Als ik deze wentelteefjes, gevuld met chocolade pasta en aardbeien, vandaag al maak is dat dan morgen ochtend nog lekker denken jullie? Ik ben bang dat het wentelteefje vannacht misschien zacht word door de aardbeien? Is er iemand die dit weet? 😊
Ja precies ga vandaag wel alvast alles klaarmaken en klaarzetten. Dan hoef ik ze morgen alleen nog te beleggen en te bakken 🙂
Ik ben benieuwd of ze zo mooi worden als op de foto, ziet er geweldig en lekker uit zeg! Als ik wentelteefjes maak ziet het eruit alsof ze wat ontploft zijn maar ze smaken wel lekker
Oo echt! Ik wil ze maken voor het kerstontbijt van mijn dochter. Het is ongeveer 10 minuten rijden en ik denk dat het dan nog wel 10 minuten duurt tot ze zitten.. Blijven ze zolang lekker?
Zilverfolie om de wentelteefjes en dan op school de aardbeien erin en rolletjes maken? Wel een gedoe maar super leuk idee!
Ik vind ze dan zeker nog wel lekker hoor! Alleen wanneer ze net uit de pan komen zijn ze perfect 😍 Maar zou ze gewoon maken, lekker voor kindjes ook!
De zijkanten zou ik de volgende keer wel mooi recht afsnijden en dan ook nog dopen in de suiker. Dan heb je een strakker eindresultaat.. Maar voor nu vond ik het te veel werk.. Wilde niet dat mijn dochter te laat kwam 😅