Wat leuk dat hier een voetbal topic is, dat had ik niet verwacht! Hier een PSV supporter, dus zit nu tevreden achter de computer. Ik heb een seizoenskaart, maar sinds de kleine er is gaan we omstebeurt. Binnenkort maar een keer oppas regelen om weer samen te gaan. We hebben Luc natuurlijk al lid gemaakt van de Phoxy club!
HannekeG@ Ik zit dan samen met je tevreden achter de pc, ze hebben toch nog drie punten. domme rode kaart maar goed. Zonnenbloem@ Ik zit /lig met dekentje lekker op de bank . en hoopt met je mee dat we drie punten mee terug nemen. Doen ze het slecht zit ik op tijd in de bus na mijn ouders! Half 1 moeten we dat weet je?
jaa 3 punten vraag niet hoe. Geen uitblinkende wedstrijden vandaag. Wel een goed voorbeeld van de spellers psv en fyernoord NOT!!
Tja erg triest en laag van Lens om Mathijsen op te wachten. Lekker voorbeeld weer voor de jeugd. Mijn zoontje van twee zag vanmiddag de beelden en zei gelijk dat de meneren stout waren en niet mochten duwen want feyenoord zou toch wel winnen zoals altijd.
Idd de punten waren / zijn nodig . Ik heb sommige spellers een hand gegeven , wel leuk dat ze dat nu doen. Cin@ In het veld schijnt Mathijsen lens een kopstoot te hebben gegeven . Alle spellers straffen ! we zullen zien wat knvb doet.
Haha ja mijn zoon is gelukkig een moeders kindje, mijn man is namelijk voor snap. Marnatman, heb die kopstoot niet gezien tijdens de wedstrijd. Maar dat had idd ook niet gemogen, maar dan nog had Lens niet op die manier verhaal moeten halen.
Ik hoop dat ze er voor worden gestraft. Ook Mathijsen trouwens, want die gaf in het veld een gemeen elleboogje (aan de beelden te zien). Afijn, wij staan weer in het 1e rijtje
Wat leuk, dit topic ben ik helemaal nog niet eerder tegengekomen! Ik ben echt onwijs voetbalgek (tot verdriet van mijn man ) en ik heb vanmiddag weer heerlijk genoten van een lekkere pot! Op het laatste opstootje na dan. Schandalig dat voorbeeldfiguren voor de jeugd zich zo ontzettend laten gaan. Ik hoop dat alle betrokken hiervoor gestraft gaan worden, want dit kan echt niet Ik ben overigens Feyenoordsupporter, maar kijk ook naar alle wedstrijden van de champions league en de KNVB beker, voorzover deze worden uitgezonden. De wedstrijden van Feyenoord volg ik via radio rijnmond. Heerlijk hoe ze daar verslag doen van de wedstrijd. Dat maakt het zo spannend! Ik ben alleen niet zo weg van het NL elftal en dat voetbal. Leuk dat er nog meer dames zijn die voetbal leuk vinden!
Ik ben voor PSV en daarom nu wat minder vrolijk. Lang geleden dat ze in de kuip hebben gewonnen. Rare actie van Lens, ben benieuwd wat er in het veld precies is gebeurd, of er iets tegen hem is gezegd. En, het zijn in oranje gewoon teamgenoten!
Jammer Zwolle kon niet voor een stunt zorgen in de beker. Nu hopen dat Az zo meteen stunt. Mocht Ajax s wel winnen laat Psv de beker dan maar winnen. maar hoop toch anders dat az wint .
Vitesse gewonnen mooi zo . En wie winnen er vanavond, hopelijk Twente . Verder weet ik zo niet wat er speelt. Als wij morgen maar met drie punten thuis komen. Moet wel zeggen 1 ding doet maaskant wel goed meer uitwedstrijden winnen