Marnat, mijn vriend gaat vanavond dus ik blijf thuis bij uk. Donderdag ga ik overigens wel, spannend! We moeten toch punten kunnen pakken vanavond
Ok eerlijk verdeeld zeg maar Idd die punten moeten te pakken zijn. Als je donderdag toch gaat klap je dan even extra voor ons. Voor nevland zijn afscheid! wij gaan niet ik moet werken vrijdags . Ga op bed wel kijken na de wedstrijd
Idd pfff Wat een scheid weer amateur dan z\eg ik het netjes . Want moet respect hebben he! Gelukkig 1 punt maar had anders gelopen als we met 11 hadden gestaan . Maar 1 ding is zeker heb me erg uit geleefd bij deze wedstrijd lang geleden . Zaten helemaal in de wedstrijd , scheids had duidelijk de kaarten weer alleen voor Groningen bij zich. Zon gier donderdag keihard mee aub om die Ajax s uit de beker te halen ! Of hebben we weer een lul van een scheids ? hoop not.
pluisje19@ Medelijden met Groningen?? ben jij wel goed! Nergens voor nodig ze hebben het zelf verpruts hoor. Slechtste elftal in jaren pff . Zie zondag ook somber in. Als het te erg word gooi ik er een leuke film in.
Gelukkig draag ik Feyenoord een warm hart toe, anders zou ik hetzelfde doen als jij doet Marnat. Ach, het zij zo.. kan me er niet eens meer druk om maken... Als ik het zo bekijk zijn er een hoop mensen in deze wereld die absoluut meer zouden moeten verdienen dan die luie en klooiende voetballers die donderdag op het veld stonden. Helaas.
Feyenoord?? Groninger ben je toch? Ik draag Groningen ook een warm hard toe maar op moment word ik erg moedeloos van mijn clubje .en het voetbal . Er is geen club die echt sprankelt . Ga altijd heen zal dat ook blijven doen , is voor ons ook een uitje . Mis gaan we niet eens film kijken , vaak zeggen we het en dan blijven we toch kijken . Idd die luie voetballers mogen idd wel geld in leveren , en geven aan de mensen die het echt verdienen! Helemaal met je eens meis, Leuk weekend en veel plezier morgen bij de wedstrijd. Als ze maar strijd leveren dan word het nog iets.
Marnat, Groningen is absoluut mijn cluppie, maar Feyenoord staat met stip op 2 haha. Ga morgen voor de buis zitten.. Goede wedstrijd en laten we hopen op een puntje haha
Ahaha ok Feyenoord staat hier ook wel hoog . Veel plezier ik zit ook voor de buis met mijn deken blijf ik in elk geval warm En een punt ben ik al blij 3 punten nog mooier .
Geen punten saja gefeliciteerd met de punten. De leeuw had moeten scoren . Kan er verder niks over zeggen niks gezien .