Ok, vandaag stond/ staat op het menu: - ontbijt: havermout met melk, kiwi - lunch: 2 boterhammen met pesto, tomaat en mozarella uit de oven - tussen: mandarijn en optimel vanille yoghurt - diner: boerenkool met worst en spekjes
Net terug van vakantie en vriendlief heeft niet aan zijn misselijke liefje gedacht en mede wegens tijdgebrek vandaag heb ik enkel rijstewafels gegeten... Vanavond kippensoep want ben snotverkouden. Deze dag doe ik niet graag over!
Vanochtend: kopje thee en caprisonne Lunch: bruine boterham met worst en twee glazen melk Vanmiddag: liter ranja, caprisonne en een stroopwafel Diner: nasi met een gebakken eitje en sate saus
Ontbijt; Boterham met pindakaas en jam Boterham met roomkaas Zelfgeperste sinaasappel/grapefruit sap Tussendoor; Plakje ontbijtkoek Thee Lunch; Stokbroodje kruidenboter met groentesoep Een groene zure appel
Ontbijt: cracker met appelstroop Tussen: 2 kiwi's, handje druiven, yoghurt met cruesli Lunch: boterham vlokken boterham ham Tussen: mini nuts en klein stukje gevuld speculaas Diner: gekookte aardappelen verse bospeentjes met verse erwten kipsaté schnitzel
ontbijt 2 bruine boterhammen nutella , kaas 2 bekers melk tussendoor 2 mandarijntjes kopje koffie lunch zelfgemaakte tomatensoep 2 bruine boterhammen tonijnsalade, pate tussendoor 1mandarijn 1 kiwi diner moussaka (ben op het moment fruitverslaafd )
Ontbijt: 1 cracker met kaas en een bruin bolletje met zeeuws spek. Kop thee en een glas water. Tussendoor: Sultana en thee. Lunch net op: Twee crackers met appelstroop, een kapje met fruitstroop, twee volkoren eierkoeken en een mandarijn. Flink gehapt . En een kop thee weer. Vanavond een stukje overgebleven lasagna, tomatensalade en wat ovenfrietjes ( mijn zusje eet hier en eet samen met mijn vriend een kipkrokantschnitzel ).
Ontbijt: 2 kiwi's Tussen: 2 beschuitjes met kaas en hagelslag en 1 cracker met appelstroop 1 glas optimel Lunch: 1 boterham sandwichspread, tomaat en komkommer 1 boterham philadelphia light, komkommer het kontje van het brood met dun laagje pindakaas 1 glas optimel Diner: spruitjesschotel uit de oven ( recept AH)
wat gezond allemaal... heb net twee schaaltjes vanille ijs gelunched... Ga nu toch maar even wat fruit eten denk ik, jullie laten me schuldig voelen!!!
Vanochtend: twee caprisonne en groot glas ranja Vanmiddag Bagel met vis, sla en ui, twee cola Tussendoor: Halve liter verse jus d'orange Vanavond weet ik het nog niet.
Ontbijt; 1 boterham met kaas, sla en komkommer 1 krentenbol zelfgeperste sinaasappelsap &een kopje thee tussendoor; een groene appel en een peer lunch; bulgursalade Tussendoor; pepernoten en limonade vanavond; pizza! even makkelijk voor we naar de echo gaan.
9:30 - boterham met appelstroop, boterham met pindakaas, Floradix, Yakult, chocomelk. 15:00 - alpro soya choco vla, boterham pindakaas met vlokken, groot glas Fruitmelk aardbei. @Bloemmm, veel plezier vanavond bij de echo!
Vandaag heb ik al op: Een grote kop thee, een halve pannenkoek, een 250 ml jus d'orange, een half stokbrood met smeerkaas, twee plakken ontbijtkoek en een drietal napoleon snoepjes (zwart wit). Ga me zo een glas melk inschenken met nesquick en een koekje ofzo erbij.
Ochtend : 2 caprisonne, chocovla Tussendoor 2 grote glazen ranja Middag stokbroodje satesalade en een cola Tussendoor milkshake banaan, twee glazen ranja Vanavond sambal boontjes, stoofvlees en witte rijst
vandaag heel slecht gegegeten. vanmorgen (half 10) 2 boterhammen met kipgrilworst, glas melk 2 kopjes thee een glas dubbelfris. vanmiddag een stukje speculaas en net een manderijn. voor vanvond: gegrilde groente (courget aubergine, paprika, champignons en een uitje met gebakken aardappeltjes uit de oven en filetlapje, en natuurlijk een glas melk. daarna een heerlijk bakje met banaan, kiwi en blauwe bessen
broodje is een boterham smorgens 06:30 2broodjes kaas tussendoor, 08:30 pakje sultana 10:30 2broodjes sandwichspread 12:00 2broodjes kipsate, 2glazen appelsap 14:30 3 musliekoekjes (kleintjes) 17:30 snijbonen met aardappels en een kippenpoot, 1 glas melk 2 hapjes vla want zat bomvol, en dan hele avond niets meer.. rest drink ik altijd 2liter water #natnek
Net een portie poffertjes op. En nee dat was niet mijn idee. Ze zeggen dat zwangere vrouwen vaak zin hebben in rare dingen, nou die vent van me kan er ook wat van