nu 75% korting :eek:
    jammer dat ik er zover vanaf woon, anders was ik wel even binnengewipt.. vorige week hadden ze nog de kensingtons en de sunburst, etc..

heb jij nog nieuwe uggs gescoord :D

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.245
    36.026
    113
  14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ik heb dus voor Kerst de bailey button triplet black gehad van mij man...

Nu heb ik ze gisteren gedragen en wilde ze vanmorgen aan trekken en zie ik tot mijn grote schrik dat er een scheur zit in het leer.... OEF wat baal ik en mijn man!! (hij heeft ze speciaal voor me gekocht maar vind ze zelf foei lelijk...)

Nu maar afwachten wat ze maandag in de winkel gaan zeggen....
    Ken namelijk iemand die bij de bijkorf werkt die zei dat dit jaar een flink aantal uggs zijn terug gekomen met scheuren! (wij hebben ze zelf niet bij de bijenkorf gehaald)
    Zul je ook net zien dat ze deze niet meer hebben in mijn maat...

Nou ff van me afgeschreven! Maar ze zaten heerlijk ;)

15. SeaShell

@suus: ik denk een onbetrouwbare site. De kensingtons kosten overal €300 en daar veel minder, denk dat je neppe geleverd krijgt, of ze versturen ze via Amerika en dan betaal je nog veel kosten aan de deur en ben je niet veel goedkoper uit.

@ moederlynn: wat erg van je uggs zeg!! Maar je hebt sowieso een half jaar garantie van ugg zelf dus ze moeten ze gewoon ruilen, als de winkel dit niet doet worden ze naar ugg zelf gestuurd en die handelt het dan met je af, maar wel zonde zeg :(

16. SeaShell

@suus: ik lees het al op de site. Ze komen uit Amerika en je betaald nog een hoop invoerkosten etc, dus je bent vrijwel niks goedkoper uit want je betaald een hoop aan de deur en je bestelling duurt ongeveer 2/3 weken tot een maand voordat je die hebt

kijk eens op shoe-store.net daar komen ze ook uit Amerika alleen liggen de prijzen lager. En voor een NL website op assem.nl

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Daantje: Heb als laatste de classic mini gekocht in chestnut. Heb nu 7 paar, dus dat is wel even genoeg ;)

18. SeaShell

@kimmetje: 7 paar, wauw! Heb ook de classic mini gekocht. Had jij ook een maatje groter nodig als je normale UGG maat?

Pantoffels heb ik overigens ook een maatje groter nodig

Net voor kerst de cozy chestnut pantoffels gekregen :D

19. SeaShell

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Vallen ze eigenlijk groot of klein? Van pumps moet ik altijd maat 41 aan. Wat zou ik met uggs moeten doen?

Deel Deze Pagina