Ik denk het ook niet helaas. Jammer dat er weer zn leegloop is geweest. Nee ik doe niet mee aan dat coach gebeuren.
Maar die leegloop is er elke keer en dan komt er opeens een pelle of een guidetti voorbij en dan valt het allemaal wel mee. Leegloop dit jaar was wel extreem hoor, maar als ik een van Beek zie (foutje niet meegerekend) dan bewijst dat voor mij dat de jeugd de toekomst is. We hebben niet voor niks al voor het zoveelste jaar de beste jeugdopleiding. Komt allemaal goed... hoop ik
Haha leuk om te zien dat er zo gepraat word over de spelers en clubs, En nee heb geen verstand van voetbal haha. tot voor een jaar had ik geen weet van hoe supporters konden doen.
Normaal wel maar nu even niet (kleintje) Nu kijken ik en mijn zoontje op de tv, en man is in het stadion te vinden Veel plezier!
Idd, op de jeugdopleiding mogen we zeker trots zijn. Maar ik zou zo graag willen dat er een aantal jaar een vaste basis staat, maar vaak worden ze dan al weer weggekaapt. Hier nog geen wedstrijden op de planning. Probeer wel een paar keer in het jaar te gaan, maar nu met een kleine is het iets meer plannen.
Dat is juist het probleem in de Nederlandse competitie. Als we al een paar goeie jeugdspelers hebben, worden ze op hun 18e vaak al weggekocht door de clubs met het grote geld. Waar ze daarna vaak op de bank zitten... En aangezien de meeste voetballers rond hun 28e op hun top zijn, zitten ze dan meestal bij een buitenlandse club. Het is toch jammer dat het geld zo regeert in het voetbal, clubliefde bestaat voor een voetballer volgens mij niet meer. Zo gauw er geld komt kijken, kiezen ze daar voor. Naar een wedstrijd ben ik al lang niet meer geweest, helaas. Het zit wel al een tijdje in de planning, maar het komt er maar niet van.. het is voor ons wel een stukje rijden en ik vind het ook erg duur...
Helemaal mee eens hoor. Er zijn er maar weinig die bij een mooi aanbod niet voor het grote geld kiezen..
Ik probeer wel eens te bedenken wat ik zelf zou doen: bij een club blijven waar je het naar je zin hebt en elke wedstrijd speelt, of naar een (top)club in het buitenland waar de miljoenen voor je klaar liggen, maar waar niet zeker is of je wel elke wedstrijd mag spelen. Ik neig naar het eerste, clubicoon worden en altijd spelen. Dat laatste lijkt me voor spelers toch het belangrijkste. Zo'n transfer destijds van Royston Drenthe naar Real Madrid snap ik dus echt niet. Maar ja heb ook nog nooit een miljoenenaanbod gehad van een werkgever
Hoppa, eerste 3 punten binnen! Slecht spelen, maar wel de punten, das ook een klasse opzich Ik ben trouwens geen fan van Fred Rutten, al helemaal niet als ie begint te praten. Dat geslis, brrr...
En weer tegen 10 man, dat biedt perspectief. Goal hoeft van mij alleen niet pas in de blessuretijd te vallen. Argh, zie nu dat het 0-1 is...
Even uppen. Pec gaat lekker, dus iedereen blij hier in de stad. Maar Feyenoord... Ai ai ai, wat een kansen worden er gemist! Ze maken het zichzelf wel lastig zo. Ajax trouwens ook niet best. PSV wel lekker effectief, weinig kansen maar wel 3 doelpunten. Ben benieuwd wat er deze week nog aan transfers gaat plaats vinden.
Idd Feyenoord. niet best , maar Groningen pff lijkt wel of ze niet tegen druk kunnen als ze mee kunnen draaien boven in . Hopen dat ze volgende week de druk wel aan kunnen om derde te worden. Zwolle gaat ook mooi idd en Psv bovenin mooi zo . Ben ook wel benieuwt wat er nog vertrekt .