Ontbijt: Kop thee, glas water en twee bruine boterhammen met bieslookkaas. Nu nog even een stukje fruit erbij!
Ochtend Brinta drinkontbijt caprisonne en Mig een glas melk Middag kippenpasteitje met sla en friet, 3 glazen ice tea Tussendoor caprisonne
vanmorgen: pistolet kaas komkommer tussendoor: manderijn een paar tucjes avond eten: rode kool aardappelen en een gehakt bal
Ochtend: 2 caprisonne en brinta drinkontbijt Middag: bruine boterham met makreel in tomatensaus en glas cola Tussendoor: bakje chips en glas cola Diner: pompoensoep met brood
Ontbijt: Kop thee en een glas water 11 uur: 4 crackers met een plakje kaas 13:00 Warme choco + twee eierkoeken Nu: 2 mandarijnen en een banaan. Best ok voor mijn doen .
Ontbijt: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas, bakje optimel vla, flesje water, mandarijn Tussendoor: kiwi Lunch: 3 bruine boterhammen met kaas, pindakaas en hagelslag Diner: maaltijdsalade Veel meer dan ik gewend ben maar beter voor de uk in mijn buik
2 bruine boterhammen kipgrilwort 3 glazen melk 1 thee 1 50/50 kopje mostersoep, 2 bruine boterhammen kaas klein beetje chips 5 pepernoten. straks rauwe andijvie stampot met rookworst en straks een bakje met zomerfruit van de ah met 2 manderijnen en banaan
Nog gefeliciteerd pril zwangere dames! Geniet ervan! 8:00 Kop thee en glas water 10:00 Twee rijstewafels met kaas en een glas druivensap
Wauw wat eten jullie allemaal gezond! Ik ben echt een alles eter, maar hou echt van chips en koekjes en chocola, maar nu ik net zwanger ben probeer ik wat gezonder te eten! Alleen mijn gewicht kan het wel hebben! Vanmorgen: Kop thee, cornflakes. En net 2 crackers, 1 met kipfilet, 2e met ham! Straks ga ik 2 boterhammen eten!
Vanochtend: 2 koppen thee plus een appel. tussendoor: Een stroopwafel Net: Krijg brood niet meer weg en had opeens z'n zin in een gepofte aardappel met kaas dus heb ik dat gemaakt.. xD vanavond: Zelfgemaakte ravioli met gehakt vulling en saus. ( tussendoor vast nog wel wat snoepjes
Haha Gepofte aardappel met kaas! Hoe kom je er op... Het zwangere lijf wil gekke dingen . Zo heb ik de eerste 4 maanden enkel en alleen Euroshopper worstenbroodjes gegeten. Niks anders ging en bleef erin. Ik heb zojuist een handje strooigoed gegeten. Smaakte best lekker ( ben echt geen zoetekauw namelijk ), maar toen ik zag dat het bomvol E-nummers zat heb ik de zak maar weggelegd. Bewaar ik wel voor Sint Maarten .
tomatensoep tosti met kaas en pesto en natuurlijk een glas melk maar nu ik er aan begonnen ben weet ik niet zeker of ik het wel opkan
5.00 uur glas ranja (enorme dorst ) 09.00 kop thee met 3 kletskoppen (vroege visite) 11.00 uur glas verse jus 12.00 bruine boterham met knakworstjes diner stamppot boerenkool met spekjes Vanavond denk ik wat truffelpepernoten mmmmmmmm!
7:30 Kop thee, glas water 9:00 Handje kruidnoten 11:00 Vers geperst sapje: Sinaasappel, banaan, worteltjes en druiven. Beetje kaneel erdoor. Rond een uurtje of 1 een kop soep en een bolletje ofzo.
11.00 Kom Brinta Nu: 2 witte pistoletjes (1 met ham, 1 met shoarma rollade) + ICE Tea Green + handje cherry tomaatjes.
08:00 Kop thee en glas water 09:00 Glaasjes taksi, kop thee en twee crackers met fricandeau Zojuist nog een kop thee genomen en een pepermuntje.