Hmmm, dat vinden wij hier thuis niet zo heel erg leuk. Maar ja, het is vroeg in het seizoen, kan nog vanalles gebeuren. Ik ben in elk geval blij, dat er weer een beetje concurrentie is nu. En ik vind het echt super dat Pec Zwolle weer zo hoog staat Tja, Groningen...ik weet het niet... gaat niet zo goed he...
Pluis: Groningen voetbalt slecht . hoop op winst volgende week tegen jullie . Maar vrees het ergste , hou mijn hart vast . Jullie hebben beter doelsaldo . verder gelijk met ons wat winst betreft . Zwolle idd top wie weet houden ze het vol.
Cambuur staat derde lol. Heerencles gaat weer verliezen schaam je diep . Ik dacht dat Groningen slecht was maar dit is nog triester .
Ag mag ik ook nog meekletsen? Wij zijn hele fanatieke Ajax supporters haha. Hebben al tig jaar seizoenkaarten en tegenwoordig gaat zelfs N al mee..
Ajax-supporters zijn altijd welkom hier Leuk om te zien, dat er ook nog andere mensen met smaak zijn. Mijn vriend heeft wel een clubkaart, maar het is iets te ver weg om vaak naar een wedstrijd te gaan. We willen wel graag nog een keer gaan, dochter is ook die hard fan, dus die zeurt vaak om te gaan. Pluisje
Hahaha gezellig! Wij wonen zelf ook in Amsterdam, dus is erg makkelijk om te gaan. Wat leuk dat jullie dochter ook fan is. Het is er bij mij ook met de paplepel ingegoten, ik weet niet beter als dat ik vroeger met mijn vader naar Ajax keek haha.