Tuurlijk, tuurlijk, zo bedoel ik het ook niet . Ik zeg ook niet dat ik je niet begrijp hoor!! Is ook niet leuk om je club zo te zien.
Idd niet leuk dat mijn club het niet goed doet , weten dat ze veel beter kunnen , maar ze laten het echt na op moment . Ik weet wel dat je het goed bedoelt hihi.
Ja klopt, af en toe echt nagelbijten! Heerlijk en zo lekker oprecht, totaal niet objectief en eerlijk
Zonnebloem@ je hebt gelijk gekregen, al had dat niet zo moeten zijn. zat meer in ze speelden goed. Heb je forum al gelezen ? ze roepen dat maaskant weg moet. Ze snappen niet waarom hij zijn sterkste spellers er uit hield [ ik snapte dat ook niet]
Hee Marnat, Ik heb gisteren naar de samenvatting zitten kijken en ik moet zeggen dat ze meer verdienden. Ze hadden sowieso een penalty moeten krijgen en de penalty die ze tegen kregen was echt belachelijk. Ze hadden behoorlijk wat kansen, maar het lukte blijkbaar niet. Maar die Zeefuik, kom op zeg dat kan toch echt niet he... Wie stond er dan niet in? Morgen moet mijn kluppie tegen Pec, de reuzendoder...brrr hopelijk wint Ajax toch ( ik weet dat jij er anders over denkt haha) Pluisje
pluisje19@ Zuifuik was anders wel goed gister allemaal waren ze goed . Behalve de scheids rechter . Ik had al een vermoeden dat die panel niet te recht was, wij moesten er idd ook 1 hebben. Als nac viel kregen ze altijd een vrije trap en wij kregen niks . Zijn we wel gewent maar klopt niet. Mis dat ik na je clubje ga kijken hangt van de situatie hier af , of ik eerst na het ziekenhuis ga of niet . Mijn vader ligt er mijn topic meer . Media ook weer goed bezig wij vloten de spelers uit ! nee dus dat was /is voor maaskant vanwege de wissels die die deed. En hij zelf zij het ook maar goed ons zwart maken mag en onze menig telt niet. Hoop dat herenveen vanavond verliest [ ja ik weet het jij niet haha]
Heerenveen mag van mij ook verliezen Marnat, maar wij delen dat haha. Ligt je vader in umcg? Niet ernstig hoop ik? Wij floten idd maaskant uit. Ik las ergens dat die bal zijn contract niet wil verlengen. Van mij mag hij gaan trouwens. De spelers deden t gisteren idd best wel goed. Pluisje, ik hoop dat Zwolle wint, maar voor jou hoop ik dan ajaks. Fijne avond !!
Zonnebloem25 @ ja hij ligt in umcg heup gebroken . Maaskant zelf wil niet tekenen? hoeft ook niet van ons. In mijn statistieken staat mijn topic wel . Ik moet nu weg spreek je later . Gier je even hard ook voor ons dat zwolle wind morgen . En psv straks.
Hopelijk dat PSV vanavond verliest, en dat m'n clubje morgen wint van Zwolle , dan komen we aan de top.
Het eerste is al uitgekomen. Sorry voor de PSV-fans, maar PSV speelde als een draak, vreselijk die Mertens moesten ze echt eens goed raken, wat een jankerd!!! Dat ie maar eens gaat voetballen in plaats van constant vallen! En die Strootman had al rood moeten hebben! Maar niet te snel juichen, Ajax moet vanmiddag en Pec is een lastige is gebleken. Marnat, idd Zeefuik speelde best goed, maar bedenk eens hoeveel beter hij zou zijn als er nog eens een kilo of 10 vanaf zou zijn Ik kan me sowieso niet voorstellen dat een profvoetballer te zwaar is. Die trainen toch constant? En krijgen begeleiding ivm eten enzo? Ik hoop trouwens dat het niet ernstig is met je vader. Veel sterkte in elk geval Pluisje
Wat leuk een voetbal topic! Hier dus ook een voetbal fanaat. Sinds 8 jaar in het bezit van een seizoenskaart van Feyenoord.... Vanmiddag moet er gewonnen worden in Kerkrade, hoewel dat wederom een pittige opgave word. Natuurlijk hoop ik dat Zwolle wint, maar denk zelf een gelijkspel..
Feyenoord moet idd winnen maar roda is een raar clubje kon je wel zien tegen Groningen . Feyenoord voetbalt goed . Al moet ik zeggen dat er dit seizoen geen grote uitblinkers bij zijn . Wat club betreft .
Roda is altijd lastig, maar we moeten nu gewoon alles winnen om mee te blijven doen. Ik heb me gister echt geïrriteerd aan strootman, wat een kwal is dat. Mix van Bommel en toivonen, bah...
Leuk wij hebben vorig jaar onze seizoenskaart op gezegd Omdat we vaak geen oppas hebben voor onze zoon. Als hij straks oud genoeg is nemen we er weer 1 en dan gaat hij gewoon mee! Alleen gaan we dan in het burgelijke vak zitten ipv in vak S Ik ben ook bang dat het een lastige gaat worden vanmiddag. Maar hoop natuurlijk erg dat Feyenoord wint!