Ontbijt; 1 croissantje met kaas 1 boterham met smeerkaas en tomaat zelfgeperste sinaasappelsap Tussendoor; Een sultana en 2 kopjes thee
Om 8:00 een kop thee, een glas roosvicee laxo en 2 zelfgemaakte macarons . Nu: Een boterham met boterhamworst en een cracker met smeerkaas met sambal + een kop thee.
8:30 Boterham appelstroop, beschuit met hagel, 2 plakken ontbijtkoek, glaasje grapefruitsap, Yakult. 12:00 grapefruit sap, taai taai popje. 14:30 Kaas ui bol, Capri sonne
Om 7:30 een glas water en een flesje probioticum. Zojuist een cracker met kipfilet, een klein bakje magere yoghurt en een sinaasappel. En een kop thee. Dadelijk gelijk een glas roosvicee laxo erachteraan...
Vanmorgen - Boterham Salami, Boterham hagelslag, 2 grote glazen appelsap. Vanmiddag- Opgewarmde pannekoek met stroop, 2 grote glazen appelsap Wil nu chips, hihi... Heb een trek in slechte dingen dag vandaag denk ik!
Ontbijt Kop thee, 2 boterhammen met kaas, chocolade koekje, gevulde koekje en glas jus d orange Tussendoor nog een Magnum ijsje en nu misselijk ( vind je het gek)
Ik ben hartstikke verkouden. Dus voornamelijk soep/thee en dat soort dingen hier. Vanavond pasta met veel groente!
Rond 12 uur: een bruin bolletje met likkepot en eentje met cervelaat en komkommer + een speculaasje. Met thee en een glas sap. Tegen 3 uur 4 digestive koekjes en een slok vla ( maagzuur ). Met twee grote glazen roosvicee. Straks Duitse biefstuk met aardappelpartjes en spinazie met een eitje. Voor mijn gevoel heb ik verschrikkelijk zitten snaaien, maar het valt me eigenlijk wel mee, nu ik het zo terugzie..
Ik heb me vanochtend na het innemen van mijn medicijnen ( + een flesje probioticum ) nog maar eens omgedraaid. Ik slaap nooit uit, dus ik was verrast dat de klok 10:00 aangaf toen ik mijn ogen open deed. Gelijk maar ontbeten met twee volkoren crackers met kaas en grove mosterd en een trosje druiven.
Vanochtend: 2 crackers, 1 met kaas, 1 met appelstroop beschuitje vlokken karnemelk 1 kiwi Tussen: 2 mandarijntjes Nu: 1/2 boterham pindakaas 1 boterham schuddebuikjes 1 boterham kaas glas chocomel amandelsmaak thee Straks zuurkool met verse worst
Vanochtend: 3 beschuitjes (2 pindakaas/jam, 1 hageslag) 1 green tea 's middags: 1 haring handje verse ongezouten cashew noten van de markt 1 thee 2 mandarijntjes.
Vanmorgen: Melk met brinta Tussendoor; glas thee Lunch: Karnemelk 2 boterhammen (1 met kipgrilworst, 1 met ham) een plakje boterhamworst met een augurk En eigenlijk heb ik nu alweer honger..