Heerlijk ajax. En vermeer niet tegen psv maar vergeet niet dat we cillessen nog hebben. Plus de 3 punten voorsprong.
Hahaha, was hier te horen ! Fijn hoor voor jullie!! Tja, Cillissen staat ook z'n mannetje, in ieder geval vanmiddag. Absoluut een terechte rode kaart. Hopelijk een leuke uitslag volgende week .
Wie juicht er even hard voor me vanavond ? Wij zijn er niet kunnen de wedstrijd niet zien, We gaan na mijn vriendin die is verhuist en hebben we al een tijdje niet gezien. Enen vrienden avond geen ouders pff ze gedragen zich maar even. Mis ook wel goed dat we niet kijken winnen ze mis wel weer Seizoenkaarten kunnen ook al weer besteld worden , moet er nog over denken. Duurder zijn ze niet geworden.
Pfieuw, ben wel benieuwd morgen! Als psv en ajax gelijk spelen kan feyenoord de lachende derde worden als ze winnen tegen rkc... Ik hoop het zo! Zeker nu vitesse punten heeft laten liggen.
Ja hoor ga ik op visite en kan niet na voetbal kijken. Ik werd nieuwsgierig hebben we even de stand gekeken . Tot onze verbazing hadden ze gewonnen . Ik zij tegen mijn vriendin droom ik of is het waar Je zou haast denken dat het komt dat we niet kijken Wat heeft de rest gedaan ? Als het goed is ga ik straks in de middag na de camping , het weer zou super zijn. Maar zie er nog niks van. Psv zet hem op vanmiddag.!!
heb je niet gekeken dan???? Er liep een tijd lang een zwart/witte kat over het veld, waardoor Heracles helemaal van slag raakte hihi ik dacht meteen dat het misschien jouw kat was hahahahaha