Ik geloof 12 en groningen 10. Ja Jans deed het niet zo raar eerste seizoen ging ook niet goed maar tweede wel dus hopen dat dit ook zo'n gevalletje is
Was weer goed voetbal maar afmaken ho maar !! verder zeg ik maar niks meer pfff moe moe word je er van .
Zonnebloem@ Als ze weer een uit pot hebben zorg ik dat ik voor tijd een film of iets anders heb . Want die moeten eerst maar eens flink voor de broek hebben . Al waren van dijk . zeevuik, de leeuw en kievtenbeld erg goed bezig De rest pff . van morsel niet gek . Maar die kon ik niet .
Groningen door in de beker . Ajax nog af wachten ze zijn slecht!! moeten zich schamen . ons is beter .
Zaterdag twee slechte clubs zien voetballen , die terecht laag staan. Ze kunnen beide veel beter. Uitslag is dus terecht.
Het was weer helemaal niks pfff. Leek goed maar weer met elkaar in de verdediging en hup mis. En de rode kaart belachelijk! op het forum gaat het ook tekeer . De volgende keer zet ik een film op .
Eindelijk de eerste 3 punten in de euro borg gewonnen!! Was nog niet super maar veel beter dan al de andere wedstrijden thuis. Nu op na ajax s en hopen daar eens drie punten mee weg te nemen . Dit elftal moet maaskant eens laten staan dit ging goed .
Zonnebloem25@ Ga je ook heen vanavond? hoop dat ze winnen , moet wel kunnen van VVV Toch? als de scheids maar niet partijdig is dan zal het al heel wat zijn. En donderdag winnen is ook niet gek .
Dankje wie moeten er nog meer ? Jullie ook ? geen idee wie wanneer moet. Hoop echt op een leuke pot kan wel even goede afleiding gebruiken. Dus op naar een leuke avond,