Heeeerlijk! Zoals oa; Spinazie Banaan Sinaasappelsap Aardbei Of Avocado Mango Kiwi Kokosmelk Sinaasappelsap Heeerlijk en gezond! Wie heeft er nog meer lekkere recepten voor groene smoothies?
Dat klinkt super lekker. Elke ochtend maak ik een fruit smoothie. Eet sowieso veel fruit en groente maar in de ochtend voordat ik ga werken, krijg ik meteen wat energie voordat ik mag beginnen. Meestal maak ik er 1 met aardbeien/ banaan. Kiwi/ banaan of mango en yoghurt!
Klopt ja maar toch is het gezond en geeft het een romige groentesmaakje aan je smoothie Ik heb er ook wel es een met: Bleekselderij Kiwi Mango Banaan
banaan mango en dan een beetje inhoud van een vanille stokje en wat spinazie. Verder sinas appel met peer en het groene gedeelte van een paar sla bladeren en water of beetje jus d'orange is ook lekker.
je kunt een recept aanhouden alleen ik gooi twee stuks fruit er in en dan een goede volle hand bladgroente en twee flinke glazen water. Ik doe het al enkele jaren inmiddels en het helpt me op gang te komen ik krijg er veel energie van.
Mijn vriend zit momenteel aan de groene smoothies en vind dit een erg lekkere smoothie. 150 gram bosbessen 1 banaan 50 gram spinazie of snijbiet Sap van 1 sinaasappel Water naar behoefte Stop het fruit en de sinaasappelsap in de blender en voeg water toe tot de hoogte van het fruit en blend tot een egale massa ontstaat. Voeg daarna de groente toe en blend nogmaals. Voeg desgewenst nog meer water toe. Afkomstig uit 50 groene smoothies in een handomdraai van Marjolijn Verkaik
Gezond is het wel ja, maar lekker... Ik heb er onlangs een paar gemaakt, maar wellicht met een andere verhouding groente/fruit. Nou, ben een heel makkelijke eten (en drinker), maar dit was niet zo'n succes. Ik ben wel een voorstanden van gezond eten, dus probeer het wel er in te krijgen. Zal dus bovenstaande recepten eens uitproberen.
Je moet opletten dat je het witte van de sla niet mee blend dat maakt de smoothie heel bitter. Ijsbergsla is ook geen succes en wordt om de een of andere manier afgeraden. Begin eerst met grotendeels fruit en meng er steeds meer groente doorheen. Succes
Ik heb alleen een blender, zou dat wel gaan met smoothies met yoghurt? Ik maak nu alleen met sap, dat blend prima.
Ik vind het trouwens wel lekker maar wel altijd veel werk, of ligt dan aan mij? Kiwi's, appels en sinaasappels schillen duurt me vaak te lang.
Ik doe alles met de blender. Kiwis snij ik kapje af en lepel ik uit boven de blender, appels gaan met schil en al
Ik kwam dit topic tegen... Ik drink sinds een paar dagen groene smoothies als ontbijt, zo lekker! Ik heb net een combi van appel, sinaasappel en sla op, echt een halve krop. Je proeft vooral de appel en sinaasappel. Mijn kinderen drinken het ook graag ondanks de kleur. Mijn zoon vraagt regelmatig om "groen drinken"
Ik maak meestal groentesmoothies van ledt over groenten & fruit. Een van de lekkerste: appel met corgette en een citroentje. Lekker fris sapje wordt dat. Ik doe het trouwens in een centrifuge