Vanmorgen een kop koffie, een boterham met vruchtenhagel en een geroosterde boterham met suiker. Tussen de middag een boterham met ei, ham en kaas. En een glas sap en melk.
zojuist 2 glazen water op, een donker broodje met miler kaas en komkommer en tomaat en een donker broodje met kalkoenfilet en komkommer en tomaat.. daarna nog een mandarijntje..
Ik wou een paar dagen voor de posi test alleen maar thee met melk, terwijl ik daar nooit aan moest denken ? Nu drink ik dat elke dag. Maar vanochtend als ontbijt crackertje met kaas en yogi. Toen een mandarijn en 2 appeltjes. Lunch een bruine boterham met chocopasta , neem zo nog een crackertje met kaas en vanavond hebben we spinazie met aardappeltjes en speklapje
Ohh lekker nath je brengt me op een idee! Ik ga ook thee met melk voor mezelf maken nu Vanochtend; 2 bammetjes met worst Vanmiddag; bagel met tonijn en kaas en een gezond sapje
11:00 een paar bruintjes 14:00 sultana Nu: een boterham met kaas Tussendoor veel thee met honing gedronken.
Vanmorgen bakje yoghurt en glas multisap Tussendoor appel en pakje evergreen Lunch 1 boterham met smeerkaas schaaltje ijs Tussendoor chocolaatjes Diner word hutspot
Vond ik ook dus ben t gaan halen, ohh en t was lekker!! Vanavond ben ik aan het twijfelen of hete kip met rijst en gewokte boontjes, of pasta met pesto/roomkaas saus en champignonnen en spekjes
Ontbijt: Brinta met melk en n schepje suiker. Heet water. Tussendoor: een tompouce en heel veel thee Lunch: wortel-selderijsoep en breekbrood met pesto. Water. Tussendoor: twee glazen Roosvicee Laxo. Lik beslag van de chocoladetaart die ik aan t bakken ben om te trakteren op m'n werk morgen. Tot ik me bedacht dat er rauw ei inzit Diner: vegaburger, rode bieten met ui, gebakken aardappelen. Verder ws veel water. En een appel en druiven.
Kopje thee en taartje bij jarige vriendin En avondeten; Zelfgemaakte Kippensoep met stokbroodjes. Heb alleen nog honger, dus gooi straks misschien nog wat wat in de frituurpan haha..
Rijst met kip, lekker pittig hmmm. O en heb tussendoor heerlijke olijven gegeten gemarineerd en zo lekker
Ontbijt; Geroosterd broodje met kipfilet En 2 crackertjes met roomkaas en tomaat Tussendoor; Druifjes Nu een groot glas yogi
gisteravond: Frietje zuurvlees mayo en frikandel speciaal En twee kleine snoepjes. glas water en een kop moccachino Vanochtend: glas water met vitamine pil en 3 vitamine c pilletjes Kom met chocopops met melk en net een stukje kruimelvlaai!
Lunch: 1 boterham kaas 1 broodje ham 1 broodje vlokken 1 broodje pindakaas 1 glas optimel Ik had honger...
Ik ben misselijk sinds vanochtend Maar ik heb wel 2 boterhammen op en een kopje slappe thee. Nu nog even iets lichts te eten zoeken en een kopje zoethoutthee. Waar ik me echt op verheug is vanavond, want dan eten wij shoarma! (en dat kan ik waarschijnlijk over een jaar(!!!) pas weer eten dus ik ga ervan genieten hihi)