Vandaag: Ontbijt: kommetje rijstepap glas yoki Lunch - Klein kopje soep - bakje aardbeien - Glas appelsientje bosvruchten - Visolie capsule
ontbijt: kommetje magere yoghurt met muesli met noten en wat honing, glas sinaasappelsap en een mok groene thee met cranberry.. Lunch/diner (warm i.v.m late dienst ml ): witte bonen in tomaten saus met aardappelen, sla en een eitje. Vanavond: volkorenbeschuit met kaas, bakje magere kwark met roosvicee en rooibos thee. Tussendoor: fruit en een plakje ontbijkoek
vanmorgen; kop thee, vitamientjes en 2 boterhammen met kipfilet tussendoor; kopje koffie lunch; 2 plakken ontbijtkoek, een kiwi en groene thee, en ik denk er nog een boterham achteraan komt want ik zit nog niet vol. vanavond; echte hollandse prak met aardappels, spinazie en een stukje vlees. Vandaag even goed eten want gisteren ben ik een dagje uit geweest en heb de hele dag alleen maar slechte dingen gegeten (patatjes, frikandel en kaassoufle, warme choco met slagroom hihi)
Ontbijt; 1 boterham met kruidenkaas, kipfilet en sla 1 boterham met pindakaas Zelfgeperste sinaasappelsap Vitaminepil Tussendoor; Een krentenbol en een glas Optimel Lemon Een bakje zelfgemaakte appelmoes
8:30 - Glas floradix met water - 2 bruine broodjes met choco pasta - Beetje yogurt drink 12:00 - Fruit cooky - Groot glas laxo roosvicee - Krenten bol
Vanochtend: magere yoghurt met kiwi en cruesli Tussendoor: 2 koppen thee en pindarotsjes Lunch: 1 boterham ham 1 boterham kaas 1 boterham vlokken en het kontje van het brood met pindakaas 1 glas optimel 1 kop thee
Vanmorgen, Kom allbran met melk en een kop thee. Tussendoor, Meuslireep, hlas water en kopje koffie. Lunch, 3 boterhammen Philadelphia, glas water, kop thee en mijn vit, Heb nu al weer trek dus zo maar een mineola en misschien zelfs wel een stroopwafel!
Even lunchen tussen het schoonmaken door! Zelfgemaakte vermicelli soep en een stokbroodje kruidenboter uit de oven
Ontbijt; bruine boterham met hagelslag,kop thee groot glas melk en glas multivitamine Lunch; goulashsoep met stokbrood en twee glazen ice tea Glas cola, glas multivitamine, glad ranja Diner; kleine salade met tonijn en tomaat, pizza peperoni en groot glas bitterlemon Net twee glazen ranja en handje chips
Avondeten; Kip kerrie met rijst en salade Voor de buis; Doritos chips met saus Fruitsalade van peer, pruimen, aardbeien en banaan
Een kop thee met honing en twee bolletjes met cervelaat. Absoluut geen trek, maar ik had mijn medicijnen al ingenomen en anders wordt ik verschrikkelijk flauw.
Gisteravond: gekookte aardappeltjes, rode kool, kipburger en appelmoes ( lekker ouderwets...maar oh zo heerlijk :-D) en na bak hopjesvla 's avonds paar handjes wokkelchips Vanochtend: twee geroosterde bruine boterhammen, 1 met aardbeienjam en 1 met vlokken. Glas water, glas melk, vitaminepil en visoliecapsule. Tussendoor : cappuccino en zit te bedenken waar ik nu zin in heb...wel in 'iets' in iedergeval
Wat een leuk topic! Mijn ontbijt: thuis 1/2 glas sinasappel sap, met een ijzertablet (was ik gisteravond vergeten), davitamon mama plus pil en 3 vitamine C pillen van Roter (zoo lekker haha) daarna op het werk (moest om 8 uur beginnen) een kom chocopops met melk en een kop thee. Tussendoor rond half 11 2 sneetjes rozijnenbrood met boter en een kop thee lunch 4 boterhammen; 1 met smeerkaas (lust eigenlijk geen kaas..!), 1 met stroop (ivm ijzertekort) en 2 met hagelslag en een kop thee. Tussendoor drink ik ongeveer een halve liter roosvicee Ferro (aangemaakt met water natuurlijk ) Over ongeveer een uurtje mag ik (eindelijk) een klein pakje yoghodrink en vanmiddag ergens nog 1 minneola en 1 kiwi. Vanavond eten wij bloemkool/gehakt ovenschotel en als we eraan denken pudding als toetje. Ik ga vanavond aan de poets, dus dan zal ik wel weer vergeten te snoepen
Ontbijt: 2 bruine boterhammen met chocovlokken kop thee tussendoor: chocokoekje 2 glazen aanmaaklimo bakje aardbeien yoghurt lunch: bruine tosti Glas aanmaaklimo tussendoor: donut En ik ga nu nog lekker een boterham eten
Och! Vergeet ik toch helemaal mijn geliefde Rennie te vermelden.. die heb ik vanmorgen ook nog gehad.. en ik denk dat ik er zo ook weer een ga nemen..
Ontbijt, meer granen croissantje, aanmaaklimonade. Lunch 2 boterhammen, met gegrild gehakt, frambozen-peren-appel sap. Tussendoor 1 chocolaatje. Nu bij de hema in het restaurant geliefd uitje.van mijn dochter en helaas nergens trek in... Dan maar water... Misselijk...