bij de meeste modellen ( classics) gewoon je eigen maat nemen en niet kleiner wat vroeger altijd gedaan werd met de oude zool ( toen vielen ze nog erg ruim)
net de UGG dakota's besteld bij vd assem afgeprijsd van 130 euro naar 32,50 Damesschoenen UGG Australia Dakota Lila - Van den Assem Schoenen
ik heb daar ook 3 paar gebreide ugg's besteld! Nu mezelf inhouden niet nog meer te bestellen!!!!! hebben jullie dat ook? juist omdat het zo cheap is!
Kinderschoenen UGG Australia Kids cardy - Van den Assem Schoenen UGG kids. Classic Cardy..gebreid met knopen. Van 139,95 voor 34,95 euro! mijn meisje past het nog lang niet, maar misschien hier een mama die het wilt kopen voor haar meissie? Vet tof!
Ben zo blij!!! Mijn man heeft mijn uggs terug gebracht (zat een scheur) en krijg nu ipv de zwart de grijze bailey button.. En die site heeft een goede uitverkoop zeg!!
@Daantje: Ik heb van de mini's wel gewoon maat 10, maar je komt er inderdaad wel moeilijker in. Hoorde gister van mijn nagelstyliste dat ze bij Arendonk die met die roze bloemen hadden voor maar 100 euro, maar ze zijn al uitverkocht. Daar baal ik echt gigantisch van, die wil ik al zolang! Daar had ik nog wel de volle mep voor willen betalen, maar helaas...
@moederlynn: super dat ze geruild zijn @kimmetje: Uggs met een rose bloem? Of ik ben nu heel blonT, maar weet zo niet over welke je het hebt hihi Ik weet wel dat de nieuwe collectie Uggs die in januari komen bloemenpatronen hebben
Ben weer bij de outlet geweest en weerr geslaagd haha.. Heb nu de Ugg Finnegan van 240 voor 60 wel relaxed!
Kon je het weer niet laten Denise hihi, echt cool zoveel afgeprijsd hè! Jammer dat de aanbiedingen van de site af zijn, was veel leuks op te zien
@Daantje: Ik bedoel die van vorige zomer, denk inderdaad dat het de Flora is, maar volgens mij zijn ze nergens meer te krijgen Alleen maar voor kindjes...
de flora is wel nog te krijgen via de officiele ugg site, maar niet in NL inderdaad vind ze ook erg mooi
Wauw, 75% korting? tot 75% of alles 75% korting? Misschien deze week toch langswippen...even mijn vriendin overhalen mee te gaan Gaan jullie ook nog langs de outlet?
alles 75% korting maar je moet natuurlijk geen classic tall/short modellen verwachten of andere dure modellen, maar meer de gebreide uggs zoals gister op de site, slippers, sommige pantoffels, ugg jas, etc..
Ik vind die gebreide ook niet spotgoedkoop.. van 169 naar 37 euro is zekerrrr een goede SALE! Is het een beetje te doen in die outlet qua drukte of is de ergste heisa al over? ik ga ff iemand proberen te ronselen om erheen te gaan Volgens mij ben ik echt de enige die een UGG freak is in mijn omgeving.
Ik wil graag deze uggs kopen maar weet niet waar ik t model kan kopen en of dit model echt is. Weet iemand dit? http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:e-wSkJraC3r53M::forum.fashionscene.nl/forum.php/Fashion/Het_Grote_algemene_UGG_topic/list_messages/104974/89&t=1&usg=AFrqEzeZ8opmuZJ5Q2gmQV5_2ErEtb42NQ Het heeft dus van die zwart/ bruine stiksels aan de achterkant en harde zool. Ik zie die stiksels namelijk niet vaak op uggs en wil daarom weten of er wel uggs zijn met stiksels.